Credit-card-online Online-consumer-loan
  • Без посещение в офис
  • Безплатна доставка с куриер
  • Страхотни предимства и привилегии
  • Награди до 1000 лв. годишно с програмата за лоялност "Моите награди“²

Стани клиент и заяви кредитна карта от Пощенска банка онлайн лесно и бързо!

  • От всяка точка и по всяко време
  • Без такса за разглеждане на заявлението за издаване на карта
  • Дистанционно подписване на всички документи3
  • Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки4
  • Специални условия5 до 30 Юни 2024:                                                                            Двойно повече точки по програма за лоялност "Моите награди" за период от 3 месеца от датата на издаване на картата6.                  
    Половин годишна такса за обслужване на картата за първата година при онлайн заявяване и дистанционно подписване на документите7

С още много екстри:

  • Възможност за покупки на равни месечни вноски
  • Безплатна регистрация за интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank за лесно управление на средствата ти 24/7
  • Възможност да ползваш безплатно мобилния портфейл на Пощенска банка ONE wallet за бързи плащания само с телефон8
  • Безплатна застраховка “Помощ при пътуване с покрития при непредвидени ситуации9
  • Възможност за застраховка по картата с програма “Защита на плащанията“10

Как да заявиш и получиш кредитна карта:

Попълни кратката онлайн заявка и очаквай обаждане от наш експерт. След разговора ще получиш линк на твоя email, за да продължиш със следващите стъпки:

0 1 2 3 4

Как да заявиш и получиш кредитна карта:

Попълни кратката онлайн заявка и очаквай обаждане от наш експерт. След разговора ще получиш линк на твоя email, за да продължиш със следващите стъпки:

  • 1

    Попълни формата

    Въведи необходимите данни във формата, която ще отвориш от изпратения линк.

  • 2

    Идентификация

    Направи идентификация чрез приложението на Evrotrust и подпиши в него нужните документи за идентификация с издадения квалифициран електронен подпис (КЕП).3

  • 3

    Довърши заявката

    Попълни данните в онлайн формата и избери предпочитани допълнителни услуги или продукти.

  • 4

    Подпиши документите

    При одобрение на искането за кредитна карта, ще получиш известие на телефона, че документите за избраните от теб услуги и продукти са налични за подписване в приложението на Evrotrust. Можеш да подпишеш в рамките на работния ден.3

  • 5

    Получаване на картата

    След успешно подписване на всички документи ще получиш картата си до няколко дни на посочения адрес или в офис на банката, според заявеното от теб при попълване на заявката.11

Избери новата си карта!

Mastercard Standard
Mastercard World
Mastercard Premium
Кредитен лимит 1 000 – 10 000 лв.
Възможност за ползване на безлихвен гратисен период до 50 дни
Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 18,90%
Годишна такса за обслужване на платежен инструмент (начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата) 49 лв.

ГПР е изчислен при следните условия и допускания:

  1. Кредитен лимит от 3 000 лв. е усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 18,9%;
  2. Начислени: годишна такса за обслужване на платежен инструмент 49 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.;
  3. Изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 288,16 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 457,92 лв., ГПР е 32,07%.
Кредитен лимит 4 000 – 30 000 лв.
Възможност за ползване на безлихвен гратисен период до 50 дни
Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 17,90%
Годишна такса за обслужване на платежен инструмент (начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата) 100 лв.

ГПР е изчислен при следните условия и допускания:

  1. Кредитен лимит от 3 000 лв. е усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 17,9%;
  2. Начислени: годишна такса за обслужване на платежен инструмент 100 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой - 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.;
  3. Изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 290,98 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 491,77 лв., ГПР е 32,07%.
Кредитен лимит 8 000 – 100 000 лв.
Възможност за ползване на безлихвен гратисен период до 50 дни
Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 17,90%
Годишна такса за обслужване на платежен инструмент (начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата) 169 лв.

ГПР е изчислен при следните условия и допускания:

  1. Кредитен лимит от 3 000 лв. е усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 17,9%;
  2. Начислени: годишна такса за обслужване на платежен инструмент 169 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой - 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.;
  3. Изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 296,73 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 560,77 лв., ГПР е 41,65%.

