Дигитална програма с разплащателна сметка и дебитна карта
Стани клиент на Пощенска банка и открий сметка с дебитна карта по Дигитална програма изцяло онлайн!1
Открий онлайнЗаяви и вземи Дигитална програма онлайн лесно и бързо!
- От всяка точка и по всяко време
- Без да чакаш на опашки
- Удобно дистанционно подписване на всички документи2
- Без такси за откриване на разплащателната сметка и издаване на дебитна карта към нея
- Без минимална сума за откриване на сметката
Ще получиш:
- Разплащателна сметка, в лева или евро
- Международна дебитна карта Mastercard
- Интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank за лесно управление на средствата ти 24/7
- Три вътрешнобанкови превода месечно, наредени през e-Postbank/m-Postbank към сметка на друг клиент в банката, без такса
- Три комунални плащания или местни данъци и такси, месечно - без такса
- Три тегления на пари в брой месечно на АТМ на Пощенска банка с дебитната карта, без такса
И още:
- Възможност да заявиш превод на работна заплата по сметката
- Безплатно активиране и получаване на SMS нотификации за трансакции с картата
- Възможност да ползваш безплатно мобилния портфейл на Пощенска банка ONE wallet за бързи плащания само с телефон3
- Можеш да заявиш и застраховка “Карт протект“ за допълнителна сигурност при ползване на дебитната карта4
Как да откриеш Дигитална програма онлайн:
Ще преминеш през няколко лесни стъпки, които ще ти спестят време и усилия.
Как да откриеш Дигитална програма онлайн:
Ще преминеш през няколко лесни стъпки, които ще ти спестят време и усилия.
Разполагай със средствата си винаги и навсякъде:
Максимален размер на изходящи операции (вкл. преводи от сметка, транзакции с банкова карта и др.), на месечна база6 | 5 000 лв. |
Максимален размер на входящи постъпления (касови и безкасови преводи), на месечна база6 | 30 000 лв. |
Максимална наличност по разплащателна сметка към „Дигитална програма“ 6 | 250 000 лв. |
Дневен лимит за теглене на ATM, но не повече от максималния размер на изходящите операции | 2 000 лв./ 1 000 евро |
Дневен лимит за покупки, но не повече от максималния размер на изходящите операции | 7 000 лв./ 3 500 евро |
Валидност | 5 години |
Какво е необходимо, за да станеш клиент онлайн:
- Да си дееспособно физическо лице, с българско гражданство
- Да имаш валидна лична карта
- Да разполагаш с мобилно устройство с Android или iOS с интернет достъп
- Да не си настоящ клиент на Пощенска банка
Често задавани въпроси
- Имаш достъп до средствата си навсякъде и по всяко време с твоята дебитна карта и през e-Postbank/m-Postbank
- Възможност да получаваш заплатата, пенсията или стипендията си директно по сметката
- Можеш да плащаш битовите си сметки и данъчни задължения в e-Postbank или m-Postbank
- Можеш да ползваш овърдрафт по разплащателната сметка
Няма минимална сума за откриване.
- Теглиш пари в брой от банкомати в страната и чужбина
- Плащаш удобно на ПОС терминали и извършваш плащания в интернет
- Ползваш дигиталните зони за експресно банкиране на Пощенска банка
Получаваш следното БЕЗ ТАКСА:
- Откриване на разплащателна сметка в лева или евро.
- Издаване и обслужване на безконтактна дебитна карта Debit Mastercard към основна разплащателна сметка.
- Три тегления на пари в брой, месечно, чрез АТМ на банката с дебитна карта Debit Mastercard към разплащателна сметка.
- Активиране на услугата за известяване чрез SMS или друго електронно съобщение по дебитна карта и получаване на SMS нотификации за трансакции с картата.
- Доставка на дебитната карта до адрес за кореспонденция в България.
- Три комунални плащания, месечно, чрез "Универсален платец" или интернет/мобилно банкиране.
- Три вътрешнобанкови преводи, месечно, наредени от разплащателна сметка по "Дигитална програма" към сметка на друг клиент в банката, през интернет/мобилно банкиране.
