Застраховка по потребителски кредити "Защита на плащанията"

Застрахователна програма „Защита на плащанията“ с включени услуги "Второ медицинско мнение" и "Програма за превенция на здравето" е застрахователен продукт, разработен от "Кардиф България" специално за клиенти на Пощенска банка – кредитополучатели на потребителски кредит в лева или евро. Целта му е да предложи максимална защита и сигурност, като покрие непогасения остатък от кредита или предостави финансова помощ за покриване на месечните погасителни вноски в моменти на финансово затруднение и непредвидени житейски събития.

Предимства:

  • Широка гама от застрахователни покрития, които осигуряват финансова сигурност за клиентите и техните семейства;
  • Преференциални условия за включване в програмата на второ лице, което е съкредитоискател по кредита;
  • Финансиране на еднократната застрахователна премия със средства от предоставения кредит;
  • Възможност за дистанционно сключване на застраховката;
  • Удобство при завеждане на щети онлайн през сайта на Застрахователя;
  • Възможност за консултации с водещи медицински центрове за повторен преглед на поставена диагноза и препоръка за последващо лечение, без да е необходим преглед и/или пътуване на Ползващото лице, благодарение на услугата „Второ медицинско мнение“, която се предоставя заедно със застрахователните покрития;

Кой може да се възползва?

 

Застрахователна програма Защита на плащанията“ е предназначена за получателите на потребителски кредити, предоставени от Пощенска банка, на възраст от 18 до 75 години, както и за и за пенсионери на възраст от 60 до 75 години към момента на сключване на застраховката.

 

 Застраховката се прекратява при навършване на 76 години.

 

Къде може да сключиш застраховката?

 

Заповядай в удобен за теб офис на Пощенска банка.

Програма „Защита на плащанията“ по потребителски кредити се предлага в няколко застрахователни пакета с включени допълнителни медицински услуги “Второ медицинско мнение” и „Програма за превенция на здравето“. Конкретният застрахователен пакет се определя в зависимост от размера и срока на предоставения от Банката потребителски кредит.

Застрахователните покрития се осигуряват от застрахователите “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ и “Кардиф Общо застраховане, Клон България” КЧТ („Кардиф България).

Допълнителните медицински услуги се предоставят от MediGuide International LLC, Delaware, U.S.A., чийто пълномощник са Застрахователите, чрез Асистиращата компания „Корис България“ ООД, която е представител на MediGuide International.

Покрития:

Различните застрахователни пакети включват различна предварително определена комбинация от покрити застрахователни рискове, които могат да бъдат:

  • Загуба на живот в резултат на заболяване или злополука или само в резултат на злополука;
  • Трайно намалена или загубена работоспособност над 70% в резултат на заболяване или злополука или само в резултат на злополука;
  • Продължителни болнични над 30 дни в резултат на заболяване или злополука или само в резултат на злополука;
  • Нежелана безработица продължила повече от 30 дни;
  • Временна нетрудоспособност над 30 дни в резултат на злополука;
  • Хоспитализация над 3 дни в резултат на заболяване или злополука или само в резултат злополука;

Лица, които са на възраст от 71 навършени години до навършване на 76 години са покрити за рисковете Смърт, Трайно намалена или загубена работоспособност над 70%, Хоспитализация и Продължителни болнични, всичките само в резултат на злополука, като рискът Продължителни болнични се покрива, в случай че застрахованите лица не са пенсионери. 

Допълнителна медицинска услуга „Второ медицинско мнение“ от MediGuide International:

  • Покрива медицинско мнение относно здравословното състояние, както и препоръка за последващо лечение при всички диагностицирани медицински състояния, с изключение на остри и неотложни такива, при които е необходима незабавна медицинска помощ или преглед;
  • Предоставя се на база медицински документи за проведени изследвания и първоначално поставена диагноза в България от водещи медицински центрове, намиращи се извън територията на страната, без да е необходим преглед и/или пътуване.

Допълнителна медицинска услуга „Програма за превенция на здравето“ от MediGuide International:

  • Осигурява по една дигитална здравна консултация на всеки период от 12 месеца - посредством специално създаден интернет портал, в който Ползващото се лице попълва въпросник, необходим за извършването на оценка на здравословното му състояние и изготвяне на препоръка за превенция на здравето.

Застрахователните плащания, се определят от Застрахователите за всеки конкретен случай и в зависимост от настъпилия покрит риск покриват остатъчния баланс по кредита или съответен брой месечни погасителни вноски по кредита до определен размер (лимит). Предвидените лимити на застрахователната сума и брой плащания за риск, в т.ч. за едно застрахователно събитие, зависят от избрания застрахователен пакет.

Застраховката служи за обезпечение на предоставения потребителски кредит, затова ползващо се лице е Пощенска банка или съответния кредитор към датата на настъпване на застрахователното събитие.

Ползващо се лице за услугите "Второ медицинско мнение" и "Програма за превенция на здравето" е Застрахованият кредитополучател.

Размерът на дължимата застрахователна премия и начинът на плащането й (месечно или еднократно) зависят от застрахователния пакет и се определят в зависимост от размера и срока на предоставения потребителски кредит или от размера на месечната погасителна вноска по кредита.  За услугите "Второ медицинско мнение" и "Програма за превенция на здравето" се дължи еднократна или месечна такса, в размер, съгласно Общите условия на услугите.

