С цел подобряване на сигурността, за определени онлайн преводи , банката изпраща еднократна парола, която следва да се въведе за допълнително потвърждаване преди тяхното изпращане. Въвеждането на правилна парола ще бъде необходимо за успешното изпълнение на съответния превод/преводи, за които тя се отнася. Преводите, за които ще се изисква допълнително потвърждаване се определят по критерии, зададени от Банката.
За да може да използваш тази функционалност е необходимо
клиентските ти данни да бъдат коректни
, както и да е
актуален мобилният номер
, на който ще получиш еднократните пароли за потвърждаване на преводи.
При извършване на паричен превод или други операции чрез Интернет банкиране, Банката изпраща чрез SMS или чрез автоматично обаждане съобщение , което съдържа следната информация:
- валидност на паролата
- брой преводи
-
обща сума на превод/и
Съобщението се изпраща на мобилен номер, посочен от теб. За да се потвърди и изпълни конкретният превод е необходимо еднократната паролата да се въведе в специално определеното за целта поле в Интернет банкирането, което ще видиш на екрана.
Моля, увери се, че си предоставил на банката коректни данни и мобилен телефонен номер. Актуалността на твоите данни за контакт може да бъде проверена с посещение в най-близкия до теб офис на Пощенска банка или обаждане към Центъра за обслужване на клиенти на номер *7224 или +359 2 81 66 000 (за избиране от чужбина).
Повече информация може да намериш в секция
Често задавани въпроси.