Софтуерен токън m-Token Postbank е мобилно приложение, което се използва за потвърждаване на онлайн плащания с карти към търговци, които участват в програми за сигурни плащания Visa Secure и Mastercard Identity Check, преводи през интернет банкирането New e-Postbank и e-Postbank, мобилното банкиране m-Postbank novo и m-Postbank, мобилен портфейл ONE wallet by Postbank, както и на Дигиталните зони за експресно банкиране.
Какво да направите?
1. Свалете безплатно мобилното приложение m-Token Postbank от App Store, Google Play или AppGallery..
2. Влезте във Вашия профил за интернет банкиране. Ако все още нямате регистрация за услугата можете да посетите най-близкия офис на банката.
3. Заявете софтуерен токън и ще получите два активационни кода - чрез SMS/Viber, изпратен на мобилния номер и на e-mail адреса, предоставен от Вас на банката. Стартирайте приложението m-Token Postbank на Вашето смарт устройство и въведете получените два кода в съответните полета.
Не разкривайте предоставените кодове на никого и ги въвеждайте само и единствено в приложението m-Token Postbank, инсталирано на Вашия телефон!
4. Задайте ПИН код за достъп до приложението по Ваш избор. За вход можете да използвате и биометрични данни, чрез меню "Настройки" > "Биометрия".2
Как да използвате m-Token Postbank?
1. Въведете данните за съответното плащане:
- При плащане с карти онлайн - въведете данните за Вашата карта. В случай че на сайта на търговеца, обозначен с Visa Secure и Mastercard Identity Check, се появи прозорец за допълнително потвърждение с логото на Пощенска банка и на програмата на съответната картова организация - Visa или Mastercard, следвайте стъпките по т. 2.
- При преводи в e-Postbank/ m-Postbank/ ONE wallet/ Дигитални зони за експресно банкиране - въведете нужните данни за превод към друго лице и следвайте стъпките.
2. Потвърдете Вашето онлайн плащане, чрез приложението m-Token Postbank, по един от следните начини:
- Push известие - на Вашето смарт устройство ще получите известие с информация, че плащането очаква потвърждение. Отворете известието, за да влезете в m-Token Postbank с Вашия ПИН код или с биометрични данни2. При потвърждаване на плащане с карта онлайн, не забравяйте да се върнете в сайта на търговеца след потвърждение на плащането.
- Меню "Чакащи" - можете да потвърдите Вашето плащане директно от меню "Чакащи" в приложението.
- QR код (само за услугата Интернет банкиране) - можете да потвърдите плащането и чрез сканиране на QR код, който ще се визуализира във Вашето интернет банкиране. Сканирайте QR код, като влезете в m-Token Postbank и изберете меню "QR код".
За Ваша сигурност!
Преди да потвърдите плащането, задължително проверете дали данните за него в m-Token Postbank съвпадат с въвeдените от Вас.
Защо да ползвате m-Token Postbank?
Сигурност
Допълнително потвърждавате онлайн плащания само от едно избрано от Вас устройство, на което е инсталирано приложението.
Удобство
С едно приложение потвърждавате всички онлайн плащания с карти към търговци, участващи в програми за сигурни плащания Visa Secure и Mastercard Identity Check, както и плащания в интернет и мобилно банкиране, мобилен портфейл ONE wallet и Дигитални зони за експресно банкиране.
Лесен достъп
Използвайте ПИН код или биометрични данни2 за лесен и бърз вход в приложението.
Научете повече на:
*7224
както и във всеки удобен за Вас офис на Пощенска банка.
1 Онлайн регистрацията е услугата за физически лица, клиенти на банката, които имат поне един съществуващ продукт и нямат регистрация за e-Postbank. Необходимо е да въведете актуални данни, които съвпадат с вече предоставените от Вас на банката. В случай че не сте предоставили Ваш e-mail адрес и мобилен номер на банката или в случай че желаете да ги актуализирате, можете да направите това в удобен за Вас офис на Пощенска банка.
2 Можете да използвате биометрични данни за вход , ако Вашето мобилно устройство поддържа тази фунционалност.