Какво е необходимо, за да станеш клиент онлайн:

  • Да си дееспособно физическо лице, с българско гражданство
  • Да имаш валидна лична карта
  • Да разполагаш с мобилно устройство с Android или iOS с интернет достъп
  • Да не си настоящ клиент на Пощенска банка

Често задавани въпроси

Плащай покупките си с твоята кредитна карта от Пощенска банка и за всеки лев получаваш бонус точки по програмата за лоялност Моите награди (MyRewards). Събраните бонус точки  могат да бъдат обмeняни за парични награди в срок до 2 години, считано  от месеца, в който са били събрани. Наградите се получават по дигитална карта, издавана автоматично при регистрация в мобилния портфейл ONE wallet by Postbank. С всички условия на програмата може да се запознаеш тук.

Не, не е задължително, но застраховката ти предлага финансова подкрепа при настъпване на редица неблагоприятни събития с теб като картодържател, както и свързани с използването на кредитната ти карта, съгласно условията на застраховката.  Виж повече тук.

Може да заявиш онлайн и дистанционно да подпишеш всички документи за потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, дебитна карта, разплащателна сметка "Супер сметк@“, Спестовна сметка "Мега плюс“,  Застраховка към кредитна и/или  дебитна карта, Застраховка "Защита на дохода“ или "Спокоен ден“. Научи повече и заяви желания продукт онлайн тук.

Попълването на онлайн заявката за кредитна карта отнема по-малко от 10 мин. Започни сега тук.

