Кредитна Карта Mastercard Premium

Маstercard World Premium е кредитна карта от най-висок клас, която ще Ви осигури редица предимства и специални привилегии, както по време на пътуване, така и в ежедневието.
                                                                                                                     

Важно!

Моля, запознайте се с промените, свързани с новите правила за сигурност при онлайн разплащания с карти тук .

Възползвайте се от предимствата на кредитнa картa Mastercard World Premium: 

  • Ново! Fast track - преминавате приоритетно през първа проверка на лични документи и се възползвате от специална лента за проверка на багаж. Услугата е достъпна на Летище София, Терминал 2.
    Всеки картодържател има право на още един придружител, безплатно. Научете повече за услугата тук.
  • Програма LoungeKey™ - програмата Ви осигурява достъп до удобствата на над 550 специални салона за гости, разположени в повече от 300 летища по цял свят, без предварителна резервация, независимо с коя авиокомпания и класа пътувате. Единственото, което трябва да направите е да представите Вашата карта на входа на избрания салон. Информация за всички салони и повече за програмата можете да откриете на www.loungekey.com/PostbankMastercard.
  • Concierge услуга "Персонален асистент“ -  благодарение на услугата получавате  достъп до широка гама от услуги, които улесняват ежедневието и спестяват време. Открийте информация или си осигурете резервация за хотели, ресторанти, билети за събития и пътувания - www.postbank.bg/concierge;

  • Програма за лоялност "Моите награди“ (MyRewards) - получавате бонус точки за всяка покупка с кредитната Ви карта, които лесно обменяте за парични награди до 1000 лв. годишно. Вижте условията на програмата на тук или във всеки офис на банката;
  • Ексклузивни предложения  за пазаруване, пътуване и почивка с преференциални условия, предоставени от Mastercard. Повече информация можете да откриете  на www.mastercard.com;

  • Безплатен достъп до бизнес салони "Плиска" и "Преслав“  на летище София, терминал 2, както и до специалните салони на летище Виена – JET Lounge и SKY Lounge. Повече информация за услугата можете да намерите на www.mastercard.com или чрез обаждане на телефона на Центъра за обслужване на клиенти 0 700 18 555 или на кратък номер *7224;

  • Безплатна застраховка "Помощ при пътуване“, която покрива медицински разноски при злополука в чужбина с лимит до 150 000 евро. Пълните условия можете да откриете  на www.postbank.bg;

  •  Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки;*

  • Услуга "Спешно предоставяне на пари в брой в чужбина“ (Emergency Cash Advance) – с нея имате възможност да получите пари в брой при възникнал проблем с използването на кредитната Ви карта в чужбина  (в случай на загуба, кражба или повреда на карта), чрез обаждане на телефон +359 2 816 60 00, Център за обслужване на клиенти;

  • Удобно плащане на битови сметки чрез e-postbank, m-posbank и услугата "Универсален платец“;

  • Покупки на равни месечни вноски – имате възможност да разсрочвате стойността на Вашите покупки в избрани търговски обекти в цялата страна при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка;

  • Безконтактна функционалност – можете да извършвате безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намирате, на всяко ПОС устройство/ четец, обозначени със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направите, за да извършите плащането е да доближите картата до устройството. Успешното безконтактно плащане се потвърждава от кратък звуков и светлинен сигнал от ПОС устройството/ четеца. На територията на страната безконтактно и без въвеждане на ПИН можете да заплатите суми до 50 лв.

     

*Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой. 

Възползвайте се от повече време за себе си и семейството си с услугата Mastercard Concierge (Персонален асистент), предоставяна с кредитна карта Mastercard World Premium от Пощенска Банка.

Професионалният екип на Mastercard Concierge може да Ви помогне с всичко, от което имате нужда във връзка с Вашето пътуване, почивка или забавление, както и да предостави алтернативни решения, цени на услуги, време на доставка, препоръки и насоки:

  • Планиране на предстоящо пътуване: Вашият персонален асистент ще Ви информира за най-важното, което трябва да знаете -  забележителности, събития, специфични новини за конкретната дестинация, визови изисквания, бизнес етикет, съвети за сигурност, прогноза за времето;

  • Забавления: препоръки за ресторанти, културни, спортни и музикални събития в страната или в чужбина;

  • Резервации: туристически пакети, самолетни билети, хотели, коли под наем, събития, ресторанти, като Персоналният асистент може да извърши плащането с Вашата карта само с Вашето съгласие.

