EVA – дигитален асистент от ново поколение

EVA е твоят пътеводител в дигиталното бъдеще.

 

EVA притежава невероятни възможности да се развива и надгражда своите компетенции. Благодарение на иновативната технология и вградения изкуствен интелект, тя се учи и натрупва знания постоянно, подобрява своята интуитивност и изгражда все по-ефективна връзка с клиентите. След всеки разговор EVA става все по-добър дигитален асистент.

EVA e отличен събеседник. Тя ще отговори за секунди на твоите въпроси, свързани с нашите услуги. Ще ти съдейства с полезна информация, ценни съвети и ще ти помогне да избереш най-подходящото за теб решение от Пощенска банка.

EVA общува с лекота. Тя знае отговорите, дори и на въпросите, които предстои да зададеш. Можеш да спестиш време, като се консултираш с EVA - винаги, когато поискаш, където и да си! Тя е на твое разположение без почивен ден, 24 часа в денонощието.

 

EVA може да ти разкаже за:

  • Нашите кредити, сметки, карти, и пакетни програми, както и предлаганите чрез банката застраховки и др.;
  • Как да заявиш лесно и удобно нашите продукти и услуги;
  • Дигиталния портфейл ONE wallet by Postbank;
  • Дигиталните ни зони за експресно банкиране, както и повече информация за клоновете и банкоматите ни;
  • Дигиталното ни банкиране – e-Postbank и m-Postbank;
  • m-Token Postbank - средството за потвърждаване на онлайн плащания и преводи;
  • Актуалната ни тарифа.

Ако е необходимо, EVА може да те свърже с наш представител в чат на живо*, който ще предостави допълнителна информация в отговор на твоите въпроси.

EVA можеш да откриеш в сайта на банката www.postbank.bg, Viber или във Facebook Messenger, като сканираш един от двата QR кода по-долу. Facebook Messenger

С общите условия на услугата може да се запознаеш тук.

Очаквай скоро EVA и в други наши дигитални канали.

Ако искаш да имаш виртуален асистент и на телефона си, си свали  EVA Postbank- първото в България мобилно приложение с интегриран чатбот, създадено през 2019 г., за да съдейства на клиентите на Пощенска банка. Тя отговаря на често задавани въпроси, дава полезна информация за ежедневното банкиране и предоставя съвети за покупката на нов дом.

   
*В работни дни между 08:30 ч и 17:00 ч.