Кандидатствай за своята нова кредитна карта Mastercard с промоционални условия от бутон "Заяви".
Какво още получаваш с кредитна карта Mastercard от Пощенска банка?
- Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки1.
- Участие в програма за лоялност „Моите награди“2, благодарение на която печелиш точки за всеки похарчен лев с картата, които лесно обменяш в парични награди до 1 000 лв. на година с кредитна картa Mastercard World Premium и до 500 лв. на година за кредитни карти Mastercard Standard и Mastercard World.
- Възможност за лесно плащане на всички битови задължения през интернет банкирането „e-Postbank” и мобилното банкиране „m-Postbank“3.
- Възможност за покупки на равни месечни вноски в търговски обекти в цялата страна, част от партньорската мрежа на банката, при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка4.
Може да получиш новата си кредитна карта с куриер на посочен от теб адрес.
Вече не е необходимо да посещаваш клон на банката, за да получиш кредитна карта от Пощенска банка! Вече всички наши нови и съществуващи клиенти1 могат да заявят издаване или преиздаване на кредитна карта изцяло онлайн, като новата пластика ще им бъде доставена на посочен от тях адрес с куриер.
Иновативният процес се състои от няколко стъпки:
- Заяви онлайн нова кредитна карта.
- С възможност да заявиш и вземеш изцяло онлайн тук, ако си настоящ клиент на банката.
- Стани клиент на Пощенска банка онлайн и вземи кредитна карта изцяло дистанционно, без посещение в офис! Заяви онлайн тук.
- Служител на банката ще се свърже с теб по телефона.
- След одобрение, подпиши документите посредством облачен Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис. 5
- Получи своята кредитна карта по куриер и се свържи с нас на телефона, изписан на гърба на картата, за да я активираме.6
За преиздаване на твоята кредитна карта се обади на телефон *7224.
Услугата електронно подписване на документи е удобна и иновативна. Основните предимства за теб са:
- Изцяло дигитално подписване на документите за твоята кредитна карта - в твоя дом, офис или сред природата! Изборът е изцяло твой! Необходимо е единствено да свалиш мобилното приложение на Евротръст Технолоджис и да следваш стъпките, след което преглеждаш документите в самото приложение и подписваш.
- Спестяваш време за попълване на документите необходими за издаване на твоята кредитна карта. Не се налага да отделяш допълнително от ценното си време за посещение на клон на банката!
- Лесно и удобно получаваш нова кредитна карта от Пощенска банка или преиздаваш съществуваща карта. Процесът по подписване на документите е максимално опростен и бърз.
- Сигурно подписване и достъп до договора ти по всяко време.
1 Услугата е предназначена за съществуващи клиенти на Банката, както и за нови клиенти - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.
2 Паричните награди по Програмата за лоялност „Моите награди“ зависят от вида кредитна карта и се предоставят съобразно натрупания брой точки за направените покупки с картата. Наградите се получават по дигитална карта, която се издава автоматично и безплатно при регистрация в мобилния портфейл ONE wallet by Postbank. Пълните условия на програмата можете да научите в сайта, както и във всеки офис на Банката.
3 Научи повече за услугата на https://www.postbank.bg/Digitalno-bankirane/Internet-banking/Utility_payments
4 Можеш да пазаруваш на вноски на територията на страната при търговци, с които Пощенска банка има сключено споразумение. Списък на търговците можеш да намериш на www.postbank.bg. Сборът на вноските следва да е в рамките на разполагаемия кредитен лимит по картата.
5 Подписването се извършва посредством Квалифициран електронен подпис чрез мобилното приложение „Evrotrust". Необходимо е да имате смартфон с работеща предна камера, достъп до интернет, както и да се идентифицирате като предоставите лична карта. Подписване чрез приложението „Evrotrust" може да бъде направено на всеки смартфон или таблет с предна камера и операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 10.0 или по-нова).Повече информация относно предоставяната услуга можете да намерите на уебсайта на Евротръст www.evrotrust.com.
6 Свържете се с Център за обслужване на клиенти: 0700 18 555 или кратък номер *7224.