Услугата е на Ваше разположение с едно обаждане на телефон 0800 18 222/ 02 817 96 02 навсякъде по света от понеделник до събота от 8 до 20 ч.:

  • На български език: 9 – 20 ч. от понеделник до петък, 9 – 17:30 ч. в събота;

  • На английски език: 8 – 9 ч. от понеделник до събота, 17:30 – 20 ч. в събота. 
Програма LoungeKey™ - програмата Ви осигурява достъп до удобствата на над 550 специални салона за гости, разположени в повече от 300 летища по цял свят, без предварителна резервация, независимо с коя авиокомпания и класа пътувате. Информация за всички салони е достъпна на www.loungekey.com/PostbankMastercard.

 

  • При всяко посещение на летищен салон  следва да се идентифицирате като ползвател на Услугата, като представите на персонала Вашата Mastercard World Premium кредитна карта, както и документ за самоличност и бордна карта, ако те бъдат изискани за проверка;

  • Правото за ползване на услугата не може да се прехвърля или преотстъпва;

  • Вие можете да ползвате услугата само лично или заедно с придружаващи лица. Достъпът до всеки от салоните, включени в програмата, се таксува на човек на посещение. Таксата се заплаща посредством операция с Вашата Карта;

  • Таксата за ползване на услугата е в размер на EUR 24 на човек на посещение. Размерът на таксата подлежи на изменение с 30 дневно предизвестие, публикувано на сайта на банката;

  •  Мобилното приложение на услугата е достъпно след регистрация на сайта на услугата;

  • Услугата се ползва съгласно Общите условия на LoungeKey, с които може да се запознаете тук.

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата. 
  •  Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  •  Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  •  Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните свои лични, финансови и на притежаваните от Вас картови продукти данни в прикачени апликационни форми, Ви съветваме:
  • Да посещавате сайта на конкретната компания, за да се уверите, че не става дума за измама. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
  • Да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не попълвате данни и да не отговаряте на имейлите.
  • При получаване на имейли със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg

Банката извършва разследване на жалби за измамни и неправомерни транзакции с карти.

Как да си осигурите допълнителна защита?

  • Вземете застрахователен пакет "Покритие на задълженията Плюс" с покрити рискове срещу кражба на Вашата карта, който Ви застрахова и при кражба на пари изтеглени от банкомат или на ПОС терминал или при кражба на официални документи.
  • Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.


При загубена или открадната карта уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.
 

  Mastercard World Premium
Възможност за ползване на безлихвен гратисен период (при покупки)  до 50 дни 
Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 17,90%
Такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 169 лв.

Годишна такса за обслужване на платежен инструмент  

169 лв.

Месечна такса за обслужване на платежен инструмент

0 лв.

 


Застрахователен пакет за Mastercard World Premium:
 

  • Медицински разноски вследствие на злополука в чужбина с лимит на отговорност 150 000 евро
  • Застраховка при покупки – покритие при пълна загуба вследствие на кражба чрез взлом или вандализъм или пълно или частично увреждане вследствие на пожар, природни бедствия или вандализъм, ако стоката е закупена с кредитната карта в срока на застраховката. Застраховката покрива до 3500 лв. на продукт и до 20 000 лв. общо за всички, закупени в рамките на всеки дванадесетмесечен период на валидност на застрахователната полица 
  • Застраховка при смърт или трайна загуба на трудоспособност – вследствие на злополука в чужбина 
  • Застраховка за неудобства при пътуване в чужбина - специфична допълнителна услуга, която покрива непредвидени разходи от първа необходимост в случаи на закъснял полет и пропусната връзка, забавен или изгубен багаж 
  • Безплатна "Пътна помощ" – покритие на разходи за репатриране на аварирало МПС при пътнотранспортно произшествие, настъпило в България 


 
Застрахователна полица № 150811001462/17.06.2012 г.

Телефон за връзка при настъпване на застрахователно събитие:

+359 2 92 67 222 или +359 2 92 67 100

имейл: assistance.claims@generali.bg

ГПР пример:
Mastercard World Premium - ГПР е изчислен при следните условия и допускания: 
1) кредитен лимит от 3 000 лв. e усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 17,9% 
2) начислени: такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 169 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой - 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.; 
3) изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 296.73 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 560,77 лв., ГПР е 41,65%.