Може да заявиш онлайн и дистанционно да подпишеш всички документи за потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, дебитна карта, разплащателна сметка “Супер сметк@“, Спестовна сметка “Мега плюс“, Застраховка към кредитна и/или дебитна карта, Застраховка “Защита на дохода“ или “Спокоен ден“. Научи повече и заяви желания продукт онлайн тук.
- 1Банката предлага възможност за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) за нови клиенти на банката - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Услугата за дистанционно подписване на документи за нови клиенти се предлага за следните продукти и услуги, предлагани от или чрез банката – потребителски кредити до 10 000 лв. и срок до 72 месеца, кредитни карти, застраховка "Защита на плащанията“ по потребителски кредити, респ. по кредитни карти, Дигитална програма, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Mastercard, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank, както и застраховка "Карт протект“ към дебитна карта. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В отделни случаи е възможно банката да откаже да приеме подаденото дистанционно искане за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, както и да открие сметка дистанционно и да изиска лицето да се яви в офис на банката за присъствена идентификация. За пълните условия за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи от нови клиенти, виж Общите условия на "Юробанк България“ АД за регистрация на нов клиент и за сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние.
- 2Дистанционното подписване на документи се извършва посредством квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение Evrotrust на “Евротръст Технолоджис“ АД. Необходимо е да имате смартфон или таблет с работеща предна камера, операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 10.0 или по-нова), достъп до интернет, както и да се идентифицирате и регистрирате в приложението, като предоставите лична карта. Подробно описание на стъпките за подписване е публикувано тук. Повече информация относно предоставяната услуга можеш да намериш на уебсайта на Евротръст - www.evrotrust.com.
- 3Услугата е достъпна за съществуващи клиенти на Пощенска банка, както и за нови такива, дееспособни физически лица, които притежават валидна българска лична карта, които, към датата на регистрацията си в приложението One Wallet by Postbank, не ползват други продукти и услуги на Банката. Услугата позволява дигитализация на платежни карти, издадени от банката. Приложението ONE wallet by Postbank е налично за мобилни устройства с операционни системи Android и iOS. За безконтактни плащания с ONE wallet by Postbank, твоето мобилно устройство трябва да притежава NFC функционалност. При устройства с iOS, плащанията се извършват през функционалността Wallet (Apple Pay) на iPhone. За повече информация за начина за регистриране на карта в Apple Pay виж тук. Ако не си сигурен дали твоето устройство поддържа посочените функционалности, провери техническата документация, предоставена от производителя.
- 4Банката извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството на застрахователен агент на застрахователите: “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073. Застраховките се предлагат само за клиенти на Пощенска банка при съответните Общи условия на застрахователите. Страницата няма за цел да представи застрахователните продукти, а само начина на сключване на застраховките/застрахователните договори, като предоставя и възможност на клиентите на Пощенска банка да заявят желания застрахователен продукт. Обща информация за предлаганите от Банката застрахователни продукти може да намериш тук. Съветваме клиентите преди сключване на застраховката/подписване на договора за застраховка да се запознаят внимателно и с всички документи, свързани с избрания продукт, които ще бъдат изпратени по електронен път.
- 5Ще получиш известие на телефона си, когато картата е налична в клон. Ако получиш картата си по куриер, за да я активираш, е необходимо единствено да се обадиш на номера, посочен на гърба на пластиката.
- 6Посочените лимити за операции се прилагат на ниво клиент и са общи по отношение на всички дистанционно заявени продукти и услуги, до личното явяване на клиента във финансов център на Пощенска банка за присъствена идентификация. В калкулирането на лимитите не участват вътрешнобанкови преводи към друга сметка на клиента в банката и суми за усвояване на кредит, в рамките на месеца, през който кредитът е отпуснат от банката на клиента. При определяне на лимита за операции в евро се прилага левовата равностойност по валутния курс на БНБ.
-
За "Юробанк България" сигурността и защитата на клиентските данни е от съществено значение. "Юробанк България" се ангажира в максимална степен да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите онлайн чрез попълване на форми в корпоративния уебсайт на банката. Предоставените от клиентите лични данни се обработват в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и подзаконовите актове за неговото прилагане.
Запознайте се с нашите препоръки за сигурност в електронна среда тук.