Достъп в новата платформа

До момента ползвах Услугата, не съм нов клиент.  Какво се променя за мен?

Ако вече си получил информация, че твоят профил предстои да бъде или вече е прехвърлен към новата платформа за Услугата, можеш да достъпиш new.e-postbank.bg на адрес www.new.e-postbank.bg като използваш потребителското име и паролата за достъп, които си използвал до момента.

От момента на прехвърляне на профила ти към новата услуга, достъпът до предходната услуга e-Postbank се преустановява и за теб влизат в сила новите Общи условия на „Юробанк България“ АД за електронно банково обслужване Интернет банкиране за индивидуални и корпоративни клиенти.

При първи логин в new.e-postbank.bg ще бъде изискана смяна на текущо използваната парола.

Новото, което трябва да имаш предвид е, че при всеки логин в new.e-postbank.bg ще се изисква допълнително потвърждение. Потвърждението се извършва със софтуерен токън или чрез еднократен код, изпратен от банката на предоставения от теб мобилен телефонен номер чрез SMS или друго електронно съобщение (Viber).

При първи логин от ново устройство в m-Postbank novo или в други случаи по преценка на банката също се изисква допълнително потвърждение със софтуерен токън или еднократен код, изпратен от банката на декларирания от теб мобилен телефонен номер чрез SMS или друго електронно съобщение (Viber)

 

Получих информация, че профилът ми е прехвърлен към новата платформа на Услугата, но не помня потребителското си име и паролата. Какво следва да направя?

Ако датата на прехвърляне предстои, можеш да възстановиш достъпа си като използваш услугата “Забравена парола” в e-Postbank или m-Postbank. За да възстановиш паролата си е необходимо да знаеш потребителското си име и да имаш достъп до имейл адреса и мобилния номер, предоставени на банката при регистрация за услугата.

Ако датата за прехвърляне към новата услуга е минала е необходимо да посетиш клон на банката, за да получиш нов код за активация. След като имаш кода и го въведеш на new.e-postbank.bg или в приложението m-Postbank novo, ще имаш възможност да създадеш собствени потребителско име и парола за достъп.

 

Получих информация, че профилът ми ще бъде прехвърлен към новата платформа за Услугата, но кодът за активация, който съм получил преди време в клон на банката вече е изтекъл. Какво следва да направя?

Необходимо е да посетиш клон на банката, за да получиш нов код за активация. След като имаш кода и го въведеш на www.new.e-postbank.bg или в приложението m-Postbank novo, ще имаш възможност да създадеш собствени потребителско име и парола за достъп до Услугата.

 

Получих информация, че профилът ми ще бъде прехвърлен към новата платформа за Услугата, но кодът за активация, който съм получил преди време в клон на банката предстои да изтече. Какво следва да направя?

Ако си получил имейл, че профилът предстои да бъде прехвърлен и все още кодът за активация е валиден, можеш да активираш достъпа си като избереш линка “Активирай достъп” в услугата e-Postbank, след което ще получиш потребителско име и парола за достъп до Услугата.