Дистанционно подписване на документи за настоящи клиенти
Сега имате възможност да кандидатствате и да подпишете всички необходими документи за желания от Вас продукт само в няколко стъпки, изцяло дистанционно, бързо и лесно, без да е необходимо да посещавате офис на банката. Всичко, от което се нуждаете е Вашето смарт устройство.
Може да заявите:
Индивидуални клиенти Клиенти Малък бизнес
Потребителски кредит1 Бизнес кредит2
Овърдрафт1 Бизнес кредитна карта2
Кредитна карта1 Бизнес дебитна карта2
Дебитна карта1 Пакетна програма2
Сметка1
Застраховка3
Дистанционна регистрация и подписване на документи за нови за банката индивидуални клиенти
Станете клиент на Пощенска банка дистанционно и можете да заявите и да вземете изцяло онлайн потребителски кредит4 до 20 000 лв., кредитна карта4, застраховка „Защита на плащанията“ 4 по потребителски кредити или по кредитни карти, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank. Можете да се възползвате и от нашата Дигитална програма4, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта, интернет банкиране и мобилно банкиране, както и застраховка
Как се извършва дистанционното подписване на документи?
Подписването се осъществява посредством облачен Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис5. Целият процес е напълно безплатен, а подписването на документи с облачен КЕП не налага използването на допълнително устройство, както при стандартните електронни подписи.
Какво е необходимо да направите?
1. Заявете онлайн избрания от Вас продукт
- за настоящи индивидуални клиенти на Пощенска банка (физически лица) тук, а ако все още не сте клиент на банката - тук;
- за настоящи клиенти в сегмент Малък бизнес:
3. Ще бъдете уведомени за резултата от Вашето искане
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За въпроси, свързани с Вашия кредит или с процеса по кредитиране, можете да се свържете с нас на телефон 02 817 96 00. За въпроси, свързани с кредитни или дебитни карти, се свържете с нас на *7224. За клиенти от сегмент Малък бизнес, можете да зададете Вашите въпроси на телефон 02 817 92 00.
1 Услугата се предлага за съществуващи клиенти физически лица на Пощенска банка, регистрирани с актуални клиентски данни в банковата система, при подадено и одобрено искане за нов потребителски кредит в размер до 80 000 лева (включително и при рефинансиране на текущи кредитни задължения), при кредит овърдрафт в размер до 10 000 лева, при кандидатстване за кредитна карта и при заявяване на дебитна карта към съществуваща сметка на клиента. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В следните случаи подписването на договора за кредит може да се извърши само в офис на банката: (i) при заявени допълнителни услуги и/или продукти от клиента, (ii) при необходимост от съкредитоискател и/или поръчител по кредита; (iii) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (iv) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за кредитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при необходимост от поръчител; (ii) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (iii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за дебитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата.
2 Услугата се предлага само за съществуващи клиенти от сегмент Малък бизнес на Пощенска банка, регистрирани с актуални клиентски данни в банковата система, при подадено и одобрено искане за нов бизнес кредит в размер до 40 000 лева (включително и при рефинансиране на текущи кредитни задължения), при кандидатстване за бизнес кредитна карта и при заявяване на бизнес дебитна карта към съществуваща сметка на клиента. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В следните случаи подписването на договора за кредит може да се извърши само в офис на банката: (i) при заявени допълнителни услуги и/или продукти от клиента; (ii) при констатирано несъответствие в данните за клиента или законния му представител; (iii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за бизнес кредитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента или законния му представител; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за бизнес дебитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента или законния му представител; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата.
3 Застраховките се предлагат само за клиенти на Пощенска банка при съответните Общи условия на застрахователите “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073, а за клиенти физически лица - и на Застрахователно еднолично акционерно дружество „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП” ЕАД, с ЕИК 831211284. Банката извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството на застрахователен агент на посочените застрахователи. Подписването на застраховката/застрахователния договор може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Молим да вземете под внимание, че тази страница няма за цел да представи застрахователните продукти, а само начина за кандидатстване и за сключване на застраховките/застрахователните договори, като предоставя и възможност на клиентите на Пощенска банка да заявят желания застрахователен продукт.
4. Банката предлага възможност за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) за нови клиенти на банката - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Услугата за дистанционно подписване на документи за нови клиенти се предлага за следните продукти и услуги, предлагани от или чрез банката – потребителски кредити до 20 000 лв. и срок до 72 месеца, кредитни карти, застраховка „Защита на плащанията“ по потребителски кредити, респ. по кредитни карти, Дигитална програма, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Mastercard, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank, както и застраховка „Карт протект“ към дебитна карта. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В отделни случаи е възможно банката да откаже да приеме подаденото дистанционно искане за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, както и да открие сметка дистанционно и да изиска лицето да се яви в офис на банката за присъствена идентификация. За пълните условия за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи от нови клиенти, виж Общите условия на „Юробанк България“ АД за регистрация на нов клиент и за сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние.
5„Евротръст Технолъджис“ АД с ЕИК 203397356 (Евротръст) e доставчик на удостоверителни услуги, който е вписан в Регистъра на квалифицираните доставчици на удостоверителни услуги към Европейската комисия. Евротръст предлага квалифицирана електронна идентификация и други квалифицирани удостоверителни услуги, в съответствие с Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г., относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар. Повече информация можете да намерите на следния адрес: https://www.evrotrust.com/landing/bg
Всички данни, предоставени от потребителите при регистрация и ползване на мобилното приложение на Евротръст, се използват и обработват от „Евротръст Технолъджис“ АД като доставчик на удостоверителни услуги. „Юробанк България“ АД не е доставчик на удостоверителни услуги и не носи отговорност за издаването и използването на квалифицираните електронни подписи, предлагани от Евротръст, за сигурното и надеждно функциониране на мобилното приложение на Евротръст, както и за сигурността на данните, събирани и обработвани чрез мобилното приложение на Евротръст, включително, но не само в случаите, в които потребителят използва приложението на устройство с модифицирана операционна система и/или на което е инсталиран софтуер, който не е одобрен от производителя на устройството и/или на неговата операционна система.