Технически изисквания

За извършване на плащания към сметки на трети лица е необходимо използването на едно от следните средства за потвърждаване:

  • Софтуерен токън – m-Token Postbank (отваря се в нов прозорец) , който може да заявите и активирате от меню Профил >> Управление на m-Token.
  • Квалифициран електронен подпис (КЕП) + еднократен код, получен чрез SMS или друго електронно съобщение (например Viber).

В зависимост от използвания от вас браузър, е необходимо да бъдат инсталирани съответните компоненти и направени настройки.

Инсталиране на програма за браузърно-независимо подписване (BISS)

Чрез услугата за електронно подписване – BISS на БОРИКА АД (отваря се в нов прозорец) , можете да подписвате с КЕП + код, независимо от браузъра и операционната система.

MS Windows и браузъри Chrome, Edge

  • Инсталирайте приложението BISS.
  • Осигурете достъп на BISS до вашия КЕП:
    • Инсталирайте съпътстващия софтуер на КЕП според указанията на издателя.
    • В настройките на BISS изберете „Избор на удостоверение от“ и посочете източника – Карта / Токън (PKCS11).

MS Windows и Mozilla Firefox

  • Осигурете достъп на BISS до вашия КЕП, както е описано по-горе.

Mac OS и Mozilla Firefox

Mac OS и браузъри Safari или Chrome

Linux, Ubuntu и Mozilla Firefox

  • Осигурете достъп до КЕП чрез BISS, както при останалите системи.

Linux, Ubuntu и браузъри без собствено хранилище на сертификати

  • Конфигурирайте BISS с достъп до КЕП, както при другите операционни системи.