"Моят план" - застраховка "Живот" със спестовен характер

"МОЯТ ПЛАН“ е е дългосрочна застраховка "Живот" със спестовен характер, която се предлага от ЗЕАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп" чрез Пощенска банка. Застраховката комбинира възможността да спестиш и сигурността да си защитен, като обезпечава подкрепа в ситуации, когато може да са необходими допълнителни средства за грижи, а същевременно ще имаш и вариант да планираш спокойно бъдещи разходи за себе си, семейството и близките си. Застраховката е съобразена с твоя индивидуален стандарт на живот и с конкретните ти потребности от застрахователна защита и финансово планиране. 

Предимства:

  • Можеш да избереш срок на застраховката – 10, 15, 20 или 25 години;
  • Можеш да избереш вида на застрахователната премия и начина ѝ на плащане – годишна, платима разсрочено на равни месечни вноски или еднократна, за целия срок на застраховката;
  • Получаваш гарантирана¹ застрахователна сума, договорена по основното покритие, при изтичане на застрахователния срок;
  • Можеш да получиш и допълнителна доходностнад гарантираната/ договорената застрахователна сума по основната застраховка;
  • Можеш да разшириш застрахователната защита, като добавиш допълнителни застраховки към основната застраховка по твой избор (допълнителна застраховка „Злополука“ и допълнителна застраховка „Критични болести“);
  • Можеш да посочиш до четири различни ползващи лица, които да получат сумата по полицата, както и да ги променяш по всяко време през срока на застраховката. 

 ¹Гарантираната застрахователна сума по основното покритие се определя съгласно тарифите на Застрахователя и се посочва в застрахователния договор (полицата).

2След изтичане на две пълни застрахователни години застрахователят осигурява участие в печалбата по основната застраховка при условията, договорени в полицата. Тази допълнителната доходност не се гарантира от застрахователя и не се начислява по допълнителните застраховки.

 

Кой може да се възползва?

Застраховка "МОЯТ ПЛАН" е предназначена за физически лица клиенти на Пощенска банка, титуляри на разплащателни сметки или спестовни сметки с договорена възможност за извършване на платежни операции. Застрахованите лица следва да са на възраст при сключване, съгласно условията на застрахователните пакети.

 

Къде може да сключиш застраховката?

Заповядай в удобен за теб офис на Пощенска банка!

 

"МОЯТ ПЛАН“  се предлага в три застрахователни пакета варианта с различен обхват на застрахователна защита:

  • пакет "Стандарт“, включващ основната застраховка „Живот“;
  • Пакет „Класик“, включващ основната застраховка „Живот“ и допълнителна застраховка „Злополука“;
  • Пакет „Премиум“, включващ основната застраховка „Живот“, допълнителна застраховка „Злополука“ и допълнителна застраховка „Критични болести“

Застраховките „Злополука“ и „Критични болести“ не могат да се сключват самостоятелно, а само като допълнителни застраховки към основната „Живот“.

Застрахователните пакети осигуряват застрахователна защита при настъпване на рисковете, посочени в приложимите Общи условия на застрахователя за основната застраховка „Живот“, допълнителна застраховка „Злополука“ и допълнителна застраховка „Критични болести“ и при специалните условия, посочени в индивидуалния застрахователен договор (полицата).

 

1. МОЯТ ПЛАН "Стандарт“ 

Основната застраховка предоставя защитата на традиционна спестовна застраховка "Живот", като покрива рисковете:

  • Преживяване (изтичане срока на застраховката) – изплаща се гарантираната застрахователна сума;
  • Загуба на живот вследствие заболяване или злополука - изплаща се гарантираната застрахователна сума;
  • Трайна загуба на работоспособност* над 90% - изплаща се гарантираната застрахователна сума;
  • Към гарантираната застрахователна сума се изплаща и натрупаната допълнителна доходност, ако има такава;
  • Застраховката предвижда право на откуп (предсрочно прекратяване с изплащане на откупна стойност), както и трансформиране на договора в изплатен (преустановяване плащането на застрахователните премии за сметка на намаляване на застрахователната сума при запазване на застрахователния срок), при условията посочени в полицата;

В зависимост от възрастта на застрахования и вида на премията (с еднократно или с месечно плащане), застрахователната сума по основното покритие може да бъде в размер до 20 000 евро, 25 000 евро или 50 000 евро за едно застраховано лице.

 

2. МОЯТ ПЛАН "Класик“

Включва всички покрития на Пакет "Стандарт“ и осигурява още допълнителна застраховка "Злополука" с фиксирана застрахователна сума в размер на 5 000 евро при застрахователни покрития:

  • Загуба на живот вследствие злополука – изплаща се застрахователната сума по допълнителната застраховка;
  • Трайна загуба на работоспособност* от злополука - изплаща се % от застрахователната сума по допълнителната застраховка, равен на процента загубена/намалена работоспособност;
  • Временна загуба на работоспособност от злополука - изплаща се 1, 3 или 5% от застрахователната сума по допълнителната застраховка, в зависимост от продължителността на непрекъснатия период неработоспособност.

*Покритието за Трайна загуба на работоспособност не се включва при застраховки с еднократно плащане на застрахователната премия.

