За Western Union
Western Union е повече от услуга, улесняваща изпращането и получаването на пари. Всеки ден ние Ви помагаме да поддържате връзка с любимите си хора навсякъде по света чрез бързи, сигурни и достъпни парични преводи. Ние работим с мрежа от около 500 000 представителя в над 200 държави и провинции. В България услугите ни са достъпни и чрез мрежата на Пощенска банка.
Услуги, предлагани от Пощенска банка и Western Union:
- Паричен превод от чужбина към България – малките радости скъсяват големите разстояния и вие, които сте у дома, го знаете най-добре. С Western Union получавате парите си по-бързо.
- Паричен превод от България към чужбина – можете да помогнете на любимите си хора, които са далеч, без значение къде се намират.
- Паричен превод от България за България – дори когато не сте в чужбина, но сте далеч от семейството си, можете да направите нещо мило за хората у дома. С Western Union е лесно да превеждате левове или евро навсякъде в България.
Изпращане на пари:
1. Отидете до най-близкия клон на Пощенска банка. Всичко, което трябва да направите, е да представите валиден документ за самоличност, да ни кажете в коя страна искате да изпратите пари, сумата, която искате да изпратите, и пълното име на получателя.
2. След като внесете сумата, която искате да изпратите, и таксата (Western Union може да реализира печалба от разликата в обменните курсове), операторът на Western Union ще попълни информацията за превода в системата и ще отпечата разписка за изпращане.
3. Проверете данните в разписката, за да се уверите, че са въведени правилно, и я подпишете.
4. Разписката включва контролния номер на преводa (MTCN: десетцифрено число) и платената сума.
5. Парите могат да бъдат получени в момента, в който получите разписката с MTCN номера. Обикновено ползването на услугата отнема до няколко минути и когато изпращате, и когато получавате пари. Този интервал зависи от условията на услугата, включително работното време на представителя и различните часови зони. В определени държави, за да изтегли парите, получателят трябва да каже на оператора и контролния номер на превода (MTCN).
Получаване на пари:
1. Елате до най-близкия клон на Пощенска банка. Всичко, от което се нуждаете, е валиден документ за самоличност. Моля, кажете на служителя от коя държава е преводът, пълното име на изпращача, точната сума, която очаквате, както и контролния номер на превода (MTCN).
2. За да направи плащането, служителят на Western Union ще провери документа ви за самоличност, както и информацията, която сте предоставили.
3. Моля, проверете данните, напечатани в разписката за получаване на пари, за да се уверите, че са точни, и я подпишете. Служителят ще ви даде парите, както и разписката.
Таксите за парични преводи са стандартни и се плащат само от изпращача.
За повече информация за услугите на Western Union, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти на 02/954 9945, 02/816 6231, 02/816 6232
Станете представител на услугата Western Union* за изпращане и получаване на парични преводи и увеличете възможностите си за приходи
Ползите за Вас от присъединяването към мрежата на Western Union и Юробанк България АД:
- Юробанк България АД е лидер в предлагането на услугата от 1999г., с широка и постоянно развиваща се мрежа от партньори
- Ставате част от глобалната мрежа от представители на услугата Western Union, обслужващи милиони потребители годишно
- Увеличете приходите си и развийте бизнеса си
- Поток от нови клиенти за Вашия бизнес чрез предлагането на услугата Western Union
- Ще получите комисион за всеки превод – нареден и изплатен във Ваш офис
- Можете да се възползвате от банковите услуги в Юробанк България АД, без годишна или месечна такса за обслужване и без такса за операции – преводи между сметките, теглене и внасяне на каса.
- Обучение за услугата Western Union за Вас и Вашите служители
- Център за помощ 24/7, оказващ съдействие при възникнали проблеми и въпроси
- Съвместни маркетингови и рекламни дейности с Юробанк България АД и Western Union за развитие и популяризиране на услугата във Вашите обекти
- Безплатно инсталиране и поддръжка на необходимия софтуер – уеб базирано приложение на български език
- Ще Ви бъде предоставена възможност да получавате предварителни средства за изплащане на преводи WU – за празници, почивни дни, както и за продължаване на ежедневната дейност
За да станете представител на услугата Western Union е необходимо да сте търговец, отговарящ на условията на WU и да разполагате със следното:
- Офис, където да предлагате услугата
- Настолен компютър, интернет и принтер
- Оборотни средства
За да научите повече за условията може да се обадите на следните телефони: + 359 2 81 66232 или мобилен + 359 897 867 191 или да отправите запитването си на имейл:
Alternative_Sales_Channels@postbank.bg
За да започнете процеса по кандидатстване за представител на Western Union, изпратете на имейла ни следните данни - име, фамилия, тел., име на фирмата, булстат, адрес на локация/ ите, където ще предлагате услугата и ние ще се свържем с Вас.
*Предложението не важи за фирми, които вече предлагат услугата Western Union.
Личните Ви данни ще бъдат използвани от нас единствено, за да Ви предоставим необходимата информация относно представителството на услугата Western Union.