Кариери

Присъединете се към нашия екип

Стъпката, която предприемате днес, определя в голяма степен бъдещето Ви. Става въпрос не само за кариерата, но и за живота Ви!

Вие имате високи цели, гледате напред в бъдещето и искате да живеете в среда, където идеите се насърчават, ценят и награждават, сред професионалисти, които са горди да видят резултатите от усилията си? Вие искате да учите непрекъснато и бързо, като прилагате наученото веднага? Обичате динамичната, променяща се среда и сте част от хората, които правят промените реални и успешни?

Тогава защо да не започнете работа при хора, които имат подобни ценности и стремежи?

Вакантни позиции

Дата на валидност: 31/07/20
Реф. номер: SF/SBB
Град: София
За свой финансов център в град София Пощенска банка търси да назначи мотивиран, отговорен, продажбено ориентиран служител за позицията на:

КРЕДИТЕН ЕКСПЕРТ - БАНКИРАНЕ НА МАЛЪК БИЗНЕС
 
Основни отговорности, свързани с позицията са:
- Отговаряте за активното търсене и привличане на нови клиенти;
- Идентифицирате и установявате контакт с потенциални клиенти и представяте кредитни продукти и услуги;
- Поддържате отношения с настоящи клиенти и ги информирате за нови продукти;
- Консултирате клиенти относно условията, сроковете и необходимите обезпечения при кредитиране;
- Анализирате финансова информация, подготвяте предложения за кредит и давате становища за одобрение на кредити.
 
 
Изисквания за позицията са:
- Висше икономическо образование;
- Предишен опит в директни продажби е задължителен;
- Професионален опит в областта на кредитирането е предимство;
- Отлични комуникативни умения;
- Мотивация за постигане на резултати;
- Владеенето на английски език е предимство;
- Компютърна грамотност.


Нашето предложение:
- Предлагаме Ви предизвикателна позиция в международна банка;
- Възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие;
- Мотивиращо заплащане и допълнителни финансови и нефинансови бонуси.


Моля изпратете мотивационно писмо и подробна автобиография на български или английски език, актуална снимка и препоръки.

Контакт ще бъде осъществен при пълна конфиденциалност с кандидатите, одобрени след предварителен подбор. 
Дата на валидност: 31/07/20
Реф. номер: SenIA
Град: София

MAIN RESPONSIBILITIES:

  • Conducts independently or participates in internal audit assignments;
  • Understands and follows in detail the audit process, its structure and key requirements;
  • Reports on a regular basis regarding the progress of the audit engagements assigned;
  • Prepares reports clearly presenting the conclusions and results of the audit work, underlining identified issues and recommending solutions for risk mitigation and internal controls’ improvement.

 

REQUIREMENTS:

The ideal candidate should posses

  • Degree in finance, accounting and auditing, economics, econometrics, statistics or any other relevant discipline;
  • Fluency in English;
  • Risk awareness and strong analytical skills;
  • Good level of data processing and data analytics skills under MS Office, i.e. proficient user of MS Excel; Use of other data processing and data mining tools will be considered an advantage;
  • Relevant professional experience (Auditing and / or Banking);
  • Ability to work independently, as well as in a team;
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Professional qualification in auditing / accounting /financial reporting such as ACCA, Certified Internal Auditor, or equivalent will be considered an advantage.

 

The position offers exceptional opportunities for career development, professional qualification, on-going training; interesting and dynamic job; competitive remuneration and social benefits package.

Дата на валидност: 31/07/20
Реф. номер: IT Aud
Град: София

MAIN RESPONSIBILITIES:

  • Conducts independently or participates in IT audit assignments;
  • Understands and follows in detail the audit process, its structure and key requirements;
  • Reports on a regular basis regarding the progress of the audit engagements assigned;
  • Prepares reports clearly presenting the conclusions and results of the audit work, underlining identified issues and recommending solutions for risk mitigation and internal controls’

REQUIREMENTS:

The ideal candidate should possess:

  • Degree in Information Technology or similar;
  • Risk awareness and strong analytical skills;
  • Knowledge of audit standards, principles of internal controls, IT processes assessment and design of compliance testing (e.g. CoBIT, ITIL);
  • Relevant professional experience (IT / IS Audit, IT Infrastructure, IT Processes or IT Risk Management areas);
  • Strong technical and analytical skills; capable of using basic data analytics, and willingness to keep up with the industry, regulatory developments and learn new concepts and methods;
  • Fluency in English;
  • Ability to work independently, as well as in a team;
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Professional qualification in CISA, CRISC, CISM, CISSP or other relevant certificate will be considered an advantage. If not qualified, willingness to obtain professional designation and certification

The position offers exceptional opportunities for career development, professional qualification, on-going training; interesting and dynamic job; competitive remuneration and social benefits package.

Стажантска програма

Дата на валидност: 31/12/20
Реф. номер:
Град: Бургас, Пловдив, София, Варна

Предимства:

Пощенска банка организира и през настоящата година стажантска програма, насочена към амбициозни и талантливи млади хора, с мотивация да докажат своите качества и да започнат професионалната си кариера във водеща финансова институция. Стажът дава възможност на участниците да натрупат практически умения в банковата сфера и да се ориентират относно своята бъдеща професионална реализация.


Продължителността на практиката е за срок от един до три месеца в Централно управление или във финансовите центрове на Пощенска банка в градовете София, Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Велико Търново, Свищов, Благоевград, Стара Загора, Шумен и Габрово.

Стажът е платен и е на пълен работен ден с работното време на банката. Успешно приключилите стажанти получават сертификат за преминат стаж и попадат в базата данни с перспективни бъдещи кандидати за работа.

 

Изисквания:

 

  • Да сте студент в икономическа специалност или в процес на завършване;
  • Да имате отлични комуникативни умения;
  • Да притежавате добри аналитични умения и инициативност;
  • Да притежавате добри умения за работа в екип;
  • Да умеете да работите с Microsoft Office;
  • Владеенето на английски език е предимство.

 

Кандидатствай:

 

 

Защо да работиш при нас

Ние сме една от най-модерните и дигитални банки в България. Задаваме тенденции, създаваме иновативни продукти и имаме амбиция да променяме пазара. Десетки са вътрешните ни програми и доброволчески инициативи, с които заедно правим света по-добър – от обучения и конференции, през зелени и спортни инициативи.

За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за кариерен старт на младите и талантливите, които имат шанс да израстват в компанията и да станат утрешните успешни мениджъри.

>> Кариера в Пощенска банка