Румен Радушев

Главен директор "Дигитална трансформация“, Генерален мениджър "Банкиране на дребно“ и член на УС

Румен Радушев е утвърден мениджър с над 20 години ръководен опит във финансовия сектор, специализирал стратегическо управление, бизнес развитие, дигитална трансформация и иновации. Той има ключова роля в разширяването на пазарния дял и повишаването на рентабилността на Пощенска банка, затвърждавайки нейната позиция сред топ три банките за банкиране на дребно в България. Чрез иновативни решения, дигитални технологии и клиентски ориентирани подходи, той успешно развива бизнеса и подобрява екипната ефективност.

Заедно с екипите, които ръководи в Пощенска банка, утвърждава позицията й на лидер в дигиталните технологии и иновациите, спечелвайки престижни награди, включително „Най-добра банка за банкиране на дребно“ и „Най-добра дигитална банка“. Неговата експертиза в иновациите, хиперперсонализацията и клиентско ориентирани подходи,  изкуствения интелект и дигиталните решения допринася за ускорената трансформация, подобряване на клиентското изживяване, повишаването на оперативната ефективност и печалбата на финансовата институция.

През годините Румен Радушев е заемал ръководни позиции във водещи банкови групи и с натрупания международен опит и специализации внася глобална перспектива на българския банков пазар.

Радушев притежава MBA от Westminster Business School, Лондон, и магистърска степен по финанси от Университета за национално и световно стопанство, София. Допълнително е преминал авторитетни програми по стратегическо управление, дигитална трансформация и иновации в INSEAD, както и специализирани обучения във Великобритания, Франция, Австрия, Нидерландия и Италия, което разширява неговата експертиза в банкирането на дребно, стратегическото управление и дигиталната трансформация.

Румен Радушев е визионер, отдаден на иновациите, ефективното сътрудничество и изграждането на високоефективни екипи, с лична  мисия е да формира бъдещето на банкирането, като интегрира най-новите технологии, насърчава устойчивия растеж и създава дългосрочна стойност за клиенти, служители и акционери.