Международна застраховка “Живот” с допълнително здравно покритие “Premium Insurance”

НОВО! Международна застраховка “Живот” с допълнително здравно покритие “Premium Insurance”

"Premium Insurance" е застраховка „Живот“ с допълнително здравно покритие. Продуктът е разработен от дългогодишния ни партньор ЗЕАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп“ ЕАД и е насочен към Премиум клиентите на Пощенска банка.

С "Premium Insurance" можете да осигурите защита за Вас и Вашето семейство в случай на тежко заболяване или злополука, включително при необходимост от лечение в България или чужбина. Основната застраховка предлага покритие за рисковете загуба на живот вследствие на злополука или заболяване, а допълнителното здравно покритие дава възможност за избор на място и начин на лечение в страната и чужбина, в зависимост от избраното териториално покритие.

 

Предимства:

  • Комбинирана застрахователна защита;
  • Покритие в случай на фатален край в следствие на злополука или заболяване;
  • Здравно обслужване от висок клас в България и чужбина, включващо болнична и извън болнична помощ;
  • Широка мрежа от здравни заведения и доверени специалисти, работещи на абонаментен принцип;
  • Възстановяване на извършени разходи за медицинско лечение, стоки и услуги, покрити съгласно застрахователния договор;
  • Съдействие от доверена Асистънс компания за организиране на медицински услуги извън територията на България;
  • Избор между две нива на покритие с високи лимити на обезщетение – Сребърно и Златно;
  • Избор между четири териториални нива за лечение;
  • Възможност за сключване на семейни полици с отстъпка;
  • Възможност за заплащане на премията – еднократно или разсрочено на две вноски (ако размерът й надхвърля 1 000 EUR);

 

Кой може да се възползва?

Застраховка "Premium Insurance" е предназначена за физически лица, клиенти на Пощенска банка, титуляри на разплащателни или спестовни сметки, на възраст от 18 до 64 години и членовете на техните семейства, включително деца от 0 до 18 години.*

* Покритието за рисковете „смърт от заболяванеи „смърт от злополука“ е за лица на възраст от 18 до 64 години.

 

Къде може да сключите застраховката?

Заповядайте в удобен за Вас Премиум център на Пощенска банка.

Продуктови нива на застрахователно покритие:

Застраховката се предлага при фиксирана застрахователна сума по основното застрахователно покритие в две продуктови нива, в зависимост от лимита на застрахователната сума за допълнителното здравно покритие:

  • Сребърно покритие – общ размер на застрахователната сума до 1 000 000 EUR;
  • Златно покритие  – общ размер на застрахователната сума до 2 000 000 EUR;

Основно покритие:

  • Смърт вследствие на заболяване или злополука – фиксирана застрахователна сума;

Допълнително здравно покритие*:

  • Болнична грижа – лечение в стационар; настаняване, вкл. на родител при застраховано дете; хирургични операции, в т.ч. реконструктивна хирургия, трансплантации, вътрешни протезни устройства; високо технологични диагностични изследвания и др.;
  • Извънболнична грижа – прегледи и консултации, диагностични изследвания и процедури, алтернативни/допълващи практики, грижи в дома на болния, лекарства с рецепта и др.;
  • Спешно лечение, в т.ч. ползване на местна линейка, медицинска евакуация, репатриране, спешна помощ извън зоната на покритие, изследвания и лечение на COVID-19, вкл. и последващи усложнения;
  • Следболнично възстановително лечение – амбулаторно физиотерапевтично лечение, външни протези и помощни средства и др. в зависимост от застрахователното покритие;
  • Онкологично лечение – консултации, тестове, лъчетерапия и химиотерапия;
  • Дентална медицина, вкл. дентално лечение след злополука;
  • Грижа за бременни – само при Златно покритие;
  • Превантивна грижасамо при Златно покритие, с изключение на разходите за ваксинации.

* Покриват се определени разходи за медицинско лечение, стоки и услуги, вкл. определени немедицински разходи (напр.за настаняване на родител при дете под 16години), в зависимост от избраното ниво на застрахователно покритие, при спазване на съответните предвидени подлимити на застрахователната сума. Пълно описание на застрахователните покрития и суми са налични в Приложение: Таблица по чл. 5 от Общите условия на застраховката.

