Дистанционно издаване на кредитни карти

Кандидатствай за своята нова кредитна карта Mastercard с промоционални условия от бутон "Заяви"

 

Какво още получаваш с кредитна карта Mastercard от Пощенска банка?

  • Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки*.
  • Участие в програма за лоялност „Моите награди“**, благодарение на която печелиш точки за всеки похарчен лев с картата, които лесно обменяш в парични награди до 1 000 лв. на година с кредитна картa Mastercard World Premium и до 500 лв. на година за кредитни карти Mastercard Standard и Mastercard World.
  • Възможност за лесно плащане на всички битови задължения през интернет банкирането „e-Postbank” и мобилното банкиране „m-Postbank“***.
  • Възможност за покупки на равни месечни вноски в търговски обекти в цялата страна, част от партньорската мрежа на банката, при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка****.

 

Може да получиш новата си кредитна карта с куриер на посочен от теб адрес.

Вече не е необходимо да посещаваш клон на банката, за да получиш кредитна карта от Пощенска банка! Вече всички наши клиенти* могат да заявят издаване или преиздаване на кредитна карта изцяло онлайн, като новата пластика ще им бъде доставена на посочен от тях адрес с куриер. 

Иновативният процес се състои от няколко стъпки:

  • Заяви онлайн нова кредитна карта от бутона "Попитай" или тук.
  • Служител на банката ще се свърже с теб по телефона.
  • След одобрение, подпиши документите посредством облачен Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис *****
  • Получи своята кредитна карта по куриер и се свържи с нас на телефона изписан на гърба на картата, за да я активираме.******

За преиздаване на твоята кредитна карта се обади на телефон *7224.

 

Услугата електронно подписване на документи е удобна и иновативна. Основните предимства за теб са:

  • Изцяло дигитално подписване на документите за твоята кредитна карта - в твоя дом, офис или сред природата! Изборът е изцяло твой! Необходимо е единствено да свалиш мобилното приложение на Евротръст Технолоджис и да следваш стъпките, след което преглеждаш документите в самото приложение и подписваш.
  • Спестяваш време за попълване на документите необходими за издаване на твоята кредитна карта. Не се налага да отделяш допълнително от ценното си време за посещение на клон на банката!
  • Лесно и удобно получаваш нова кредитна карта от Пощенска банка или преиздаваш съществуваща карта. Процесът по подписване на документите е максимално опростен и бърз.
  • Сигурно подписване и достъп до договора си по всяко време.

 

*Услугата е предназначена за съществуващи клиенти на Банката. Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.

** Паричните награди по Програмата за лоялност „Моите награди“ зависят от вида кредитна карта и се предоставят съобразно натрупания брой точки за направените покупки с картата. Наградите се получават по предплатена карта Mastercard Prepaid, за която се сключва отделен договор с Банката, съобразно Общите условия за издаване и използване на предплатени карти на Банката. Пълните условия на програмата можете да научите в сайта, както и във всеки офис на Банката.

*** Научи повече за услугата на https://www.postbank.bg/Digitalno-bankirane/Internet-banking/Utility_payments

****Можеш да пазаруваш на вноски на територията на страната при търговци, с които Пощенска банка има сключено споразумение. Списък на търговците можеш да намериш на www.postbank.bg. Сборът на вноските следва да е в рамките на разполагаемия кредитен лимит по картата.

*****Подписването се извършва посредством Квалифициран електронен подпис чрез мобилното приложение „Evrotrust". Необходимо е да имате смартфон с работеща предна камера, достъп до интернет, както и да се идентифицирате като предоставите лична карта. Подписване чрез приложението „Evrotrust" може да бъде направено на всеки смартфон или таблет с предна камера и операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 10.0 или по-нова).Повече информация относно предоставяната услуга можете да намерите на уебсайта на Евротръст www.evrotrust.com.

******Таксата за доставка на карта е дължима съгласно тарифрата на банката за физически лица. Свържете се с Център за обслужване на клиенти: 0700 18 555 или кратък номер *7224.

  

 

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата. 
  • Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  • Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните свои лични, финансови и на притежаваните от Вас картови продукти данни в прикачени апликационни форми, Ви съветваме:
  • Да посещавате сайта на конкретната компания, за да се уверите, че не става дума за измама. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
  • Да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не попълвате данни и да не отговаряте на имейлите.
  • При получаване на имейли със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg

Банката извършва разследване на жалби за измамни и неправомерни транзакции с карти.

Как да си осигурите допълнителна защита?

  • Вземете застрахователен пакет "Покритие на задълженията Плюс" с покрити рискове срещу кражба на Вашата карта, който Ви застрахова и при кражба на пари изтеглени от банкомат или на ПОС терминал или при кражба на официални документи.
  • Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.


При загубена или открадната карта уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.