Виж всички

  • 1Банката предлага възможност за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) за нови клиенти на банката - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Услугата за дистанционно подписване на документи за нови клиенти се предлага за следните продукти и услуги, предлагани от или чрез банката – потребителски кредити до 10 000 лв. и срок до 72 месеца, кредитни карти, застраховка ''Защита на плащанията“ по потребителски кредити, респ. по кредитни карти, Дигитална програма, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Mastercard, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank, както и застраховка ''Карт протект“ към дебитна карта. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В отделни случаи е възможно банката да откаже да приеме подаденото дистанционно искане за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, както и да открие сметка дистанционно и да изиска лицето да се яви в офис на банката за присъствена идентификация. За пълните условия за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи от нови клиенти, виж Общите условия на ''Юробанк България“ АД за регистрация на нов клиент и за сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние.
  • 2Паричните награди по Програмата за лоялност “Моите награди“ зависят от вида кредитна карта и се предоставят съобразно натрупания брой точки за направените покупки с картата. Наградите се получават по дигитална карта, която банката издава автоматично при регистрация в приложението ONE wallet by Postbank. Пълните условия на програмата можеш да научиш на www.postbank.bgкакто и във всеки офис на Банката.
  • 3Дистанционното подписване на документи се извършва посредством квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение Evrotrust на ''Евротръст Технолоджис“ АД. Необходимо е да имате смартфон или таблет с работеща предна камера, операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 12.0 или по-нова), достъп до интернет, както и да се идентифицирате и регистрирате в приложението, като предоставите лична карта. Подробно описание на стъпките за подписване е публикувано тук. Повече информация относно предоставяната услуга можеш да намериш на уебсайта на Евротръст - www.evrotrust.com
  • 4Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от Банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.
  • 5Предложението е валидно за физически лица, кандидатствали за издаване на нова кредитна карта Mastercard Standard, Mastercard World или Mastercard World Premium, от Пощенска банка в периода от 01 април до 30 юни 2024 г. Предложението важи и при кандидатстване от клиенти, ползващи отстъпки за кредитни карти по предлагани от Банката пакетни програми. Офертата не се прилага за кредитни карти Mastercard, издадени по реда на процедурата за промяна на вида на издадената кредитна карта от Пощенска банка, както и при кандидатстване за нова кредитна карта Mastercard Cash, Mastercard Cash Momento, Mastercard Universe  и Mastercard Business.
  • 6За всяка покупка, направена с картата, в периода от 3 месеца, считано от датата на издаването й, картодържателите ще получат удвояване на точките спрямо стандартно получаваните при покупка, направена със съответния вид кредитна карта Mastercard, съобразно Официалните правила на програмата MyRewards (Моите награди) за лоялни клиенти на банкови карти, издавани от „Юробанк България“ АД. Общият брой точки, който ще получат картодържателите, зависи от вида на кредитната им карта. В програмата не участват трансакции за теглене на пари в брой, погасяване на задължение по кредитни карти, както и всички трансакции, описани в т.6.3. от Официалните правила по програмата. Пълните условия за събиране и обменяне на точки по Програма за лоялност Моите награди (MyRewards) се съдържат в Официалните правила на програмата, публикувани на www.postbank.bg и остават непроменени и валидни и в рамките на 3-месечния период, в който ще се прилага специалното правило за удвояване на точките.
  • 7Отстъпката от дължимата годишна такса за обслужване на картата се прилага за лица, които в периода на кампанията са заявили онлайн чрез сайта на Банката и са подписали дистанционно необходимите документи за издаването на кредитната карта, съобразно Общите условия на „Юробанк България“ АД за издаване и използване на персонални кредитни карти, публикувани на www.postbank.bg.Услугата онлайн заявяване и дистанционно подписване на документи е достъпна за регистрирани клиенти на Банката с актуални клиентски данни (съществуващи клиенти), както и за лица, които успешно са преминали процеса по дистанционна регистрация, съгласно Общите условия за регистрация на нов клиент и за сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние (нови клиенти), публикувани на www.postbank.bg . Подписването се извършва посредством Квалифициран електронен подпис, издаден от издаден от „Евротръст Технолоджис“ АД, чрез мобилното приложение „Evrotrust". Необходимо е да имате смартфон с работеща предна камера, достъп до интернет, както и да се идентифицирате като предоставите лична карта. Подписване чрез приложението „Evrotrust" може да бъде направено на всеки смартфон или таблет с предна камера и операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 10.0 или по-нова). Повече информация относно можете да намерите на сайта на Банката www.postbank.bg , а информация за дистанционното подписване на документи и на уебсайта на Евротръст www.evrotrust.com.
  • 8Услугата е достъпна за съществуващи клиенти на Пощенска банка, както и за нови такива, дееспособни физически лица, които притежават валидна българска лична карта, които, към датата на регистрацията си в приложението One Wallet by Postbank, не ползват други продукти и услуги на Банката. Услугата позволява дигитализация на платежни карти, издадени от банката. Приложението ONE wallet by Postbank е налично за мобилни устройства с операционни системи Android и iOS. За безконтактни плащания с ONE wallet by Postbank, твоето мобилно устройство трябва да притежава NFC функционалност. При устройства с iOS, плащанията се извършват през функционалността Wallet (Apple Pay) на iPhone. За повече информация за начина за регистриране на карта в Apple Pay виж тук. Ако не си сигурен дали твоето устройство поддържа посочените функционалности, провери техническата документация, предоставена от производителя.
  • 9Условията на застраховката, сертификатът и Общите условия за застраховка “Помощ при пътуване и злополука на притежателите на банкови карти за разплащане“ на “Дженерали Застраховане“ АД са достъпни на сайта на банката на адрес www.postbank.bg, както и във всеки офис на банката.
  • 10Банката извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството на застрахователен агент на застрахователите: “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073. Застраховките се предлагат само за клиенти на Пощенска банка при съответните Общи условия на застрахователите. Страницата няма за цел да представи застрахователните продукти, а само начина на сключване на застраховките/застрахователните договори, като предоставя и възможност на клиентите на Пощенска банка да заявят желания застрахователен продукт. Обща информация за предлаганите от Банката застрахователни продукти може да намериш тук. Съветваме клиентите преди сключване на застраховката/подписване на договора за застраховка да се запознаят внимателно и с всички документи, свързани с избрания продукт, които ще бъдат изпратени по електронен път.
  • 11Когато картата е налична в клона, ще ти изпратим съобщение. Ако си получил картата си по куриер, за да я активираш, е необходимо единствено да се обадиш на номера, посочен на гърба на пластиката.

  • За "Юробанк България" сигурността и защитата на клиентските данни е от съществено значение. "Юробанк България" се ангажира в максимална степен да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите онлайн чрез попълване на форми в корпоративния уебсайт на банката. Предоставените от клиентите лични данни се обработват в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и подзаконовите актове за неговото прилагане.

    Запознайте се с нашите препоръки за сигурност в електронна среда тук.
Виж повече