Застраховка за дебитни карти "Карт Протект"

Сега е времето да си спокоен

Защити парите и личните си вещи със застраховка "Карт протект"

 

Дебитната карта е неразделна част от ежедневието ни. Тя ни дава удобството и свободата да разполагаме със средства когато и както имаме нужда. Всяка покупка вече е “на една карта“ разстояние. 
Това е причината да създадем специална и достъпна застраховка, осигуряваща защита при кражба или загуба на дебитната карта и последващото ѝ неправомерно ползване (извършване на неразрешени трансакции). 
И това не е всичко. Застрахователната защита обхваща и случаи на кражба, загуба и друго противозаконно отнемане на застраховани лични вещи, които ползваме в ежедневието си – като портфейл, чанта, телефон или други електронни устройва, часовник, слънчеви очила и други.

Допълнителни предимства на този продукт са:

  • Покрития с обхват за общо над 3 000 лева годишно - само за цена от 2.49 лв. месечно;
  • Лесна процедура по сключване на застраховката – само срещу лична карта;
  • Автоматично заплащане на премиите от разплащателната Ви сметка, свързана с картата;
  • Предоставя се от застраховател с над 45-годишна история и с над 90 милиона застраховани клиенти в цял свят;
  • “Гаранция за най-добра цена” – Покриване на разлика в цената между закупената със застрахована дебитна карта вещ и „идентична стока на пазара“, съгласно условията на застраховката;
  • Застраховката се сключва за неопределен срок.

 

Кой може да се възползва?

Застраховката е специално предназначена за клиенти - картодържатели на активни дебитни карти, издадени от Пощенска банка.

 

Къде може да сключите застраховката?

Заповядайте в удобен за Вас офис на Пощенска банка.

     

Какво е покритието?

Дебитна карта:

  • Неправомерно ползване на застрахована дебитна карта, в резултат на „загуба“ или отнемането й чрез “кражба”, “кражба чрез взлом” или “грабеж” от застрахованото лице;
  • Отнемане на изтеглени парични средства с/без чанта и/или портфейл;
  • Преиздаване на отнета дебитна карта;

 

Отнемане на застраховани лични вещи:

  • Мобилен телефон (включително и разходите, които могат да възникнат в случай на злоупотреба с  мобилния телефон до 24 часа преди блокирането на SIM картата);
  • Четец, Лаптоп, Таблет, Фотоапарат, MP3/MP4 плейър;
  • Часовник/Смарт Часовник, Бижута;
  • Карта за градски транспорт, Ваучери, предоставени от работодателя;
  • Слухов апарат, Парфюм и/или Лекарства по рецепта; 

В резултат на „кражба”, “кражба чрез взлом” или “грабеж” от застрахованото лице.

 

Отнемане или загуба на застраховани лични вещи:

  • Портмоне/портфейл, чанта;
  • Ключове от жилище или от автомобил;
  • Лични документи;
  • Инхалатор и/или Очила (с диоптър или слънчеви);

В резултат на „загуба“ или отнемането им чрез “кражба”, “кражба чрез взлом” или “грабеж” от застрахованото лице.

 

Какво е необходимо да направите, за да предявите застрахователна претенция?

 

Когато имате сключена застраховка с „Кардиф България“ и с Вас настъпи неочаквано застрахователно събитие:

Стъпка 1: Свържете се с контактния център на „Кардиф България“ на тел 02/4915 974 или посетете офиса на “Кардиф България“ на адрес гр. София ул. Христо Белчев № 29А, вх. А, ет.1 и съобщете за събитието, като предоставите пълна и подробна информация на служителите.

 

Стъпка 2: Попълнете писмено Уведомление за настъпило застрахователно събитие и подгответе всички изискани от служителите на „Кардиф България“ документи. Информация за тази стъпка ще намерите на уеб адреса на Кардиф България: http://www.bnpparibascardif.bg или на телефоните за контакт.

 

Стъпка 3: Изпратете документите до адрес по удобен за Вас начин:  

  • по куриер;
  • по "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесете лично в офиса на "Кардиф България“;

 

 

„Кардиф България“ ще :

  • регистрира Вашата застрахователна претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с Вас на оставения за обратна връзка телефон и/или адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по Вашия случай и ще Ви уведоми писмено или чрез СМС в срок до 15 дни след получаване на изисканата информация.

 

При възникнали въпроси по вашата претенция, можете да се обърнете към “Контактен център” на Кардиф България или към служителите в “Центъра за работа с клиенти“ всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 часа на телефон: 02/4915 974 или да изпратите запитване на електронната поща: cardifbulgaria@cardif.com

Информационен документ:

 

Бихме искали да Ви информираме, че:

Застрахователните покрития по застраховката „Карт Протект“ се осигуряват от “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, съгласно Общи условия. „Юробанк България“ АД осъществява застрахователно посредничество като необвързан застрахователен агент на “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, на основание сключен агентски договор.
Застрахователният продукт „Карт протект“ се предлага на титуляри на дебитни карти в лева и евро, издадени от Банката и не се предлага отделно. Условията по договора за издаване на дебитна карта не са обвързани със сключване на застраховката. Това е маркетингово съобщение, което има за цел само да представи застрахователния продукт и не изчерпва всички условия по застрахователния продукт. За да вземете информирано решение, е необходимо преди да сключите договор, да се запознаете  внимателно с всички документи, свързани със застраховката. Документите са на разположение на хартиен носител във всички офиси на Пощенска банка. Публикуваната информация не представлява съвет, нито подтикване за покупка на споменатата застраховка, а е рекламен текст с информационна цел и не представлява препоръка по смисъла на приложимото законодателство.