FAQ

  • Имаш достъп до средствата си навсякъде и по всяко време с твоята дебитна карта и през e-Postbank/m-Postbank
  • Възможност да получаваш заплатата, пенсията или стипендията си директно по сметката
  • Можеш да плащаш битовите си сметки и данъчни задължения в e-Postbank или m-Postbank
  • Можеш да ползваш овърдрафт по разплащателната сметка

Няма минимална сума за откриване.

  • Теглиш пари в брой от банкомати в страната и чужбина
  • Плащаш удобно на ПОС терминали и извършваш плащания в интернет
  • Ползваш дигиталните зони за експресно банкиране на Пощенска банка

Получаваш следното БЕЗ ТАКСА:

  • Откриване на разплащателна сметка в лева или евро.
  • Издаване и обслужване на безконтактна дебитна карта Debit Mastercard към основна разплащателна сметка.
  • Три тегления на пари в брой, месечно, чрез АТМ на банката с дебитна карта Debit Mastercard към разплащателна сметка.
  • Активиране на услугата за известяване чрез SMS или друго електронно съобщение по дебитна карта и получаване на SMS нотификации за трансакции с картата.
  • Доставка на дебитната карта до адрес за кореспонденция в България.
  • Три комунални плащания, месечно, чрез "Универсален платец" или интернет/мобилно банкиране.
  • Три вътрешнобанкови преводи, месечно, наредени от разплащателна сметка по "Дигитална програма" към сметка на друг клиент в банката, през интернет/мобилно банкиране.

Може да заявиш онлайн и дистанционно да подпишеш всички документи за потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, дебитна карта, разплащателна сметка “Супер сметк@“, Спестовна сметка “Мега плюс“,  Застраховка към кредитна и/или  дебитна карта, Застраховка “Защита на дохода“ или “Спокоен ден“. Научи повече и заяви желания продукт онлайн тук.

Наличността по разплащателната сметка към „Дигитална програма“ не може да надвишава 250 000 лева.

Максималният размер на входящите постъпления (касови и безкасови преводи) по разплащателната сметка към Дигитална програма е 30 000 лева на месечна база.

Максималният размер на изходящите операции (вкл. преводи от сметка, трансакции с банкова карта и др.) от разплащателната сметка към Дигитална програма е 5 000 лева на месечна база.

Посочените лимити за операции се прилагат на ниво клиент и са общи по отношение на всички дистанционно заявени продукти и услуги, до личното явяване на клиента във финансов център на Пощенска банка за присъствена идентификация. В калкулирането на лимитите не участват вътрешнобанкови преводи към друга сметка на клиента в банката и суми за усвояване на кредит, в рамките на месеца, през който кредитът е отпуснат от банката на клиента. При определяне на лимита за операции в евро се прилага левовата равностойност по валутния курс на БНБ.

Плащай покупките си с твоята кредитна карта от Пощенска банка и за всеки лев получаваш бонус точки по програмата за лоялност Моите награди (MyRewards). Събраните бонус точки  могат да бъдат обмeняни за парични награди в срок до 2 години, считано  от месеца, в който са били събрани. Наградите се получават по дигитална карта, издавана автоматично при регистрация в мобилния портфейл ONE wallet by Postbank. С всички условия на програмата може да се запознаеш тук.

Не, не е задължително, но застраховката ти предлага финансова подкрепа при настъпване на редица неблагоприятни събития с теб като картодържател, както и свързани с използването на кредитната ти карта, съгласно условията на застраховката.  Виж повече тук.

Може да заявиш онлайн и дистанционно да подпишеш всички документи за потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, дебитна карта, разплащателна сметка "Супер сметк@“, Спестовна сметка "Мега плюс“,  Застраховка към кредитна и/или  дебитна карта, Застраховка "Защита на дохода“ или "Спокоен ден“. Научи повече и заяви желания продукт онлайн тук.

Попълването на онлайн заявката за кредитна карта отнема по-малко от 10 мин. Започни сега тук.

ONE wallet by Postbank е дигиталният портфейл, който ти дава възможност да извършваш безконтактни плащания чрез NFC функционалност и много други възможности. Виж повече тук.

С цел да предоставим най-високо ниво на сигурност при плащания с банкови карти от Пощенска банка в интернет, предлагаме възможност за допълнителното им потвърждаване. С нея отговаряме на регулаторните изисквания за сигурна идентификация при платежни операции от разстояние и на най-новите стандарти на картовите организации Visa и Mastercard. Твоите плащания в сайтове на търговци, участващи в програми за сигурни плащания Visa Secure и Mastercard Identity Check, е необходимо да бъдат потвърдени с помощта на софтуерен токън - мобилно приложение m-Token Postbank.

Не, не е задължително, но при превода на работна заплата може да се възползваш от по-добри условия по потребителския кредит.

Застраховка "Защита на плащанията“ ти предлага финансова подкрепа при настъпване на редица неблагоприятни събития, съгласно условията на застрахователния пакет. Застраховката може да ти осигури допълнителна защита и сигурност, като покрие непогасения остатък от кредита или месечните погасителни вноски, при непредвидени житейски събития. Виж повече тук.

Необходимо е да предоставиш валиден документ за самоличност. В отделни случаи банката може да изиска допълнителни документи, свързани с оценката на кредитоспособността.

С нашия онлайн потребителски кредит, ще получиш отговор до 2 работни часа, между 8:30 и 17:00 часа. Времето може да бъде удължено при необходимост от предоставяне на допълнителна информация или документи.

