Уведомление относно обработване на лични данни при използване на мобилни приложения на Пощенска банка

Уведомление относно обработване на лични данни при използване на
мобилни приложения на Пощенска банка

Това уведомление съдържа информация, която ще Ви помогне да разберете как и защо обработваме Ваши лични данни, когато използвате дигиталните ни решения мобилно банкиране, софтуерен токън и мобилен портфейл (по-долу наречени общо „мобилни приложения“).

КОИ СМЕ НИЕ?

Ние сме Пощенска банка, с юридическо име „Юробанк България“ АД (по-долу „Ние“ и „Банката“), дружество, регистрирано в Търговския регистър на Агенцията по вписванията с ЕИК 000694749. Нашите координати за връзка са: гр. София, 1766, ул. „Околовръстен път“ №260; тел:0700 18 555; *7224; e-mail: klienti@postbank.bg; www.postbank.bg.
Наш основен приоритет е да работим етично и отговорно, да спазваме законодателството, включително и в областта на защитата на личните данни, и да удовлетворим Вашите очаквания към нас по отношение на обработването на личните Ви данни. Ние непрекъснато подобряваме своите вътрешни процедури и работни процеси. Нашите служители са обучени и задължени да опазват неприкосновеността на личната информация на клиентите.

КАКВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАС ОБРАБОТВАМЕ?

Използването на приложенията е задължително свързано с обработването на информация за Вашите имена, мобилен телефон, е-мейл, платежни сметки и трансакции.
Когато използвате нашите мобилни приложения, ние ще събираме информация за крайното устройство (напр. мобилен телефон, таблет или смарт часовник), която се генерира автоматично. Такива данни са марка и модел, сериен номер, вид и версия на операционна система, видео резолюция на екрана на устройството и др. Допълнително, за да можем да предоставим нашите услуги, приложенията ни могат да изискват достъп до информация в устройството Ви, като местоположение, мултимедийни файлове, наличие на интернет връзка и др.

С КАКВА ЦЕЛ ОБРАБОТВАМЕ ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ?

Ние използваме личните Ви данни, за да Ви предоставим нашите услуги чрез мобилните приложения.
Считаме, че нашето основание е съществуващ договор между Вас и Банката.
Освен това, ние ще събираме информация за начина, по който използвате мобилните приложения, заследните цели:
• за да Ви предоставяме индивидуализирано съдържание
• за да преценим какви други продукти и услуги на Банката могат да Ви бъдат предложени
• за да подобряваме нашите дигитални решения
Тези цели обосноваваме с легитимен интерес.

НА КОГО РАЗКРИВАМЕ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?

Ние считаме, че Вашата лична информация е конфиденциална и ценим неприкосновеността й. Данните, които предоставяте при използване на мобилните приложения няма да бъдат разкривани на трети страни.

ЗА КАКЪВ СРОК ЩЕ СЪХРАНЯВАМЕ ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ?

Личните Ви данни, обработени при използване на мобилните ни приложения ще бъдат съхранени както за целия период на делови взаимоотношения между Вас и Банката, така и за поне 5 години след прекратяване на взаимоотношенията.

ВАШИТЕ ПРАВА

ПРАВО НА ДОСТЪП

Винаги може да ни попитате дали обработваме Ваши лични данни и ако го правим, да бъдете уведомени за това каква информация съхраняваме, защо го правим и начините, по които я обработваме. Имате право и на копие от информацията.

ПРАВО НА КОРИГИРАНЕ

Ние бихме искали Вашите лични данни да са точни и актуални. Ако каквато и да било част от Вашите данни е неточна или неактуална, моля, уведомете ни и ние ще я коригираме.

ПРАВО НА ИЗТРИВАНЕ

Вие може да поискате от Банката да изтрие Ваши лични данни, но за да бъде изпълнено искането, следва да са приложими съответни законови основания. Ние няма да изтрием информация за Вас, която сме длъжни да съхраняваме по закон или имаме друго основание да не изтриваме. Ще имаме на разположение един месец, за да отговорим на Вашето искане. Ако откажем да изтрием информацията, ще Ви обясним защо това е нашето решение и какви са законовите основания за това.

ПРАВО НА ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОБРАБОТВАНЕТО

Вие можете в определени случаи да поискате от Банката да не обработва личните Ви данни, включително и да не ги изтрива, за да защитите свои правни претенции.

ПРАВО НА ВЪЗРАЖЕНИЕ

Както е посочено в това Уведомление, в някои случаи ние обработваме личните Ви данни поради наличие на наш легитимен интерес. Вие имате право да възразите срещу това обработване, включително когато то представлява профилиране. Ние ще прекратим обработване на данните, но само когато сме убедени, че интересът ни няма преимущество в конкретната ситуация.

ПРАВО НА ПРЕНОСИМОСТ

Вие може да поискате от Банката да постави данните Ви в електронен файл и да го предаде на Вас или на трета страна. Данните, които може да поискате от нас, могат да бъдат само такива, които са ни предоставени във връзка с договорно взаимоотношение или с Ваше съгласие и се обработват по автоматизиран начин (електронно).

КАК ДА УПРАЖНИТЕ ПРАВАТА СИ?

Всяко от гореизброените права можете да упражните лично или чрез изрично упълномощено от Вас лице в офис на Банката, както и по електронен път по реда на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги. Създали сме специален формуляр, който да Ви улесни при упражняването на Вашите права.
При определени условия ние може да изискаме от Вас такса за отговаряне на искане. Таксата е установена в нашата Тарифа. Банката е определила специален служител, който е отговорен за спазването на нормативнитеизисквания при обработването на личните данни и прилагането на най-добрите международни практики.
Това е нашето длъжностно лице по защита на данните и Вие може да се свържете с него чрез e-mail, изпратен до dpo@postbank.bg или чрез писмо до адрес: гр. София, 1766, ул.„Околовръстен път“ №260, отдел „Защита на данните“.

ЖАЛБА ДО НАДЗОРЕН ОРГАН

Ако по някаква причина Вие не сте доволни от действията на Банката спрямо личните Ви данни, бихме искали най-напред да ни информирате, за да разберем на какво се дължи проблемът и да се постараем да го разрешим. Нашето длъжностно лице по защита на данните ще разгледа внимателно Вашето искане, както и ще отговори на всички Ваши въпроси. Въпреки това, ако считате, че не сте получили адекватно съдействие от Банката или че е налице нарушение на Вашите права, имате право да подадете жалба до надзорен орган. Този орган в Република България е Комисията за защита на личните данни.

КАКВО ЩЕ СТАНЕ, АКО ОТКАЖЕТЕ ДА ПРЕДОСТАВИТЕ
ЛИЧНИТЕ СИ ДАННИ?

Ако Вие не ни предоставите необходимите лични данни, които сме дефинирали като задължителни за използване на мобилните приложения, не би било възможно да ги използвате.

АКТУАЛИЗИРАНЕ И ПРОМЕНИ В УВЕДОМЛЕНИЕТО

Това Уведомление за обработване на личните данни при използване на мобилни приложения на Пощенска банка е актуализирано за последен път на 08.08.2023г.