 

Териториални нива:

Застраховката се предлага при покритие в 4 териториални зони, в зависимост от нуждите и предпочитанията на застрахованото лице:

  • Европа, вкл. Турция (с изключение на Лихтенщайн, Русия, Швейцария и Великобритания), Средиземноморието (с изключение на Сирия, Ливан и Израел) и Централно-африкански държави*;
  • Цял свят, с изключение на Северна Америка (САЩ и Канада), Карибите**, Швейцария, Русия, Великобритания, Китай, Хонконг и Сингапур;
  • Цял свят, с изключение на Северна Америка (САЩ и Канада) и Карибите**;
  • Цял свят (с максимум 3 месеца престой в САЩ);

* Централно-африкански държави – Бенин, Буркина Фасо, Камерун, Централноафриканска република, Чад, Коморските острови, Конго, Кот д'Ивоар, Екваториална Гвинея, Габон, Гвинея Бисау, Мали, Нигер, Сенегал и Того.

** Карибите - Ангила, Антигуа, Аруба, Бахамите, Барбадос, Бермуда, Бонер, Кайманските острови, Куба, Кюрасао, Доминика, Доминиканска република, Гренада, Гуадалупа, Хаити, Ямайка, Мартиника, Сейнт Лусия, Сейнт Мартин, Сейнт Винсент, Тринидад и Тобаго, Търкс и Кайкос, Вирджински острови, Пуерто Рико, Сейнт Китс и Невис, Саба, Свети Вартомолей.

 

Как да се възползвате от предимствата на допълнителното здравно покритие по застраховка „Premium Insurance“?

  • При нужда от лечение в България – свържете се със Застрахователя ЗЕАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп“ ЕАД;
  • При нужда от лечение в чужбина – свържете се с Daily Health Insurance Group (DHIG) – Асистанс компанията партньор на Застрахователя за организиране на медицински услуги извън територията на Република България;
  • Можете да ползвате покритите от застраховката медицински услуги:
    • Безкасово (без да плащате за това) - в медицинско заведение от партньорската мрежа на Застрахователя в България или в медицинско заведение в чужбина, ако то поддържа такава практика;
    • чрез Възстановяване на разходи - заплащате сами предоставените Ви медицински услуги и/или закупени лекарства и след това попълвате и подавате  „Заявление за възстановяване на разходите“ (за ползвани услуги в България), съответно „Формуляр за претенция за ползване на медицински услуги извън България“ с приложени оригинални медицински и финансови документи, удостоверяващи предписаното лечение, предоставените услуги/стоки и заплащането им (напр. амбулаторен лист, епикриза, медицинско предписание, платени фактури, съдържащи името и адреса на доставчика на услугите, подробен списък на услугите/стоките и разходите за тях, банкови извлечения и др.);
  • Можете свободно да изберете лекар и лечебно заведение, но Молим да вземете под внимание, че в определени случаи, съгласно глава V, раздел I от Общите условия на застраховката, е необходимо да получите предварителното съгласие на Застрахователя или Асистанс компанията. В противен случай може да Ви бъде отказано възстановяване на направените разходи или част от тях да останат за Ваша сметка;
  • При нужда от спешна медицинска помощ потърсете помощ по телефон за спешни повиквания (за Европа и България позвънете на 112) или посетете най-близкия спешен медицински център. В тези случаи е необходимо да информирате Застрахователя или Асистанс компанията за настъпилото събитие в рамките на 48 часа.

 

За медицинска консултация или лечение в България, се свържете със Застрахователя чрез:

  • Мобилното приложение B-Assist (свалете го безплатно от Google Play или App Store);
  • Портала за онлайн услуги B-Assist: https://b-assist.bulstradlife.bg;
  • Телефон: 0700 14 144 (според тарифния план на Вашия оператор);
  • E-mail: md@bulstradlife.bg

Регистрация и ползване на B-Assist:

  • Свалете приложението и се регистрирайте с имейл и парола или използвайте за вход данните си за достъп до Google или Facebook;
  • Избраните от Вас имейл и парола служат за вход както за мобилното приложение, така и за платформата за онлайн услуги, налична на страницата на Застрахователя;
  • След като влезете в B-Assist, за да активирате менюто за „Здравна грижа“, натиснете бутона „Свържи Здравна грижа“ и следвайте стъпките;

През менюто „Здравна грижа“ имате възможност да ползвате следните услуги:

  • Запазване на час за преглед в България;
  • Подаване на заявление за възстановяване на медицински разходи, за услуги ползвани в България;
  • Моята карта – дигитална лична здравна карта за удостоверяване на активно покритие;
  • Потвърждаване на високоспециализирани изследвания;
  • Справки за допълнителното здравно покритие по застраховката и статус на заявен иск, друга полезна информация;
  • Достъп до карта с лечебните заведения от партньорската мрежа на застрахователя;
  • В подменюто за застраховани лица във Вашия профил можете да добавите допълнително застраховани от Вас лица под 18 години, ако има такива във Вашата застраховка.

