Кредитна Карта MasterCard Standard


Безконтактни кредитни карти Mastercard Standard  за по-сигурни и лесни разплащания.
        


Предимства:

  • Безконтактна функционалност – можете да извършвате безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намирате, на всяко ПОС устройство/ четец, обозначени със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направите, за да извършите плащането е да доближите картата до устройството. Успешното безконтактно плащане се потвърждава от кратък звуков и светлинен сигнал от ПОС устройството/ четеца. На територията на страната безконтактно и без въвеждане на ПИН можете да заплатите суми до 25 лв.
  • Програма за лоялност MyRewards (Моите Награди) . Всеки похарчен лев за покупки с кредитни карти Mastercard Ви носи бонус точки, които лесно обменяте за парични награди достигащи до 500 лв. С MasterCard World получавате 1 бонус точка за всеки лев от покупката, а с MasterCard Standard – 0.5 точки.
  • "Спешно предоставяне на пари в брой в чужбина" (Emergency Cash Advance) – услуга, която се предоставя с помощта на картовата организация Mastercard WorldWide и дава възможност на всички картодържатели с Mastercard да получат пари в брой при възникнал проблем с използването на кредитна карта в чужбина (в случай на загуба, кражба или повреда на карта), чрез обаждане на телефон +359 2 816 60 00, Център за обслужване на клиенти. 
  • Покупки на равни месечни вноски – имате възможност да разсрочвате стойността на Вашите покупки в избрани търговски обекти в цялата страна при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка.
  • Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки.*
  •  Безплатна застраховка "Помощ при пътуване“ в чужбина – запознайте се с условията на застраховката  тук  .
     

* Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата. 
  •  Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  •  Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  •  Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните свои лични, финансови и на притежаваните от Вас картови продукти данни в прикачени апликационни форми, Ви съветваме:
  • Да посещавате сайта на конкретната компания, за да се уверите, че не става дума за измама. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
  • Да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не попълвате данни и да не отговаряте на имейлите.
  • При получаване на имейли със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg

Банката извършва разследване на жалби за измамни и неправомерни транзакции с карти.

Как да си осигурите допълнителна защита?

  • Вземете застрахователен пакет "Покритие на задълженията Плюс" с покрити рискове срещу кражба на Вашата карта, който Ви застрахова и при кражба на пари изтеглени от банкомат или на ПОС терминал или при кражба на официални документи.
  • Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.


При загубена или открадната карта уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.
 

   Mastercard Standard
 Възможност за ползване на безлихвен гратисен период до 50 дни 
 Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 18,90% 
 Такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 45 лв. 
 Годишна такса за обслужване на платежен инструмент (начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата) 45 лв. 

 

  MasterCard Standard - ГПР е изчислен при следните условия и допускания:
1) кредитен лимит от 3 000 лв. е усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 18,9%;
2) начислени: такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 45 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.;
3) изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 287,83 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 453,92 лв., ГПР е 31,73%.

 

Безплатен застрахователен пакет при MasterCard Standard :

  •  Медицински разноски вследствие на злополука в чужбина с лимит на отговорност 10 000 евро
  • Застраховка при смърт или трайна загуба на трудоспособност в резултат на злополука в чужбина
  • Разходи за репатриране по медицински причини 
  • Разходи за спешно зъболечение в чужбина
  • Застраховка на изгубен багаж или при кражба с взлом 
  • Безплатна "Пътна помощ" – разходи за репатриране на аварирало МПС при пътнотранспортно произшествие, настъпило в България (до 25 км)

 
Застрахователна полица № 150811001462/17.06.2012 г.

Телефон за връзка при настъпване на застрахователно събитие:

+359 2 92 67 222 или +359 2 92 67 100

имейл: assistance.claims@generali.bg

За допълнителна информация можете да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0700 18 555.