Лимити
Можеш да подадеш лесно и удобно заявка за промяна на лимити за парични преводи през профила си в услугата „Интернет банкиране“ – new.e-Postbank. Само за няколко минути можеш да заявиш онлайн промяна както на лимитите – максимален размер на единичен превод /лимит за транзакция/, така и за дневен лимит на преводите /максимален общ размер на преводите, които могат да бъдат извършвани в рамките на едно денонощие/.
Какво е необходимо, за да подадеш заявка?
- Можеш да подадеш заявка за промяна през меню Преводи->Лимити.
- Преди да прегледаш текущите лимити по своите сметки ще бъде необходимо да потвърдиш с еднократна парола, която ще изпратим на мобилния номер, който си предоставил в банката или със софтуерен токън.
- За да потвърдиш заявката е необходим активен софтуерен токън.
Кой може да подава заявка за промяна на лимити онлайн?
Услугата е налична за следните клиенти на банката: потребители на услугата физически лица, както и потребители към търговски дружества, еднолични търговци и лица упражняващи свободни професии, които ползват услугата „Интернет банкиране“, на които е предоставено право за промяна на лимити.
Възможност за подаване на заявка за онлайн промяна на лимити за физически лица има Оправомощеният ползвател по смисъла на "Общите условия на "Юробанк България" АД за електронно банково обслужване "Интернет банкиране" за индивидуални и корпоративни клиенти“ /ОУИБ/, когато той съвпада с Титуляря на сметката.
Възможност за подаване на заявка за онлайн промяна на лимити за търговски дружества, еднолични търговци и за лица упражняващи свободни професии се предоставя на Оправомощен държател след изрично писмено искане от титуляра на сметката, направено във финансов център на Банката. За целта законните представители на титуляра на сметката или техен пълномощник, упълномощен с изрично пълномощно съгласно изискванията на Банката следва да се явят еднократно лично в Банката и да заявят ползването на услугата чрез подписване и подаване на документи по неин образец.
Заявката за онлайн промяна на лимити се прави чрез Интернет банкирането, в профила на Оправомощения държател.
Промяната на лимитите отразява ли се на мобилното банкиране?
Дневният лимит за мобилно банкиране е част от общия дневен лимит на преводите през интернет банкиране (максимален общ размер на преводите, които могат да бъдат извършвани в рамките на едно денонощие).
При намаляване на лимита за интернет банкиране промяната оказва влияние и върху лимита за мобилно банкиране.
Това, което трябва да имаш предвид е, че максималната сума за единичен превод през мобилното банкиране е равностойността на EUR 15 000 (BGN 29 337.45).
Нужно ли е да имам средство за подписване, за да подам онлайн заявка за промяна на лимити?
Нужно е да имаш активен софтуерен токън m-Token Postbank, с който да потвърдиш заявката преди да я изпратиш за обработка.
При физическите лица заявката за онлайн промяна на лимити се подписва лично от Оправомощения ползвател, който съвпада с Титуляря на сметката.
При търговски дружества, еднолични търговци и при лица упражняващи свободни професии Оправомощен държател с предоставено право за онлайн подаване на заявка за промяна на лимити може да заяви промяна на собствените си лимити за Интернет банкиране или на лимитите на друг Оправомощен държател. При заявяване на онлайн промяна на лимити на друг Оправомощен ползвател, заявката се потвърждава и от заявителя (който заявява промяната), и от Оправомощения ползвател, чиито лимити се променят.
Промяна на кои лимити мога да заявя онлайн?
Онлайн можеш да заявиш промяна на лимит за единичен превод /лимит за транзакция/ или дневен лимит за преводи през Интернет банкиране /максимален общ размер на преводите, които могат да бъдат извършвани в рамките на едно денонощие/.
Можеш да избереш желаната сума за лимит в предварително определени от Банката граници /интервали/. Границите за заявяване на лимит се визуализират на екран при попълване на заявката за промяна.
От кога влизат новите лимити в сила?
С подписване и подаване на искане за промяна само заявяваш исканата корекция - увеличаване или намаляване на лимитите за парични преводи в Услугата „Интернет банкиране“. Новите лимити влизат в сила само след одобрение от Банката, като тя има право и да откаже искането.
Попълването и изпращането на заявката за онлайн промяна на лимити отнема няколко секунди. Заявките се обработват от страна на Банката в срок до три работни дни.
Ще бъда ли уведомен за статуса на заявката за онлайн промяна на лимити?
Да, след като заявката бъде обработена от Банката ще получиш системно съобщение в меню "Съобщения", в профила си в Интернет банкиране, от което ще разбереш дали заявката е одобрена или отказана от Банката.
Какви са таксите за заявка за онлайн промяна на лимити?
За заявка за онлайн промяна на лимити през Интернет банкирането няма такси.
Мога ли да откажа изпратена заявка за онлайн промяна на лимити?
Можеш да откажеш заявката от профила си, меню „Преводи“, раздел „Лимити“ преди тя да е обработена от Банката. В случай, че заявката вече е обработена и одобрена от Банката е нужно да изпратиш нова заявка, за да промениш отново лимитите си.