 

Как да ползвате в България услугите, покрити по сключената от Вас застраховка?

  • чрез Абонаментно медицинско обслужване - при посещение на медицинско заведение от партньорската мрежа на Застрахователя представете номера на дигиталната си здравна карта, за да получите необходимата помощ без да заплащате за това. Препоръчваме Ви да използвате B-Assist и за Ваше удобство предварително да си запазите час за преглед. Пълен списък на партньорската мрежа може да намерите в мобилното приложение B-Assist, портала за онлайн услуги B-Assist и в Секцията „Контакти“ на уебсайта на застрахователя – https://www.bulstradlife.bg/contacts
  • чрез Възстановяване на разходи - „Заявление за възстановяване на разходите“, придружено от необходимите документи, може да изпратите до Застрахователя по един от следните начини
    • Онлайн – през мобилното приложение или портала за онлайн услуги B-Assist
    • На хартиен носител на адрес гр. София 1301, ул. „Света София” №6

 

Как да ползвате в чужбина услугите, покрити по сключената от Вас застраховка?

  • Свържете се с Асистанс компанията Daily Health Insurance Group (DHIG), като позвъните на международния телефонен номер за асистанс + 1 833 992 1333 (според тарифния план на Вашия оператор) и следвайте стъпките. Посоченият номер предоставя 24/7 обслужване на английски език. Обаждането към него е безплатно, но някои мобилни оператори могат да го таксуват като местен разговор, зависи от плана, който използвате;
  • Можете сами да изберете в кое медицинското заведение да отидете на преглед/лечение в рамките на избраната от Вас зона на териториално покритие. Ако не сте направили своя избор, Асистънс компанията ще Ви помогне с насоки;
  • Асистънс компанията ще Ви информира дали в медицинското заведение може да ползвате услугите безкасово. Ако се поддържа такава практика, DHIG ще организира издаването на гаранционно писмо, което да представите в медицинското заведение в уверение, че Застрахователят ще плати директно към него съответната сума за ползваните от Вас медицински услуги;
  • Ако избраното медицинско заведение не поддържа практика да предоставя услуги срещу гаранционно писмо, можете да ползвате услугите на принципа на възстановяване на разходи;
  • Молим да имате предвид, че DHIG не записва часове за преглед, транспортните разходи до избраното място на лечение са за Ваша сметка и че извънболничната помощ в чужбина обичайно прилага принципа на възстановяване на разходи;
  • Ако се намирате в страна извън избрания териториален обхват, също имате защита при спешна помощ с лимит до 110 000 EUR;

 

Нужните бланки за възстановяване на разходи или за подаване на заявление за предварително съгласуване на лечение/консултация можете да намерите в сайта на застрахователя - https://www.bulstradlife.bg/customer-service/applications#premium-insurance

 

При възникване на допълнителни въпроси можете да се обърнете към “Контактен център” на ЗЕАД „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ ЕАД или да изпратите запитване на електронната поща: bullife@bulstradlife.bg

Документи:

Застрахователните покрития по Международна застраховка "Живот“ с допълнително здравно покритие "Premium Insurance" се осигуряват от Застрахователно еднолично акционерно дружество „БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП” ЕАД, с ЕИК 831211284, съгласно Общи условия и специалните условия, описани в застрахователната полица. „Юробанк България“ АД (Пощенска банка), с ЕИК 000694749 извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството си на застрахователен агент, на основание сключен със застрахователя агентски договор.

Молим да вземете предвид, че настоящата страница не съдържа всички условия по застраховката и не представлява препоръка или съвет по смисъла на приложимото законодателство, а има за цел само да представи застрахователния продукт.

Пълна информация за условията и покритията на Международна застраховка "Живот“ с допълнително здравно покритие "Premium Insurance“, може да намерите в Премиум центровете на Пощенска банка в работно време, където можете да получите на хартиен носител на български език Преддоговорна информация за застрахователя, застрахователния посредник и застрахователния продукт, Информационен документ и Общи условия и да изберете този тип защита, който съответства най-пълно на Вашите потребности.

Молим да се запознаете с нужното внимание и грижа с всички документи, свързани със застрахователния продукт. Информацията е съществена и ще Ви помогне при вземането на информирано и разумно решение. В случай на неяснота или неразбиране можете да се обърнете за разяснение към служителите на Пощенска банка. Те ще обсъдят с Вас повдигнатите въпроси.