Дигитален център за продажби и обслужване

Запази времето си за хубавите неща. Eла в новия ни Дигитален център и запази час за Видео консултация.

 

Какво представлява услугата Дигитален център?

Знаем, че твоят свят е динамичен и времето в него лети светкавично. Създадохме за теб нова услуга, за да ти помогнем да запазиш повече време за хубавите неща, а когато имаш нужда, банката да бъде до теб на един клик разстояние. Дигиталния център на Пощенска банка за продажби и обслужване на физически лица ти дава възможност да се свържеш с твоята банка от всяко място, стига да имаш компютър или смартфон1Кандидатствай за потребителски кредит или овърдрафт, кредитна или дебитна карта, застраховка или заяви банкова услуга, без да напускаш комфорта на своя дом или офис2Нашият екип от експерти ще се погрижи да получиш желаната услуга лесно и достъпно, а ти да реализираш следващата си мечта още по-бързо.

 

Защо да избереш Дигиталния център?

  • Онлайн сме независимо къде се намираш, може да заявиш желания продукт или услуга с няколко клика1
  • Държим връзка  ти решаваш как ще комуникираме – заяви Видео среща или се обади на +359 2 81 79600
  • Действаме бързо – имаш възможност да подпишеш дистанционно и на момента всички необходими документи, с безплатен квалифициран електронен подпис2
  • Работим отговорно към природата  край на ненужната хартия
  • На линия сме от понеделник до петък от 08:30 до 19:00 ч. и събота от 10:00 до 14:00 ч.

Как работи услугата?

Заяви видео среща в календара ни тук или се свържи с нас на телефон +359 2 81 79600
Експерт от Дигиталния център ще те консултира за желания от теб продукт или услуга

Подпиши необходимите банкови документи, чрез безплатното приложение за Квалифициран електронен подпис от Eвротръст3

Списък с продукти и услуги на банката, които има възможност да бъдат заявени и подписани дистанционно с облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) от Евтротръст2.

 

Представяме ти нашият екип, който ще ти помогне в дигиталната вселена от продукти и услуги:

   
Станимира Димова

Експерт Дигитални продажби и обслужване

Станимира има дългогодишен опит в Потребителското кредитиране и ще ти помогне да превърнеш мечтата си в реалност.

Петър Терзиев

Експерт Дигитални продажби и обслужване

Смяташ, че Потребителското кредитиране и дълъг и сложен процес? Петър ще расее този мит и ще отговори на твоите нужди.

Петя Димитрова

Експерт Дигитални продажби и обслужване

Цениш бързината. Петя е твоят експерт в Потребителско кредитиране и ще ти помогне в избора на финасиране. Нейна страст са Кредитните карти.

 

                                   

                   

 

Полезни връзки:

1Банката предлага услугата по дистанционна консултация на клиенти – физически лица чрез видео връзка или по телефона, по отношение на предлаганите от или чрез банката продукти и услуги за потребители, съгласно Условия за използване на услугата видео консултация на „Юробанк България“ АД.

2Услугата за дистанционно подписване на документи се предлага само за съществуващи клиенти на Пощенска банка - физически лица, ако са заявили желание за ползване на посочените банкови продукти и/или услуги при проведена дистанционна консултация чрез видео връзка или по телефона със служител на Дигиталния център на банката за продажби и обслужване и при подадено и одобрено искане за: нов потребителски кредит в размер до 80 000 лева (включително и при рефинансиране на текущи кредитни задължения), овърдрафт в размер до 10 000 лева, кредитна карта, дебитна карта към съществуваща разплащателна сметка или спестовна сметка "Мега"/"Мега плюс" в банката, разплащателна "Супер сметк@", спестовна сметка "Мега плюс", спестовна сметка с превод на работна заплата "Мега плюс", застраховка към кредитна карта, застраховка към дебитна карта, Застраховка "Защита на дохода", както и Застраховка "Спокоен ден") и искане за промяна в регистрацията за услугата Интернет банкиране.

Подписването на съответната договорна документация за потребителски кредит и/или овърдрафт може да се извърши само в офис на банката: (i) при размер на отпускания потребителски кредит/овърдрафт над посочените размери; (ii) при заявени допълнителни услуги и/или продукти от клиента, извън посочените, (iii) при необходимост от съкредитоискател и/или поръчител по кредита; (iv) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (v) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата.  За повече информация относно дистанционното подписване на документи за кредит виж тукЗа информация за условията и параметрите на предлаганите от банката потребителски кредити и овърдрафти виж тук.

Подписването на договора за кредитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при необходимост от поръчител; (ii) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (iii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за дебитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. За повече информация относно дистанционното издаване на дебитни карти виж тук, а за дистанционното издаване на кредитни карти виж тук. За доставка на дебитна или кредитна карта до адрес на клиента е дължима такса, съгласно тарифата на банката за физически лица. За информация за условията и параметрите на предлаганите от банката дебитни и кредитни карти виж тук.

Подписването на договора за разплащателна/спестовна сметка може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Разплащателна сметка с превод на работна заплата „Супер сметк@“ и Спестовна сметка „Мега Плюс“ с превод на работна заплата се предлагат в пакет с издаване на дебитна карта. За повече информация относно спестовна сметка „Мега плюс“ виж тук, а за разплащателна „Супер сметк@“ виж тук.

Банката извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството на застрахователен агент на застрахователите: “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073, както и на Застрахователно еднолично акционерно дружество „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп” ЕАД, с ЕИК 831211284. Застраховките се предлагат само за клиенти на Пощенска банка при съответните Общи условия на застрахователите. Страницата няма за цел да представи застрахователните продукти, а само начина на сключване на застраховките/застрахователните договори, като предоставя и възможност на клиентите на Пощенска банка да заявят желания застрахователен продукт. Обща информация за предлаганите от Банката застрахователни продукти може да намериш тук. Съветваме те преди сключване на застраховката/подписване на договора за застраховка да се запознаеш внимателно и с всички документи, свързани с избрания продукт, които ще ти бъдат изпратени по електронен път. Подписването на застрахователния договор може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Застраховка "Защита на дохода" и застраховка Живот "Спокоен ден“ могат да се сключат само от клиенти на Банката с активна разплащателна или спестовна сметка с договорена възможност за изпълнение на платежни операции в лева.

3„Евротръст Технолъджис“ АД e технологична компания от ново поколение, създадена през 2015 г. Евротръст е доставчик на удостоверителни услуги, който е вписан в Регистъра на квалифицираните доставчици на удостоверителни услуги към Европейската комисия. Евротръст предлага квалифицирана електронна идентификация и други квалифицирани удостоверителни услуги, в съответствие с Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г., относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар. Повече информация можете да намерите на следния адрес: https://www.evrotrust.com/landing/bg

Всички данни, предоставени от потребителите при регистрация и ползване на мобилното приложение на Евротръст, се използват и обработват от „Евротръст Технолъджис“ АД като доставчик на удостоверителни услуги. „Юробанк България“ АД не е доставчик на удостоверителни услуги и не носи отговорност за издаването и използването на квалифицираните електронни подписи, предлагани от Евротръст, за сигурното и надеждно функциониране на мобилното приложение на Евротръст, както и за сигурността на данните, събирани и обработвани чрез мобилното приложение на Евротръст, включително, но не само в случаите, в които потребителят използва приложението на устройство с модифицирана операционна система и/или на което е инсталиран софтуер, който не е одобрен от производителя на устройството и/или на неговата операционна система. 

V POS