Често задавани въпроси

Мобилно банкиране

След вход в приложението, потребителят може да настрои ПИН или биометрични данни за вход в приложението.

За устройствата с операционна система Android може да се осъществява достъп с ПИН или пръстов отпечатък, а за устройствата с iOS операционна система – ПИН, пръстов отпечатък или лицево разпознаване Face ID (за устройствата от по-новите серии, които нямат скенер за пръстов отпечатък).

Имате възможност да извършвате вътрешнобанкови и междубанкови преводи в лева към други лица в страната, както и преводи във валута в рамките на Пощенска банка. Освен това, можете да плащате задължение за битови сметки, местни данъци и такси и задължения по кредитни продукти в банката.

Повече информация за мобилно банкиране m-Postbank можете да откриете тук.

За да използвате приложението m-Postbank, трябва вече да сте регистриран клиент на интернет банкиране e-Postbank. За вход в приложението се използват същите потребителско име и парола, които използвате за e-Postbank.