Дистанционно издаване на дебитна карта

Вече не е необходимо да посещаваш клон на банката, за да получиш дебитна карта от Пощенска банка! Всички наши нови и съществуващи клиенти* могат да заявят издаване или преиздаване на дебитна карта изцяло онлайн**, като новата пластика ще бъде доставена на посочен от тях адрес с куриер.

Иновативният процес се състои от няколко стъпки:

  • Ако си съществуващ клиент на банката, заяви онлайн нова дебитна карта от бутона "Заяви" или тукСлужител на банката ще се свърже с теб по телефона.*
  • Стани клиент на банката, като заявиш изцяло дистанционно нова сметка с дебитна карта тук.
  • Подпиши документите посредством облачен Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис.***
  • Получи своята дебитна карта по куриер**** и се свържи с нас на телефона*****, изписан на гърба на картата, за да я активираме.

За преиздаване на твоята дебитна карта се обади на телефон *7224.

Услугата електронно подписване на документи е удобна и иновативна. Основните предимства за теб са:

  • Изцяло дигитално подписване на документите за твоята дебитна карта - в твоя дом, офис или сред природата! Изборът е изцяло твой! Необходимо е единствено да свалиш мобилното приложение на Евротръст Технолоджис и да следваш стъпките, след което преглеждаш документите в самото приложение и подписваш.
  • Спестяваш време за попълване на документите, необходими за издаване на твоята дебитна карта. Не се налага да отделяш допълнително от ценното си време за посещение на клон на банката!
  • Лесно и удобно получаваш нова дебитна карта от Пощенска банка. Процесът по подписване на документите е максимално опростен и бърз.
  • Сигурно подписване и достъп до договора ти по всяко време.

*Услугата е предназначена за клиенти на Банката със съществуваща разплащателна сметка или спестовна сметка „Мега“.

**Процесът по преиздаване е валиден за всички дебитни карти, издавани от Пощенска банка, с изключение на дигитална карта.

***Подписването се извършва посредством Квалифициран електронен подпис чрез мобилното приложение „Evrotrust". Необходимо е да имате смартфон с работеща предна камера, достъп до интернет, както и да се идентифицирате като предоставите лична карта. Подписване чрез приложението „Evrotrust" може да бъде направено на всеки смартфон или таблет с предна камера и операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 10.0 или по-нова).Повече информация относно предоставяната услуга можете да намерите на уебсайта на Евротръст www.evrotrust.com.

****Таксата за доставка на карта е дължима съгласно тарифата на банката за физически лица.

*****Център за обслужване на клиенти: 0700 18 555 или кратък номер *7224.

 

 Можеш да заявиш онлайн нова дебитна карта от бутон "Заяви"

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата. 
  • Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  • Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните свои лични, финансови и на притежаваните от Вас картови продукти данни в прикачени апликационни форми, Ви съветваме:
  • Да посещавате сайта на конкретната компания, за да се уверите, че не става дума за измама. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
  • Да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не попълвате данни и да не отговаряте на имейлите.
  • При получаване на имейли със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg

Банката извършва разследване на жалби за измамни и неправомерни транзакции с карти.

Как да си осигурите допълнителна защита?

  • Вземете застрахователна програма за дебитни карти "Карт Протект" осигуряваща защита при кражба или загуба на дебитната карта и последващото ѝ неправомерно ползване (извършване на неразрешени трансакции). Застрахователната защита обхваща и случаи на кражба, загуба, и друго противозаконно отнемане на застраховани лични вещи, които ползваме в ежедневието си – като портфейл, чанта, телефон или други електронни устройва, часовник, слънчеви очила и други.
  • Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.

При загубена или открадната карта уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.