Новини

Преустановяване на услугата телефонно банкиране

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме Ви, че считано от 19.12.2022., „Юробанк България“ АД преустановява предлагането на услугата Телефонно банкиране.
Бихте могли да извършвате справки за наличности и движения по Вашите сметки, както и платежни операции през останалите дигитални канали на банката – интернет и мобилно банкиране, мобилен портфейл ONE wallet, дигитални зони за експресно банкиране, както и в клоновете на банката. С всички условия за тези услуги можете да се запознаете на страницата на банката – www.postbank.bg или във всеки финансов център.

При въпроси или нужда от съдействие, можете да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на 0700 18 555/*7224 или като посетите най-удобния за Вас финансов център на банката.

С уважение,
Екипът на Пощенска банка