Мобилен портфейл ОNE wallet

ONE wallet by Postbank е дигиталният портфейл, който ти дава възможност да извършваш безконтактни плащания директно от телефона си и много други възможности.*

 

Мобилният портфейл е за всички индивидуални клиенти, нови и съществуващи, за които новите технологии са незаменима част от ежедневието. Ако и за теб смартфонът е ценен помощник в ежедневието и участник във всички твои задачи и преживявания, то ONE wallet by Postbank ще ти донесе много предимства.
Представяме ти твоя нов дигитален портфейл, който може да замени изцяло необходимостта да разполагаш с пари в брой или с карта под ръка.

Свали ONE wallet by Postbank 

         

ONE wallet e по-добър от всякога:

  • Регистрирай се за ONE wallet by Postbank и се възползвай от всички удобства, които ти предлага, дори и все още да не си клиент на Банката. Научи повече тук.
  • Всеки регистриран за услугата потребител получава автоматично и БЕЗПЛАТНО дигитални карта и сметка. Дигиталната карта се издава с 3 или 5 годишна валидност. След изтичане на валидността картата се преиздава автоматично, в случай, че са извършвани операции с нея през последните 180 дни или ако се осъществи вход в приложението.
  • Различните възможности за извършване на безконтакнти NFC плащания на ПОС терминал и  преводи през приложението можеш да намериш в секция Плащания и преводи.
  • Ще получаваш бързи пуш известия на телефона си за всяко движение по твоите сметки и карти в Пощенска банка
  • Вземи сега, плати по-късно. Имаш възможност да разсрочваш покупките направени с твоите кредитни карти на равни месечни вноски. Научи повече тук.
  • Имаш карта от друга банка и искаш да захраниш дигиталната си карта, издадена от Пощенска банка? Вече е възможно!
  • Свобода и сигурност в едно – управлявлението на твоите карти от Пощенска банка с ONE wallet by Postbank е в твоите ръце. 

За съдействие и разплащания извън ЕИП (Европейското икономическо пространство), можеш да се свържеш с нас на телефони 0700 18 555 (Център за обслужване на клиенти), *7224 (Кратък номер за мобилни оператори); чрез електронната ни поща klienti@postbank.bg, както и на официалната Facebook страница на Пощенска банка, където ще получиш експертен съвет или съдействие.

  Технически изисквания

За да ползваш ONE wallet by Postbank е необходимо мобилно устройство с операционна система Android 6+ или iOS 11+.
Необходимо е да имаш достъп до интернет чрез Wi-Fi или мобилен интернет. За ползване на
приложението с мобилен интернет от твоя мобилен оператор, провери индивидуалния си тарифен план.

 

Деактивиране на ONE wallet

Ако желаеш да прекратиш регистрацията си и да закриеш дигиталната си карта и сметката към нея, следвай следните стъпки. След вход в ONE wallet, избери меню "Други" -> "Настройки" и избери бутон "Деактивиране на профил" -> "Потвърди". Приложението ще поиска потвърждение с ПИН код или биометрични данни.

За да деактивираш профила си е необходимо по дигиталната карта/сметка да няма налична сума и всички разплащания с картата да са осчетоводени.

 

* Услугата е достъпна за съществуващи клиенти на Пощенска банка, както и за нови такива, дееспособни физически лица, които притежават валидна българска лична карта, които, към датата на регистрацията си в приложението One Wallet by Postbank, не ползват други продукти и услуги на Банката. Услугата позволява безконтактни плащания с дигитализирани платежни карти, издадени от банката, както и други платежни операции, съгласно Общите условия на Банката за услугата, с които може да се запознаете тук. Приложението ONE wallet by Postbank е налично за мобилни устройства с операционни системи Android, iOS и HarmonyOS. За безконтактни плащания с ONE wallet by Postbank, Вашето мобилно устройство трябва да притежава NFC функционалност. При устройства с iOS, плащанията се извършват през функционалността Wallet (Apple Pay) на iPhone. За повече информация за начина за регистриране на карта в Apple Pay виж тук. Ако не сте сигурни дали Вашето устройство поддържа посочените функционалности, проверете техническата документация, предоставена от производителя.