 

3. МОЯТ ПЛАН "Премиум“

Включва всички покрития на Пакет "Класик“ и осигурява още допълнителна застраховка "Критични болести" с фиксирана застрахователна сума в размер на 5 000 евро и застрахователни покрития за 15-те тежки животозастрашаващи заболявания, събития и състояния, определени в условията на полицата. 

 

Основни параметри:

Минимална възраст на застрахования при сключване 18 години
Максимална възраст на застрахования при сключване

- 60 години¹ при сключване на пакет „Стандарт“

- 55 години¹ при пакет „Класик“ и „Премиум“

Максимална възраст на застрахования при изтичане на застраховката¹

- 70 години¹ за пакет „Стандарт“

- 65 години¹ за пакет „Класик“ и „Премиум“

Срок на застраховката 10, 15, 20 или 25 г.
Валута евро
Начин на плащане Разсрочено на месечни вноски или еднократно
Метод на плащане Безкасово чрез дебитиране на необходимите средства от сметката на застраховащия при Банката
Минимална застрахователна премия за основната застраховка (минимални месечни вноски по застраховката)

- 25 евро на месец за първата година от застрахователния срок² - при разсрочено плащане на месечни вноски

- 500 евро при еднократно платима премия

Право на откуп по основната застраховка – предсрочно прекратяване на застрахователния договор от страна на Застраховащия с изплащане на откупна стойност от страна на Застрахователя Може да се упражни след изтичане на втората година от застрахователния срок при заплатени всички дължими за периода премии или след заплатени 15% от размера на всички дължими за срока на застраховката премии
 Трансформиране на договора в изплатен – промяна в застрахователния договор при преустановяване плащането на застрахователните премии за сметка на намаляване на застрахователната сума при запазване на застрахователния срок

Възможно е при платени премии за две пълни години или при платени поне 15% от премиите за целия застрахователен срок на договора (само за основната застраховка „Живот“)

При трансформиране на договора в изплатен допълнителните покрития „Злополука“ и „Критични болести“ се прекратяват

Договорът може да бъде възстановен до една година след трансформирането му в изплатен, ако на застрахователя бъдат заплатени всички неплатени до момента премийни вноски, ведно с дължимата върху тях законна лихва

¹След навършването на посочените възрасти застраховките автоматично се прекратяват и по тях не се събира застрахователна премия.

²Застрахователната премия по основната застраховка се индексира автоматично с 5% всяка година.

Какво е необходимо да направиш, за да предявиш застрахователна претенция?

 

Когато имаш сключена застраховка „МОЯТ ПЛАН“ със ЗЕАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ ЕАД и със застрахованото лице настъпи неочаквано застрахователно събитие:

Стъпка 1: Попълни Заявление за изплащане на застрахователна сума или част от нея" и подготви всички необходими документи, описани в Общите условия към Вашата полица.

Информация за тази стъпка ще намериш на:

  • уеб адреса на ЗЕАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ЕАД  https://www.bulstradlife.bg
  • или на телефон 0700 18 800.

Стъпка 2: Изпрати документите до адрес: София 1301, ул „Св. София“№6 по удобен за теб начин:

  • по куриер;
  • с "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесе лично в офиса на ЗЕАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ ЕАД.

 

ЗЕАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ ЕАД ще:

  • регистрира застрахователната ти претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с теб на предоставения адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по твоята застрахователна претенция в срок до 15 работни дни от получаване на изисканата информация. При отказ за изплащане на застрахователно обезщетение изготвя становище и те уведомява писмено.

 

При възникнали въпроси по твоята претенция, можеш да се обърнеш към „Контактен център” на ЗЕАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ ЕАД или да изпратиш запитване на електронната поща: bullife@bulstradlife.bg

                                                                                                                     

Документи

 

Застрахователните покрития по застраховката Живот „Моят план“ се осигуряват от Застрахователно еднолично акционерно дружество „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП” ЕАД, с ЕИК 831211284, съгласно Общите условия на основната застраховка „Живот“, допълнителна застраховка „Злополука“ и допълнителна застраховка „Критични болести“ и специалните условия, описани в застрахователната полица при условията и ограниченията за разпространението му от „Юробанк България“ АД (Пощенска банка), с ЕИК 000694749 извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството си на застрахователен агент, на основание сключен със застрахователя агентски договор.

Молим да се вземе предвид, че настоящата страница не съдържа всички условия по застраховката и не представлява препоръка или съвет по смисъла на приложимото законодателство, а има за цел само да представи в най-общ вид застрахователния продукт.

Пълна информация за условията и покритията на застраховка Живот „Моят план”, може да намериш в офисите на Пощенска банка в работно време, където можеш да получиш на хартиен носител на български език Преддоговорна информация за застрахователя, застрахователния посредник и застрахователния продукт, Информационен документ и Общи условия и да избереш този тип защита, който съответства най-пълно на твоите потребности.

Молим да се запознаеш с нужното внимание и грижа с всички документи, свързани със застрахователния продукт. Информацията е съществена и ще ти помогне при вземането на информирано и разумно решение. В случай на неяснота или неразбиране можеш да се обърнеш за разяснение към служителите на Пощенска банка. Те ще обсъдят с теб повдигнатите въпроси.