Какво е необходимо да направиш, за да предявиш застрахователна претенция?

 

Когато имаш сключена застраховка с „Кардиф България“ и с теб настъпи неочаквано застрахователно събитие:

 

Стъпка 1: Свържи се с контактния център на „Кардиф България“ на тел 02/4915 970 или посетиш офиса на “Кардиф България“ на адрес гр. София ул. Христо Белчев № 29А, вх. А, ет.1 и съобщи за събитието, като предоставиш пълна и подробна информация на служителите.

 

Стъпка 2: Попълни писмено Уведомление за настъпило застрахователно събитие и подготви всички изискани от служителите на „Кардиф България“ документи. Информация за тази стъпка ще намериш на уеб адреса на Кардиф Българияhttp://www.bnpparibascardif.bg или на телефоните за контакт.

 

Стъпка 3: Изпрати документите до "Кардиф България" по удобен за теб начин:

  • по куриер;
  • по "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесеш лично в офиса на "Кардиф България“;

„Кардиф България“ ще :

  • регистрира застрахователната ти претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с теб на оставения за обратна връзка телефон и/или адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по твоя случай и ще те уведоми писмено или чрез СМС в срок до 15 дни след получаване на изисканата информация.

При възникнали въпроси по вашата претенция, можете да се обърнеш към “Контактен център” на Кардиф България или към служителите в “Центъра за работа с клиенти“ всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 часа на телефон: 02/4915 970 или да изпратиш запитване на електронната поща: cardifbulgaria@cardif.com

 

Какво е необходимо да направиш, за да ползваш допълнителните медицински услуги?

Може да се възползваш от услугата „Второ медицинско мнение“, във всеки един момент, в който си диагностициран със заболяване и желаеш да получиш второ мнение за здравословното си състояние и назначеното лечение.

Стъпка 1: Свържи се с Асистиращата компания на MediGuide International - „Корис България“ ООД на тел. 008002100020, чрез имейл: operations@coris.bg или на адрес гр. София 1606, ул. Яков Крайков 1А, като предоставиш пълна и подробна информация на служителите. Те ще обсъдят с теб как можеш да се възползваш от услугата.

Стъпка 2: Попълни и изпрати необходимите документи за достъп до медицинска информация и лични данни, както и копие от цялата медицинска документация свързана с първоначалната диагноза и съпътстващите я медицински документи (с помощта на вашия лекар, ако е нужно).

Стъпка 3: MediGuide, чрез Асистираща компания ще ти предложи 3 медицински центъра, съобразени с твоето състояние за избор на един, от който да получиш „Второ медицинско мнение“.

Стъпка 4: Избери предпочитания медицински център и уведоми Асистиращата компания за избора си.

Стъпка 5: В рамките на 10 работни дни, след получаване на всички необходими медицински документи ще получиш писмен доклад, относно диагнозата, заедно с предложен подробен план за лечение.

За да ползваш „Програма за превенция на здравето“, е необходимо да се регистрираш в специално създадения за програмата интернет портал и да попълниш въпросник, необходим за извършването на оценка на здравословното състояние. Попълненият въпросник се разглежда и анализира от сертифицирани лекари, като в резултат на това ще получиш оценка и препоръки относно здравето ти. При желание от твоя страна, оценката за здравето ти може да бъде споделена в дигитален формат и с твоя личен лекар.

Документи:

 

Застраховката се предлага чрез “Юробанк България” АД (Пощенска банка), с ЕИК 000694749, със седалище и адрес на управление: гр. София, район “Витоша”, ул. “Околовръстен път” № 260, в качеството на застрахователен агент на “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК: 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, 175190073, при съответните Общи условия на застрахователите.

Услугата “Второ медицинско мнение” се предлага заедно със застрахователните покрития и се предоставя от MediGuide International LLC, Delaware, U.S.A., с адрес 162 Stone Block Row, PO Box 4413, Greenville, DE 19807 USA - (800) 961-4843 (MediGuide International),чийто пълномощник са Застрахователите. Услугата се предоставя при Общи условия, чрез Асистиращата компания „Корис България“ ООД, ЕИК 831065406, с адрес за кореспонденция: ул. Яков Крайков 1А, гр. София 1606, която е представител на MediGuide International.

Застраховката се сключва при условията на чл.382 от Кодекса за застраховането като застраховка за обезпечение на кредит (в полза на кредитора).

Молим да се вземе предвид, че настоящата страница не съдържа всички условия по застраховката и не представлява препоръка, съвет или друг вид съвет по смисъла на приложимото законодателство, а има за цел само да представи в най-общ вид застрахователния продукт.

Пълна информация за условията и покритията на застрахователната програма, може да намериш в офисите на Пощенска банка в работно време, където можеш да получиш на хартиен носител на български език Преддоговорна информация за застрахователите, застрахователния посредник и застрахователния продукт, Информационен документ и Общи условия на застрахователния пакет.

Молим да се запознаеш с нужното внимание и грижа с всички документи, свързани със застрахователния продукт. Информацията е съществена и ще ти помогне при вземането на информирано и разумно решение. В случай на неяснота или неразбиране можете да се обърнеш за разяснение към служителите на Пощенска банка. Те ще обсъдят с теб повдигнатите въпроси.