Бизнес Кредитна Карта

Възползвайте се от предимствата на безконтактните кредитни карти Mastercard Business:

  • НОВО! Безплатен достъп до салон Aspire на летище София, който се намира до изход А1 на Терминал 2 и е с работно време от 4 ч. до 22 ч., както и до специалните салони на летище Виена – Vienna Lounge и SKY Lounge. Повече информация за услугата можете да намерите на www.mastercard.com или чрез обаждане на телефона на Центъра за обслужване на клиенти 0 700 18 555 или на кратък номер *7224. Важно! Моля, информирайте служителите в съответния салон, че посещението Ви е безплатно по програмата на Mastercard и като картодържател на карта Mastercard Business от Пощенска банка.
  • Fast Track за приоритетно преминаване през първа проверка на лични документи и специална приоритетна лента за проверка на багаж на летище София, Терминал 2. Всеки картодържател на Mastercard Business има право на още един придружител, безплатно. Деца до 6-годишна възраст също използват услугата безплатно. Научете повече тук.
  • Консиерж асистент за малкия бизнес - Вашата карта Mastercard Business Ви дава възможност да се възползвате от цял екип на разположение за всекидневни услуги в подкрепа на бизнес ежедневието Ви. Научете повече тук.
  • Безконтактна функционалност – можете да извършвате безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намирате, на всяко ПОС устройство/ АТМ/ четец, обозначени със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направите, за да извършите плащането е да доближите картата до устройството. Успешното безконтактно плащане се потвърждава от кратък звуков и светлинен сигнал от ПОС устройството/ четеца. На територията на страната безконтактно можете да заплатите суми до 100 лв., като за всяка 6-та трансакцияили при достигане на 300 лв. на безконтактни разплащания, плащането може да се осъществи след въвеждане на ПИН или прочитане на чип и въвеждане на ПИН.
  • Безплатна застраховка "Помощ при пътуване“, която покрива медицински разноски при злополука в чужбина с лимит до 15 000 евро. Застраховката се активира при използване на картата за разход свързан с конкретното пътуване в чужбина.  Пълните условия на застраховката може да видите тук.
  • Възможност за издаване на повече от една карта на предприятието – всяка с отделен картодържател и отделен лимит.
  • Безплатно SMS/VIBER съобщение за всяка извършена с картата трансакция на посочен от Вас мобилен телефон. Можете да заявите услугата във всеки клон на банката. Покупки на равни месечни вноски – имате възможност да разсрочвате стойността на Вашите покупки в избрани търговски обекти в цялата страна при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка.
  • Възможност за плащане само на минимална месечна вноска.
  • Дълъг безлихвен гратисен период при покупки - до 50 дни.*


 * Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.

 

  Credit Card Mastercard Business
Възможност за ползване на гратисен период до 50 дни
Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 17,99%
 Минимална месечна вноска (плащане) 5 % от общо дължимата сума, min BGN 50 
Такса за разглеждане на заявление за кредитна карта без такса
Годишна такса за обслужване на платежен инструмент
(начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата)
100 лв.

 

Важно!

Пощенска Банка никога не би изискала от Вас да разкриете свои конфиденциални данни по имейл или в каквато и да е онлайн форма!

Бъдете внимателни и не кликвайте на линкове в съмнителни съобщения, получени по електронна поща, които изглеждат като изпратени от Пощенска банка и Ви подканят да въведете Вашите данни, за да получите или за да не загубите достъп до Вашите средства в банката! Не отговаряйте на такива съобщения и не въвеждайте никъде потребителски имена, пароли, детайли на банкови карти, номера на сметки, активационни кодове или кодове за верификация или актуализация на m-Token и друга поверителна информация.

Повече информация и допълнителни съвети за Вашата сигурност и начини за разпознаване на фишинг съобщения може да намерите на нашата специално създаденаинтернет страница.

 

 

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН  на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата.
  • Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  • Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в началото на адресната лента или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните в прикачени апликационни форми свои лични и финансови данни и информация за притежаваните от Вас банкови карти, като например номер на карта и срок на валидност, Ви съветваме да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не  попълвате данни и да не отговаряте на имейлите. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез отговаряне на съобщения по електронна поща или попълване на онлайн форми.
  • При получаване на електронни писма със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, препращайте ги към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg.


Как да си осигурите допълнителна защита?

 

Абонирайте се за услугата „SMS / Viber съобщение“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от Вас мобилен телефон.

При загубена или открадната карта, както и при узнаване за извършени неразрешени операции с картата, моля уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка на телефон 0700 18 555, кратък номер *7224, който е  денонощно на Ваше разположение.  

 

Обменни курсове при картови трансакции.