Кредитна Карта Mastercard Business

Възползвайте се от предимствата на безконтактните кредитни карти Mastercard Business:

  • Безплатен достъп до салон Aspire на летище София, който се намира до изход А1 на Терминал 2 и е с работно време от 4 ч. до 22 ч., както и до специалните салони на летище Виена – Vienna Lounge и SKY Lounge. Повече информация за услугата можете да намерите на www.mastercard.com или чрез обаждане на телефона на Центъра за обслужване на клиенти 0 700 18 555 или на кратък номер *7224. Важно! Моля, информирайте служителите в съответния салон, че посещението Ви е безплатно по програмата на Mastercard и като картодържател на карта Mastercard Business от Пощенска банка.
  • Fast Track за приоритетно преминаване през първа проверка на лични документи и специална приоритетна лента за проверка на багаж на летище София, Терминал 2. Всеки картодържател на Mastercard Business има право на още един придружител, безплатно. Деца до 6-годишна възраст също използват услугата безплатно. Научете повече тук.
  • Консиерж асистент за малкия бизнес - Вашата карта Mastercard Business Ви дава възможност да се възползвате от цял екип на разположение за всекидневни услуги в подкрепа на бизнес ежедневието Ви. Научете повече тук.
  • Безконтактна функционалност – можете да извършвате безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намирате, на всяко ПОС устройство/ АТМ/ четец, обозначени със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направите, за да извършите плащането е да доближите картата до устройството. Успешното безконтактно плащане се потвърждава от кратък звуков и светлинен сигнал от ПОС устройството/ четеца. На територията на страната безконтактно можете да заплатите суми до 100 лв., като за всяка 6-та трансакцияили при достигане на 300 лв. на безконтактни разплащания, плащането може да се осъществи след въвеждане на ПИН или прочитане на чип и въвеждане на ПИН.
  • Безплатна застраховка "Помощ при пътуване“, която покрива медицински разноски при злополука в чужбина с лимит до 15 000 евро. Застраховката се активира при използване на картата за разход свързан с конкретното пътуване в чужбина.  Пълните условия на застраховката може да видите тук.
  • Възможност за издаване на повече от една карта на предприятието – всяка с отделен картодържател и отделен лимит.
  • Безплатно SMS/VIBER съобщение за всяка извършена с картата трансакция на посочен от Вас мобилен телефон. Можете да заявите услугата във всеки клон на банката. Покупки на равни месечни вноски – имате възможност да разсрочвате стойността на Вашите покупки в избрани търговски обекти в цялата страна при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка.
  • Възможност за плащане само на минимална месечна вноска.
  • Дълъг безлихвен гратисен период при покупки - до 50 дни.*


 * Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.

 

Всички такси и комисиони за издаване и използване на кредитни карти Mastercard Business можете да намерите в актуалната тарифа за юридически лица.

Пощенска Банка никога не би изискала от Вас да разкриете свои конфиденциални данни по имейл или в каквато и да е онлайн форма!

Бъдете внимателни и не кликвайте на линкове в съмнителни съобщения, получени по електронна поща, които изглеждат като изпратени от Пощенска банка и Ви подканят да въведете Вашите данни, за да получите или за да не загубите достъп до Вашите средства в банката! Не отговаряйте на такива съобщения и не въвеждайте никъде потребителски имена, пароли, детайли на банкови карти, номера на сметки, активационни кодове или кодове за верификация или актуализация на m-Token и друга поверителна информация.

Повече информация и допълнителни съвети за Вашата сигурност и начини за разпознаване на фишинг съобщения може да намерите на нашата специално създадена интернет страница.

 

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН  на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата.
  • Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  • Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в началото на адресната лента или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните в прикачени апликационни форми свои лични и финансови данни и информация за притежаваните от Вас банкови карти, като например номер на карта и срок на валидност, Ви съветваме да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не  попълвате данни и да не отговаряте на имейлите. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез отговаряне на съобщения по електронна поща или попълване на онлайн форми.
  • При получаване на електронни писма със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, препращайте ги към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg.

Как да си осигурите допълнителна защита?

Абонирайте се за услугата „SMS / Viber съобщение“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от Вас мобилен телефон.

При загубена или открадната карта, както и при узнаване за извършени неразрешени операции с картата, моля уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка на телефон 0700 18 555, кратък номер *7224, който е  денонощно на Ваше разположение.  

Обменни курсове при картови трансакции.