Мобилен портфейл ОNE wallet

ONE wallet by Postbank е дигиталният портфейл, който ти дава възможност да извършваш безконтактни плащания директно от телефона си и много други възможности.*

Мобилният портфейл е за всички индивидуални клиенти, нови и съществуващи, за които новите технологии са незаменима част от ежедневието. Ако и за теб смартфонът е ценен помощник в ежедневието и участник във всички твои задачи и преживявания, то ONE wallet by Postbank ще ти донесе много предимства.
Представяме ти твоя нов дигитален портфейл, който може да замени изцяло необходимостта да разполагаш с пари в брой или с карта под ръка.

Свали ONE wallet by Postbank 

         

За съдействие и разплащания извън ЕИП (Европейското икономическо пространство), можеш да се свържеш с нас на телефони 0700 18 555 (Център за обслужване на клиенти), *7224 (Кратък номер за мобилни оператори); чрез електронната ни поща klienti@postbank.bg, както и на официалната Facebook страница на Пощенска банка, където ще получиш експертен съвет или съдействие.

 

Направихме ONE wallet by Postbank още по-добър:

  • Регистрирай се за ONE wallet by Postbank  и се възползвай от всички удобства, които ти предлага, дори и все още да не си клиент на Банката. Разбери повече тук.
  • Ще получаваш удобни пуш известия на телефона си за всяко движение по твоите сметки в Пощенска банка
  • Всеки регистриран за услугата потребител получава автоматично и безплатно дигитални карта и сметка
  • Имаш карта от друга банка и искаш да захраниш дигиталната си карта, издадена от Пощенска банка? Вече е възможно!
  • Още повече възможности за извършване на бързи преводи през приложението:
    • Към дигиталните сметки на други потребители на ONE wallet
    • Към други сметки в Пощенска банка и други български банки
    • Към карти, издадени от Пощенска банка
  • Запази своите доверени получатели и имаш възможност да изпращаш преводи към тях за секунди, без допълнително потвърждение със софтуерен токън m-Token Postbank/SMS OTP за всяко плащане
  • Избери най-удобната за теб подредба на картите в приложението.
  • Свобода и сигурност в едно – управляваш твоите карти от Пощенска банка с ONE wallet by Postbank 
  • ONE wallet by Postbank e наличен в Google play, App Store и App Gallery

С дигиталния портфейл ONE wallet by Postbank можеш още повече:

  • Извършваш безконтактни NFC плащания на ПОС терминали в България и по света с всяка твоя карта от Пощенска банка (за устройства с iOS безконтактните плащания се осъществяват чрез Apple Pay)
  • С твоята безплатна дигитална карта можеш да правиш безконтактни разплащания на ПОС терминал, да пазаруваш в интернет и да правиш парични преводи
  • Имаш карти за лоялност, които се налага да носиш с теб? Вече не. С ONE wallet by Postbank ги добавяш в приложението, за да бъде всичко необходимо винаги с теб.
  • Управлението на личните ти финанси е по-лесно от всякога! В приложението разполагаш с историята на твоите плащания и можеш да проследиш всички трансакции по твоите разплащателни и спестовни сметки в банката, както и всички трансакции с твоите карти, издадени от банката.
  • Ти решаваш кои сметки и карти издадени от банката, ще са видими в приложението
  • Плащаш безконтактно на POS терминал директно с твоя смартчасовник! Услугата е налична за смартчасовници Garmin, FitBit и iWatch
Как се извършва регистрацията в приложението?
  • За клиенти на Пощенска банка

    Свали ONE wallet by Postbank от Google Play, App store или App Gallery.
    Регистрирай се с твоя карта, издадена от Пощенска банка или използвай твоето потребителско име и парола за интернет банкирането e-Postbank на Пощенска банка.
    След това следвай стъпките в приложението.

  • Ако все още не си клиент на Пощенска банкa 
    Aко си дееспособно физическо лице и притежаваш валидна българска лична карта, свали ONE wallet by Postbank от Google Play, App store или App Gallery и следвай стъпките, описани тук!

 

Как се извършват разплащанията на ПОС терминал?

За да плащаш безконтактно на ПОС терминал, можеш да избереш някоя от регистрираните карти в приложението или да заредиш и използваш дигиталната си карта.
Можеш да избереш една от твоите карти да бъде  основна карта за плащане с мобилния портфейл. Така можеш да плащаш още по-бързо и лесно - достатъчно е просто да отключиш телефона си да го доближиш до ПОС терминала, за да платиш с избраната от теб основна карта за плащания. В определени ситуации е необходимо да въведеш ПИН код или биометрични данни на телефона за потвърждение.

 

Как се извършват бързите преводи към други потребители на приложението?

В приложението можеш да видиш кои контакти от твоя телефон също ползват ONE wallet by Postbank. Избираш един от тях и определяш сумата, която искаш да преведеш. Сумата постъпва директно по дигиталната карта в портфейла на получателя.
За да повишим сигурността и да отговорим на законовите изисквания, извършването на бързи преводи към други потребители на приложението изисква потвърждение със софтуерен токън m-Token Postbank или с еднократна парола, която се изпраща на вашия мобилен телефон чрез SMS. Плащанията към други потребители на приложението се изпълняват незабавно и са напълно безплатни.
Ако имаш регистрация за интернет банкирането e-Postbank и използваш софтуерния токън, то вече имаш всичко, което ти е необходимо. Ако все още нямаш регистрация, виж как можеш да се регистрираш за интернет банкирането напълно онлайн тук. Виж и останалите предимства, които ти дават нашите дигитални канали.

Технически изисквания

За да ползваш ONE wallet by Postbank е необходимо мобилно устройство с операционна система Android 6+ или iOS 11+.
Необходимо е да имаш достъп до интернет чрез Wi-Fi или мобилен интернет. За ползване на
приложението с мобилен интернет от твоя мобилен оператор, провери индивидуалния си тарифен план.

 

Деактивиране на ONE wallet

Ако желаеш да прекратиш регистрацията си и да закриеш дигиталната си карта и сметката към нея, следвай следните стъпки. След вход в ONE wallet, избери меню "Други" -> "Настройки" и избери бутон "Деактивиране на профил" -> "Потвърди". Приложението ще поиска потвърждение с ПИН код или биометрични данни.

За да деактивираш профила си е необходимо по дигиталната карта/сметка да няма налична сума и всички разплащания с картата да са осчетоводени.

 

* Услугата е достъпна за съществуващи клиенти на Пощенска банка, както и за нови такива, дееспособни физически лица, които притежават валидна българска лична карта, които, към датата на регистрацията си в приложението One Wallet by Postbank, не ползват други продукти и услуги на Банката. Услугата позволява безконтактни плащания с дигитализирани платежни карти, издадени от банката, както и други платежни операции, съгласно Общите условия на Банката за услугата, с които може да се запознаете тук. Приложението ONE wallet by Postbank е налично за мобилни устройства с операционни системи Android, iOS и HarmonyOS. За безконтактни плащания с ONE wallet by Postbank, Вашето мобилно устройство трябва да притежава NFC функционалност. При устройства с iOS, плащанията се извършват през функционалността Wallet (Apple Pay) на iPhone. За повече информация за начина за регистриране на карта в Apple Pay виж тук. Ако не сте сигурни дали Вашето устройство поддържа посочените функционалности, проверете техническата документация, предоставена от производителя.