Новини

Важно съобщение за индивидуалните клиенти на Пощенска банка

Уважаеми клиенти,

Наличието на актуални клиентски данни* е от изключителна важност, за да Ви предоставяме възможно най-качествените, защитени и персонализирани решения и да бъдем винаги във връзка с Вас.

В допълнение, актуализацията на клиентските данни ще Ви позволи да се възползвате от пълния набор от дигитални услуги на банката и ще Ви осигури високо ниво на сигурност и защита чрез предлаганите от банката съвременни средства за потвърждаване на плащания.

В тази връзка Пощенска банка провежда редица кампании за уведомяване на своите клиенти при необходимост от актуализация на данните относно представените документи за самоличност или други клиентски данни. В тези случаи е необходимо да посетите финансов център на банката, за да обновите данните си.**

За повече информация вижте тук.

При възникнали въпроси, моля да се свържете с нас на номер *7224 или на 0700 18255.

С уважение,
Екипът на Пощенска банка

 

*Пощенска банка е задължена да поддържа актуална информация за клиентите си и да съхранява копие от техен актуален документ за самоличност съгласно действащото законодателство.

**Бихме искали да Ви уведомим, че Пощенска банка никога не би изисквала от Вас предоставяне на лични и фирмени данни, кодове за достъп, пароли или детайли на банкови карти по електронната поща или чрез попълване на форма на интернет страница!

Бъдете внимателни с Вашите данни! Не попълвайте конфиденциална информация в каквато и да е електронна форма или в отговор на имейл съобщение, което претендира, че е изпратено от Пощенска банка!