Достъп до системата и нареждане на преводи

Достъп до дигиталните канали за банкиране

Следвайки стратегията за дигитализация на Пощенска банка, представяме първи по рода си дигитален процес за получаване на данни за вход в системата за Интернет банкиране. При регистрация за услугата, ще получиш Код за активация, който да въведеш на адрес https://e-postbank.bg. При въвеждане, автоматично ще получиш своите потребителско име и парола.

Банкирай в движение и с приложението за мобилно банкиране m-Postbank. Виж как можеш да свалиш приложението тук. За достъп до m-Postbank въведи своите потребителско име и парола за e-Postbank.

За да повишим сигурността и в изпълнение на Директивата за платежните услуги (Регламент (ЕС) 2015/2366), е необходима допълнителна идентификация при първи вход в услугите интернет и мобилно банкиране и на определен период от време след това.

Идентификацията се извършва чрез въвеждане на еднократен код, който получаваш чрез смс или автоматично обаждане (налично в e-Postbank).

 

Извършване на преводи и плащания

През дигиталните канали на Банката можеш да извършваш както преводи между свои сметки, така и към други получатели. Можеш също да плащаш удобно своите битови сметки и данъчни задължения.

Използвай удобството на дигиталните канали и спести от такси! Научи тук колко можеш да спестиш, като банкираш онлайн.

Операции, които не изискват допълнително потвърждаване в дигиталните канали:

  • Преводи между собствени сметки

  • Погасяване на задължения по собствена кредитна карта

  • Плащане на битови сметки от вече създаден и потвърден абонамент

  • Превод към създаден доверен получател. При създаване/редакция на доверен получател се изисква потвърждаване с m-Token Postbank.

  • Преводи с ниска стойност, ако са изпълнени следните условия:

    1) Размерът на превода не надвишава 58 лв.; както и

    2) Общата стойност на предишните преводи през дигиталните канали от платеца от момента на последното използване на задълбочено установяване на идентичността не надвишава 195 лв.; или

    3) Броят на инициираните през дистанционен канал платежни операции от платеца от момента на последното използване на задълбочено установяване на идентичността на клиента, не надвишава 5 последователни електронни операции;


  • Потвърждаване на операции към трети лица в e-Postbank и m-Postbank*:

              За да е гарантирана сигурността при извършване на преводи към трети лица е необходимо използването на едно от следните средства, в зависимост от вида на операцията:

  • Софтуерен токън m-Token Postbank - заяви и активирай софтуерен токън в меню Сигурност>>Управление на токън в профила си за интернет банкиране e-Postbank и само в рамките на няколко минути ще имаш готовност да потвърждаваш по сигурен и удобен начин своите платежни операции. Научи повече тук.
  • Квалифициран електронен подпис (КЕП) + еднократен код, получен чрез Viber/SMS OTP

Повече информация за използването на КЕП, можете да откриете тук.


Превод към трети лица Плащане на данъци
Плащане на битови сметки без абонамент
Създаване и редактиране на абонамент за битови сметки
През e-Postbank
                
  • КЕП и Viber/SMS OTP

  • Софтуерен токън

  • Софтуерен токън

  • Viber/SMS OTP

  • Софтуерен токън

  • Viber/SMS OTP

  • Софтуерен токън

  • Viber/SMS OTP

През m-Postbank
  • Софтуерен токън

  • Софтуерен токън

  • Viber/SMS OTP

  • Софтуерен токън

  • Viber/SMS OTP

  • Софтуерен токън

  • Viber/SMS OTP