Налага ти се да пътуваш със самолет? Направи го разумно с ClaimCompass и твоята кредитна карта от Пощенска банка.
Възползвай се от възможността да получиш съдействие при подаване на иск (претенция) срещу авиокомпания за заплащане на обезщетение при специални условия, в случай че :
- Полетът ти закъснее с повече от 3 часа
- Полетът ти се отмени
- Достъпът до борда ти бъде отказан
- Изпуснеш своето прекачване
С помощта на ClaimCompass, можеш да предявиш иск срещу авиокомпанията:
- само за няколко минути
- изцяло онлайн
- напълно безплатно - ClaimCompass получава комисиона за услугите си само при удовлетворена претенция и получено обезщетение
Какво получаваш?
При получено обезщетение от авиокомпанията :
- За картодържателите на Mastercard World и Visa Gold - 5% по-малка комисиона за ClaimCompass в сравнение със стандартната.
- За картодържателите на Mastercard World Premium и Visa Premium- 10% по-малка комисиона за ClaimCompass в сравнение със стандартната.
- За картодържателите на Mastercard UNIVERSE - безплатно ползване на услугите без комисиона за ClaimCompass.
Специалните условия са валидни, в случай, че стойността на самолетния билет за полета, във връзка с който се предявява претенция, е заплатена с посочения тип кредитна карта от Пощенска банка, а искът е подаден чрез съответния линк, публикуван по-долу.
Избери една от двете опции:
- Регистрирай информацията за полета си предварителнo. В случай, че с полета ти има проблем, служител на Claim Compass ще се свърже с теб, за да те информира за условията за получаване на обезщетение.
- Започни иск след отменен или закъснял полет,отказан достъп на борда или изпуснато прекачване.
Как да се възползваш?
- Ако си заплатил стойността на самолетния си билет с кредитна карта Mastercard World или Visa Gold от Пощенска банка, кликни тук.
- Ако си заплатил стойността на самолетния си билет с кредитна карта Mastercard World Premium или Visa Premium от Пощенска банка, кликни тук.
- Ако си заплатил стойността на самолетния си билет с кредитна карта Mastercard UNIVERSE от Пощенска банка, кликни тук.
- Ако си заплатил стойността на самолетния си билет с кредитна карта Mastercard Standard или Visa Classic от Пощенска банка, кликни тук. (използваш стандартни условия за услугата, предоставяна от ClaimCompass)
2. Започни иска си като въведеш необходимата информация за пътуването.
3. След като предоставиш нужните данни, автоматично ще ти бъде създаден профил, чрез който имаш възможност да следиш статуса на своя иск.
4. При спечелен иск и получено обезщетение, с теб ще се свърже представител на ClaimCompass, за да уточните, как ще получиш сумата.
За кои полети можеш да заявиш иск?
- Заминаващи от летище, на територията на държава-членка на Европейския съюз (важи за всички авиокомпании, независимо от тяхното представителство);
- Пристигащи на летище, намиращо се на територията на държава-членка на Европейския съюз( само ако авиокомпанията е с представителство в Европейския съюз).
Отговори на най-често задаваните въпроси, виж тук. (https://www.claimcompass.eu/bg/faq/)
За ClaimCompass:
ClaimCompass е първата българска компания, която съдейства да получиш обезщетение при проблем с твоя полет. Научи повече за компанията тук.
Имаш въпрос? Свържи се с представители на ClaimCompass на адрес supportclaimcompass.eu