Ние в Пощенска банка се стремим да предоставяме най-актуалните и удобни решения за нашите клиенти. С удоволствие ти представяме новата ни платформа за интернет и мобилно банкиране, създадена, за да улесни твоето ежедневие и да ти даде повече време за важните за теб дейности и хора. С грижа за теб. Даваме ти удобство и изобилие от възможности, от които имаш нужда.

Новото електронно банкиране (new.e-Postbank и m-Postbank novo) надгражда Услугата ни e-Postbank и m-Postbank и е достъпно за ползване за всички потребители, регистрирани след дата 06.01.2025г.. За потребителите със съществуващи профили за Услугата, достъпът ще бъде предоставен поетапно, като всеки потребител ще бъде информиран в профила си за интернет банкиране, по имейл и с Viber съобщение за конкретната дата, от която услугата ще е достъпна за него.

Благодарим ти, че си наш клиент и ползваш дигиталните решения на Пощенска банка. Нашите клиенти са причината да продължаваме да надграждаме и подобряваме непрекъснато нашите услуги.

Важно:

  • Към новата платформа няма да бъдат прехвърлени профилите на потребители на услугата, които са получили код за активация, който не е използван в рамките на 24 месеца. Тези потребители могат да заявят нова регистрация за достъп до услугата чрез новата платформа в офис на банкатa.
  • Към новата платформа няма да бъдат прехвърлени преводи с бъдеща дата на изпълнение, както и създадени и подписани преводи, които не са изпратени.
  • За потребители, които към датата на прехвърляне имат регистрирани два или повече профила към един и същи титуляр на сметка, ще бъде прехвърлен само профилът, който е използван последно от потребителя/оправомощения държател.
  • При необходимост от промени по регистрацията за услугата, в това число и на данните за контакт на Титуляря на сметка и/или Потребителя на услугата (Оправомощения държател), същите могат да бъдат заявени от тях в офис на банката.
  • Възстановяването на забравена парола изисква активен софтуерен токън.
  • Ако сте имали код за активация преди прехвърляне към новата услуга, но не сте го ползвали е необходимо да посетите офис на банката.
  • В движения по сметки можете да намерите информация за всички наредени от вас преводи, включително и да копирате даден превод и да създадете подобен. История на създадените преводи в старата услуга не е налична в новата, но всички успешни операции са на ваше разположение.
  • За ваше удобство, в меню 'Комунални услуги' и 'Данъци'можете да намерите информация за платените битови сметки и данъци 1 година назад.
  • Напомняме ви, че при всеки вход в уеб услугата ще се изисква допълнително потвърждаване с токън или еднократен код, получен чрез VIBER или SMS.

Как да използвам new.e-Postbank и какво ми е необходимо?

За да получиш информация за твоите продукти, да нареждаш преводи между собствени сметки и да плащаш битови задължения е достатъчно само да въведеш потребителско име и парола в https://new.e-postbank.bg.

За преводи към трети лица е необходимо използването на софтуерен токън m-Token Postbank или КЕП в комбинация с еднократен код, изпратен от банката чрез SMS или чрез друго електронно съобщение (Viber) на мобилен телефонен номер, деклариран пред банката, за да се потвърди платежната операция. С активиране на приложението m-Token Postbank, при наличие на регистриран в системата за електронно банкиране активен КЕП, същият се дерегистрира за целите на потвърждаване на платежни операции.

 

Има ли определени браузъри, с които трябва да работя?

Ако използваш софтуерен токън за потвърждаване на инициираните операции, можеш да ползваш услугата от всеки браузър и компютър. При извършване на операции към трети лица с използване на КЕП в комбинация с еднократен код, получен чрез SMS или друго електронно съобщение, е необходимо да направиш необходимите настройки и да инсталираш програмата BISS на Борика.

Повече информация за техническите изисквания може да бъде намерена в общата страница Интернет банкиране.

Повече информация за необходимите настройки при подписване с КЕП можеш да намериш тук.

Как мога да заявя промяна на лични данни – мобилен номер, имейл и други?

За промяна на лични данни е необходимо да посетиш удобен за теб клон на банката, където да попълниш искане за промяната. Юридическите лица могат да заявят промяна само в обслужващия ги клон на банката.

Можеш да заявиш промяната и дистанционно, като се свържеш с Центъра за обслужване на клиенти, но трябва да имаш предвид, че при дистанционно заявяване на промяната се налага месечен лимит за операциите, инициирани онлайн.

 

Мога ли да си сменя потребителското име и паролата или мога да използвам само създаденото при първоначален достъп/предоставеното от банката?

Можеш да смениш Потребителското име и паролата по всяко време от Меню Профил -> Смяна на потребителско име/Смяна на парола.

 

Мога ли да платя своите битови задължения през Интернет или Мобилно банкиране?

Битовите задължения могат да бъдат платени от разплащателна сметка или с кредитна карта. Ти избираш дали ръчно ще потвърждаваш плащанията по създадените от теб абонаменти или ще избереш автоматично плащане и при наличие на задължение, същото ще се заплати автоматично от избраното платежно средство до определения от теб максимален лимит за разплащане.

 

Сигурно ли е използването на интернет банкиране?

Да. За да осъществиш вход в системата са необходими потребителско име и парола, които се определят от теб. Необходимо е и допълнително потвърждение чрез софтуерен токън m-Token Postbank или еднократен код, изпратен от банката чрез SMS или чрез друго електронно съобщение (Viber). За да извършваш активни операции – преводи към трети лица, плащане по кредитна карта на трето лице, валутни преводи, бюджетни преводи и др. трябва да разполагаш със софтуерен токън m-Token Postbank или с Квалифициран електронен подпис /КЕП/ в комбинация с еднократен код, изпратен от банката чрез SMS или чрез друго електронно съобщение (Viber) на деклариран от теб мобилен телефонен номер, за да потвърдиш платежната операция.