Достъп до дигиталните канали за банкиране
За да използваш системата за интернет банкиране е необходимо да въведеш своите данни за вход – потребителско име и парола в e-Postbank на адрес https://e-postbank.bg .
Банкирай в движение и с приложението за мобилно банкиране m-Postbank. Виж как можеш да свалиш приложението тук. За достъп до m-Postbank въведи своите потребителско име и парола за e-Postbank.
За да повишим сигурността и в изпълнение на Директивата за платежните услуги (Регламент (ЕС) 2015/2366), е необходима допълнителна идентификация при първи вход в услугите интернет и мобилно банкиране и на определен период от време след това.
Идентификацията се извършва чрез въвеждане на еднократен код, който получаваш чрез смс или автоматично обаждане (налично в e-Postbank).
Извършване на преводи и плащания
През дигиталните канали на Банката можеш да извършваш както преводи между свои сметки, така и към други получатели. Можеш също да плащаш удобно своите битови сметки и данъчни задължения.
Използвай удобството на дигиталните канали и спести от такси! Научи тук колко можеш да спестиш, като банкираш онлайн.
Операции, които не изискват допълнително потвърждаване в дигиталните канали:
-
Преводи между собствени сметки
-
Погасяване на задължения по собствена кредитна карта
-
Плащане на битови сметки от вече създаден и потвърден абонамент
Потвърждаване на операции към трети лица в e-Postbank и m-Postbank*:
За да е гарантирана сигурността при извършване на преводи към трети лица е необходимо използването на едно от следните средства, в зависимост от вида на операцията:
- Софтуерен токън m-Token Postbank - заяви и активирай софтуерен токън в меню Сигурност>>Управление на токън в профила си за интернет банкиране e-Postbank и само в рамките на няколко минути ще имаш готовност да потвърждаваш по сигурен и удобен начин своите платежни операции. Научи повече тук.
- Квалифициран електронен подпис (КЕП) + еднократен код, получен чрез СМС (SMS OTP)
Превод към трети лица | Плащане на данъци |
Плащане на битови сметки без абонамент |
Създаване и редактиране на абонамент за битови сметки |
|
През e-Postbank |
|
|
|
|
През m-Postbank |
|
|
|
|
Какво представлява квалифицираният електронен подпис (КЕП)?
Това е цифров сертификат, издаден от лицензирани доставчици на удостоверителни услуги (ДУУ) (https://crc.bg/bg/rubriki/560/elektronni-udostoveritelni-uslugi), по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
В определени случаи за извършването на превод е необходимо въвеждането на допълнителна еднократна парола за потвърждаване на преводи, която получаваш чрез SMS или с автоматично обаждане на мобилен номер, посочен от теб.
* Операциите към трети лица в мобилното банкиране m-Postbank могат да се потвърждават само със софтуерен токън m-Token Postbank. За извършване на операции към трети лица в e-Postbank е възможно използването на едно от изброените средства.