Защита на сметките в домакинството

Осигури си спокойствие при плащането на месечните сметки
 

Повечето от нас разчитат на своите месечни доходи, за да покриват семейните си разходи и да си осигурят нормален стандарт на живот – на себе си и близките си. Застраховката на месечните разходи за ток, вода, парно, телефон и др. е начин да защитите семейството си от непредвидени събития, които могат да възпрепятстват навременното плащане на регулярните месечни битови сметки.

Така може да си спокоен и подсигурен при евентуално настъпване на неблагоприятни събития като безработица, злополука или заболяване.

Предимства:

  • Покриват се задължения, които застрахованият заплаща със средства от разплащателна сметка в Банката или с кредитна карта, издадена от Банката, чрез системата за Интернет банкиране “e-postbank”, Мобилно банкиране „m-postbank” или чрез услугата “Универсален платец”/ „u-Postbank“ на Банката*;
  • Бързо и лесно сключване, без необходимост от медицински прегледи;
  • Удобно ежемесечно заплащане на премиите от разплащателна/спестовна сметка;
  • Активно застрахователно покритие при 30 дневен гратисен период;
  • Застраховката се сключва за неопределен срок;
  • Покрития, валидни 24/7;
  • Предоставя се от застраховател с над 45-годишна история и с над 90 милиона застраховани клиенти в цял свят.

Кой може да се възползва?

Застраховката е предназначена за физически лица - титуляри на разплащателни или на спестовни сметки, с договорена възможност за изпълнение на платежни операции, открити в лева при “Юробанк България” АД, както и за картодържатели на кредитни карти, издадени от Банката, които извършват плащания на комунални услуги със средства от сметката или чрез картата, чрез системата за Интернет банкиране "e-postbank", Мобилно банкиране „m-postbank” или чрез системата за плащане на битови сметки - “u- Postbank”/“ Универсален платец‘ на Банката.

Приемат се за застраховане лица на възраст между 18 и 60 навършени години към момента на приемане на застраховането и до 65 навършени години в периода на действие на застраховката.

Къде може да сключиш застраховката?

Заповядай в удобен за теб офис на Пощенска банка!

*Застрахователното покритие е в сила, ако застрахованият е заплатил някоя от битовите сметки и разходи за комунални услуги чрез посочените канали на банката поне веднъж за период от поне 6 месеца преди настъпилото застрахователно събитие.

“Защита на сметките в домакинството” е иновативен продукт, който осигурява финансова помощ при настъпване на непредвидени събития и покрива битовите сметки на домакинството. По този начин клиентите могат да запазят стандарта си на живот, без да нарушат своя месечен бюджет и ще спечелят време да се стабилизират финансово.

Какво е покритието?

  • 12 поредни месеца покритие на битовите сметки в домакинството в случай на „Инвалидизация над 70% в резултат на злополука или заболяване“;
  • До 6 месеца покритие на битовите сметки при „Продължителни болнични над 60 дни“ или „Нежелана безработица над 60 дни“*;
  • До 2 месеца покритие на битовите сметки при „Хоспитализация над 7 дни в резултат на злополука“.

Какъв е лимитът?

  • до 240 лв. месечно застрахователно плащане;
  • По рисковете „Продължителни болнични над 60 дни в резултат на злополука или заболяване“, „Нежелана безработица над 60 дни“ и „Хоспитализация над 7 дни в резултат на злополука“ се покрива максимум 1 събитие в рамките на една годишнина от срока на застраховката.

Какво е необходимо да направиш, за да предявиш застрахователна претенция?

Когато имаш сключена застраховка с „Кардиф България“ и с теб настъпи неочаквано застрахователно събитие:

Стъпка 1: Свържи се с контактния център на „Кардиф България“ на тел 02/4915 974 или посети офиса на “Кардиф България“ на адрес гр. София ул. Христо Белчев № 29А, вх. А, ет.1 и съобщи за събитието, като предоставиш пълна и подробна информация на служителите.

Стъпка 2: Попълни писмено Уведомление за настъпило застрахователно събитие и подготви всички изискани от служителите на „Кардиф България“ документи. Информация за тази стъпка ще намериш на уеб адреса на Кардиф Българияhttp://www.bnpparibascardif.bg или на телефоните за контакт.

Стъпка 3:Изпрати документите до адрес по удобен за Вас начин:  

  • по куриер;
  • по "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесеш лично в офиса на "Кардиф България“;

„Кардиф България“ ще :

  • регистрира Вашата застрахователна претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с Вас на оставения за обратна връзка телефон и/или адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по Вашия случай и ще Ви уведоми писмено или чрез СМС в срок до 15 дни след получаване на изисканата информация.

При възникнали въпроси по вашата претенция, можеш да се обърнеш към “Контактен център” на Кардиф България или към служителите в “Центъра за работа с клиенти“ всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 часа на телефон: 02/4915 974 или да изпратиш запитване на електронната поща: cardifbulgaria@cardif.com

Документи:

 

 

Застраховката се предлага чрез “Юробанк България” АД (Пощенска банка), регистрирано в търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК 000694749, със седалище и адрес на управление: гр. София, район “Витоша”, ул. “Околовръстен път” № 260, в качеството на застрахователен агент на “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК: 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073, с адрес: гр. София, ул. “Христо Белчев” № 29, вх. “А” при съответните Общи условия на застрахователите.

Молим да се вземе предвид, че настоящата страница не съдържа всички условия по застраховката и не представлява препоръка, съвет или друг вид съвет по смисъла на приложимото законодателство, а има за цел само да представи в най-общ вид застрахователния продукт.

Пълна информация за условията и покритията на застрахователна програма “Защита на сметките в домакинството”, може да намериш в офисите на Пощенска банка в работно време, където можеш да получиш на хартиен носител на български език Преддоговорна информация за застрахователите, застрахователния посредник и застрахователния продукт и Общи условия.

Молим да се запознаеш с нужното внимание и грижа с всички документи, свързани със застрахователния продукт. Информацията е съществена и ще ти помогне при вземането на информирано и разумно решение. В случай на неяснота или неразбиране можеш да се обърнеш за разяснение към служителите на Пощенска банка. Те ще обсъдят с теб повдигнатите въпроси.