Дигитална програма с разплащателна сметка и дебитна карта
Стани клиент на Пощенска банка и открий сметка с дебитна карта по Дигитална програма изцяло онлайн!1
Открий онлайнЗаяви и вземи Дигитална програма онлайн лесно и бързо!
- От всяка точка и по всяко време
- Без да чакаш на опашки
- Удобно дистанционно подписване на всички документи2
- Без такси за откриване на разплащателната сметка и издаване на дебитна карта към нея
- Без минимална сума за откриване на сметката
Ще получиш:
- Разплащателна сметка, в лева или евро
- Международна дебитна карта Mastercard
- Интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank за лесно управление на средствата ти 24/7
- Три вътрешнобанкови превода месечно, наредени през e-Postbank/m-Postbank към сметка на друг клиент в банката, без такса
- Три комунални плащания или местни данъци и такси, месечно - без такса
- Три тегления на пари в брой месечно на АТМ на Пощенска банка с дебитната карта, без такса
И още:
- Възможност да заявиш превод на работна заплата по сметката
- Безплатно активиране и получаване на SMS нотификации за трансакции с картата
- Възможност да ползваш безплатно мобилния портфейл на Пощенска банка ONE wallet за бързи плащания само с телефон3
- Можеш да заявиш и застраховка “Карт протект“ за допълнителна сигурност при ползване на дебитната карта4
Как да откриеш Дигитална програма онлайн:
Ще преминеш през няколко лесни стъпки, които ще ти спестят време и усилия.
Как да откриеш Дигитална програма онлайн:
Ще преминеш през няколко лесни стъпки, които ще ти спестят време и усилия.
Разполагай със средствата си винаги и навсякъде:
Максимален размер на изходящи операции (вкл. преводи от сметка, транзакции с банкова карта и др.), на месечна база6 | 5 000 лв. |
Максимален размер на входящи постъпления (касови и безкасови преводи), на месечна база6 | 30 000 лв. |
Максимална наличност по разплащателна сметка към „Дигитална програма“ 6 | 250 000 лв. |
Дневен лимит за теглене на ATM, но не повече от максималния размер на изходящите операции | 2 000 лв./ 1 000 евро |
Дневен лимит за покупки, но не повече от максималния размер на изходящите операции | 7 000 лв./ 3 500 евро |
Валидност | 5 години |
Какво е необходимо, за да станеш клиент онлайн:
- Да си дееспособно физическо лице, с българско гражданство
- Да имаш валидна лична карта
- Да разполагаш с мобилно устройство с Android или iOS с интернет достъп
- Да не си настоящ клиент на Пощенска банка
Често задавани въпроси
- Имаш достъп до средствата си навсякъде и по всяко време с твоята дебитна карта и през e-Postbank/m-Postbank
- Възможност да получаваш заплатата, пенсията или стипендията си директно по сметката
- Можеш да плащаш битовите си сметки и данъчни задължения в e-Postbank или m-Postbank
- Можеш да ползваш овърдрафт по разплащателната сметка
Няма минимална сума за откриване.
- Теглиш пари в брой от банкомати в страната и чужбина
- Плащаш удобно на ПОС терминали и извършваш плащания в интернет
- Ползваш дигиталните зони за експресно банкиране на Пощенска банка
Получаваш следното БЕЗ ТАКСА:
- Откриване на разплащателна сметка в лева или евро.
- Издаване и обслужване на безконтактна дебитна карта Debit Mastercard към основна разплащателна сметка.
- Три тегления на пари в брой, месечно, чрез АТМ на банката с дебитна карта Debit Mastercard към разплащателна сметка.
- Активиране на услугата за известяване чрез SMS или друго електронно съобщение по дебитна карта и получаване на SMS нотификации за трансакции с картата.
- Доставка на дебитната карта до адрес за кореспонденция в България.
- Три комунални плащания, месечно, чрез "Универсален платец" или интернет/мобилно банкиране.
- Три вътрешнобанкови преводи, месечно, наредени от разплащателна сметка по "Дигитална програма" към сметка на друг клиент в банката, през интернет/мобилно банкиране.
Може да заявиш онлайн и дистанционно да подпишеш всички документи за потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, дебитна карта, разплащателна сметка “Супер сметк@“, Спестовна сметка “Мега плюс“, Застраховка към кредитна и/или дебитна карта, Застраховка “Защита на дохода“ или “Спокоен ден“. Научи повече и заяви желания продукт онлайн тук.