Попълването на онлайн заявката за потребителски кредит отнема по-малко от 10 мин. Започни сега тук.

В отделни случаи банката може да изиска поръчител или съкредитоискател. В този случай следва да посетиш удобен за теб офис на банката, за да завършиш заявлението за кредит.

За да кандидатстваш за потребителски кредит следва да имаш един от следните източници на официален доход:

  • Доход, доказан с трудов договор;
  • Доход, доказан от дейност като самоосигуряващо се лице;
  • Доход от пенсия;
  • Доход, доказан с граждански договор и свободна професия;
  • Доход, доказан от наем.

Стъпка 1. Свали приложението на Евротръст Технолоджис на твоя смартфон от Google play или App store. Устройството трябва да има минимална версия на операционна система: iOS 10 или Android 5.

Стъпка 2. Регистрирай се в приложението и следвай указанията. След успешна идентификация ще ти бъде издаден безплатен облачен КЕП.

Стъпка 3. Ще получиш в приложението необходимите документи за подпис, като ще получиш известие на твоето смарт устройство за чакащи документи за подписване.

Стъпка 4. За да завършиш процеса, влез в приложението на Евротръст и въведи ПИН кода, който си задал предварително при регистрацията си.

Стъпка 5. Прегледай внимателно документите и ги подпиши с издадения от Евротръст КЕП, като натиснеш бутона "Подпиши безплатно".

Подписването на документите, изпратени от банката, е напълно безплатно.

Евротръст е квалифициран доставчик на удостоверителни услуги, осъществяващ дейност съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 г. и българския Закон за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) и като такъв той е вписан в доверителния списък на европейските доставчици на удостоверителни услуги, както и в регистъра на българските доставчици на удостоверителни услуги, поддържан от Комисията за регулиране на съобщенията.

Повече информация може да намериш на следния адрес: https://www.evrotrust.com/landing/bg

Стъпка 1. Свали приложението на Евротръст Технолоджис на твоя смартфон от Google play или App store. Устройството трябва да има минимална версия на операционна система: iOS 10 или Android 5.

Стъпка 2. Регистрирай се в приложението и следвай указанията. След успешна идентификация ще ти бъде издаден безплатен облачен КЕП.

Стъпка 3. Ще получиш в приложението необходимите документи за подпис, като ще получиш известие на твоето смарт устройство за чакащи документи за подписване.

Стъпка 4. За да завършиш процеса, влез в приложението на Евротръст и въведи ПИН кода, който си задал предварително при регистрацията си.

Стъпка 5. Прегледай внимателно документите и ги подпиши с издадения от Евротръст КЕП, като натиснеш бутона "Подпиши безплатно".

За съдействие и въпроси може да позвъниш на Евротръст Технолоджис на телефон +359 2 90 50 100.

Подписването на документите, изпратени от банката, е напълно безплатно.

Чрез мобилното приложение на нашия партньор Евротръст ще сканираш двете страни на личната си карта, ще си направиш селфи и тази информация ще бъде запазена от банката. Ще бъде нужно да ни предоставиш и други лични данни, - имена, ЕГН, адрес, гражданство, професия, източника на твоите парични средства, телефон, е-мейл и други. Тук можеш да научиш повече относно обработването на личните ти данни.

Може да се обърнеш за съдействие към нашия център за обслужване на клиенти на 0 700 18 555.

Наш служител ще се свърже с теб, за да уточните детайлите на продукта, за който кандидатстваш.

Може да посетиш удобен за теб офис на банката, където да получиш повече информация.

Може да заявиш онлайн и дистанционно да подпишеш всички документи за потребителски кредит, овърдрафт, кредитна карта, дебитна карта, разплащателна сметка ''Супер сметк@“, Спестовна сметка ''Мега плюс“,  Застраховка към кредитна и/или  дебитна карта, Застраховка ''Защита на дохода“ или ''Спокоен ден“. Научи повече и заяви желания продукт онлайн тук.

Услугите интернет банкиране (е-Postbank) и мобилно банкиране (m-Postbank) са включени към всички продукти и услуги, предлагани от банката за нови клиенти чрез услугата дистанционно подписване. След подписване на документите за избрания от теб продукт/-и, ще получиш на email допълнителна информация за активиране на интернет банкирането e-Postbank. Научи повече за възможностите му тук.

Достъпът до  e-Postbank и m-Postbank определяш сам. В процеса на заявяване на избраните от теб банкови продукти и услуги ще имаш възможност да посочиш дали желаеш да получиш активни или пасивни права за банкиране от разстояние.

С пасивни права можеш да провериш детайли за ползваните продукти и услуги от банката (разплащателни сметки, потребителски кредити, кредитни карти и др.), да извършваш плащания между собствени сметки в банката и да погасяваш кредитните си задължения към банката.

С активни права получаваш всичко, което ти предоставяме с пасивния достъп, а в допълнение и възможност за нареждане на преводи към други лица в банката и извън нея.

Да, можеш.

ONE wallet by Postbank е дигиталния портфейл, с който можеш да извършваш безконтактни плащания само с телефона си, да правиш преводи, да следиш движението по твоите карти и сметки и много други възможности. Виж повече информация тук.

За "Юробанк България" сигурността и защитата на клиентските данни е от съществено значение. "Юробанк България" се ангажира в максимална степен да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите онлайн чрез попълване на форми в корпоративния уебсайт на банката. Предоставените от клиентите лични данни се обработват в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и подзаконовите актове за неговото прилагане.

Запознайте се с нашите препоръки за сигурност в електронна среда тук.