Новини

Мобилното банкиране на Пощенска банка вече достъпно за клиенти на ПБ Лични финанси

Иновативната дигитална платформа прави управлението на финансите лесно и удобно и гарантира банкиране с добавена стойност

Клиентите на ПБ Лични финанси вече имат достъп до предимствата на мобилното банкиране на Пощенска банка – модерно, интуитивно и с функционалности, които превръщат ежедневното банкиране в преживяване с добавена стойност.  

С мобилното банкиране на Пощенска банка те се възползват от различни функционалности и вече могат да:

  • Проверяват информация по кредита си;
  • Следят информация за своите карти ПБ Лични финанси;
  • Проследяват баланс и движения в реално време;
  • Откриват сметка онлайн;
  • Плащат на зона за паркиране чрез сметката си;

В началото на 2025 г. Пощенска банка внедри нова платформа за дигитално банкиране, създадена, за да направи финансовото управление по-лесно, по-бързо и по удобно от всякога. Тя беше разработена и интегрирана за рекордно кратък срок от 9 месеца, а миграцията към нея беше осъществена плавно и с изключително внимание към клиентите.

 

m-Postbank съчетава модерен дизайн, разширени възможности и най-високо ниво на сигурност и защита, като поставя началото на нов етап в развитието на банкирането и създава нови навици в поведението на дигитално активните клиенти. 

 

Последните месеци донесоха не само рекорден потребителски интерес към новото поколение дигитално банкиране на Пощенска банка, но въвеждането на редица нови функционалности позволиха управлението на личните финанси за потребителите да бъде още по-интуитивно и свръхперсонализирано. Доказателство за реалната добавена стойност, която приложението носи на клиентите, е високата оценка, която то получава в Google Play и App Store – 4.9 от 5 звезди.

 

Сред новите функционалности, които m-Роѕtbаnk предлага, са – възможност за директно разплащане на синя и зелена зони за паркиране в 25 населени места само с 2 клика, нареждане на преводи в лева и евро за секунди и по всяко време към над 2700 банки в Европейското икономическо пространство, възможност за откриване на разплащателни и депозитни сметки изцяло дигитално за по-малко от минута, двойна визуализацията на средствата в левове и евро. Интересът, който клиентите демонстрират към новите функционалности, за пореден път показва реалната полза от иновативния подход на банката.

 

След пълното внедряване всички планирани функционалности, клиентите ще разполагат с персонализирани решения за бюджетиране за още по-голям контрол върху финансите си. Инструменти, базирани на изкуствен интелект, ще предоставят интелигентни препоръки, помагайки на потребителите да оптимизират разходите и спестяванията си с лекота. В бъдеще m-Postbank ще се превърне в супер приложение, където клиентите ще могат да управляват не само финансите си, но и много други аспекти от своя живот, спестявайки време, усилия и средства.