- 1Банката предлага възможност за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) за нови клиенти на банката - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Услугата за дистанционно подписване на документи за нови клиенти се предлага за следните продукти и услуги, предлагани от или чрез банката – потребителски кредити до 10 000 лв. и срок до 72 месеца, кредитни карти, застраховка "Защита на плащанията“ по потребителски кредити, респ. по кредитни карти, Дигитална програма, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Mastercard, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank, както и застраховка "Карт протект“ към дебитна карта. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В отделни случаи е възможно банката да откаже да приеме подаденото дистанционно искане за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, както и да открие сметка дистанционно и да изиска лицето да се яви в офис на банката за присъствена идентификация. За пълните условия за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи от нови клиенти, виж Общите условия на "Юробанк България“ АД за регистрация на нов клиент и за сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние.
- 2Дистанционното подписване на документи се извършва посредством квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение Evrotrust на ''Евротръст Технолоджис“ АД. Необходимо е да имате смартфон или таблет с работеща предна камера, операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 12.0 или по-нова), достъп до интернет, както и да се идентифицирате и регистрирате в приложението, като предоставите лична карта. При подписване на документите в приложението се изисква допълнително потвърждение с биометрични данни. Подробно описание на стъпките за подписване е публикувано тук. В случай че не желаете да подпишете документите чрез приложението Evrotrust по посочения начин, може да посетите офис на банката, където да подадете нова заявка за предлаганите от банката продукти. Повече информация относно предоставяната услуга можеш да намериш на уебсайта на Евротръст - www.evrotrust.com.
- 3Услугата е достъпна за съществуващи клиенти на Пощенска банка, както и за нови такива, дееспособни физически лица, които притежават валидна българска лична карта, които, към датата на регистрацията си в приложението One Wallet by Postbank, не ползват други продукти и услуги на Банката. Услугата позволява дигитализация на платежни карти, издадени от банката. Приложението ONE wallet by Postbank е налично за мобилни устройства с операционни системи Android и iOS. За безконтактни плащания с ONE wallet by Postbank, твоето мобилно устройство трябва да притежава NFC функционалност. При устройства с iOS, плащанията се извършват през функционалността Wallet (Apple Pay) на iPhone. За повече информация за начина за регистриране на карта в Apple Pay виж тук. Ако не си сигурен дали твоето устройство поддържа посочените функционалности, провери техническата документация, предоставена от производителя.
- 4Банката извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството на застрахователен агент на застрахователите: “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073. Застраховките се предлагат само за клиенти на Пощенска банка при съответните Общи условия на застрахователите. Страницата няма за цел да представи застрахователните продукти, а само начина на сключване на застраховките/застрахователните договори, като предоставя и възможност на клиентите на Пощенска банка да заявят желания застрахователен продукт. Обща информация за предлаганите от Банката застрахователни продукти може да намериш тук. Съветваме клиентите преди сключване на застраховката/подписване на договора за застраховка да се запознаят внимателно и с всички документи, свързани с избрания продукт, които ще бъдат изпратени по електронен път.
- 5Ще получиш известие на телефона си, когато картата е налична в клон. Ако получиш картата си по куриер, за да я активираш, е необходимо единствено да се обадиш на номера, посочен на гърба на пластиката.
- 6Посочените лимити за операции се прилагат на ниво клиент и са общи по отношение на всички дистанционно заявени продукти и услуги, до личното явяване на клиента във финансов център на Пощенска банка за присъствена идентификация. В калкулирането на лимитите не участват вътрешнобанкови преводи към друга сметка на клиента в банката и суми за усвояване на кредит, в рамките на месеца, през който кредитът е отпуснат от банката на клиента. При определяне на лимита за операции в евро се прилага левовата равностойност по валутния курс на БНБ.
-
За "Юробанк България" сигурността и защитата на клиентските данни е от съществено значение. "Юробанк България" се ангажира в максимална степен да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите онлайн чрез попълване на форми в корпоративния уебсайт на банката. Предоставените от клиентите лични данни се обработват в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и подзаконовите актове за неговото прилагане.
Запознайте се с нашите препоръки за сигурност в електронна среда тук.