Новини

Пощенска банка с финансови мерки и предложения за своите клиенти

Уважаеми клиенти,

Като отчитаме динамичната ситуация, в която се намираме, ние в Пощенска банка възприемаме като своя отговорност предприемането на мерки, с които да ви предоставим възможности за максимално обезпечаване на вашето финансово спокойствие.

За вас, нашите настоящи и бъдещи клиенти, разполагаме със серия от финансови решения и облекчения спрямо вашите нужди:

  • Възможност за гъвкаво погасяване на жилищен кредит с опция ,,Флекси“. Тя ви дава възможност да пропускате една месечна вноска годишно, както и да адаптирате размера на месечните си задължения спрямо потребностите, като намалявате своята вноска с до 50% за срок до 6 месеца през годината, както и да увеличавате вноската до 200% за същия период. За да отговори на актуалната ситуация, банката ви предоставя възможност да разполагате с този финансов инструмент безплатнобез такса за активиране.
  • Единствено Пощенска банка предлага в България жилищен кредит с фиксиран лихвен процент за срок до 30 години. С новия ,,Супер жилищен кредит“ имате възможност да гарантирате размера на вноската си без промяна от първия до последния ден на кредита.
  • Клиентите – физически лица, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на своите задължения по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други. Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на официалния сайт на банката, с обаждане до нашия Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 18 555 (кратък номер *7224) или чрез електронна поща на klienti@postbank.bg. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално, с максимална грижа за вашите финансови планове и в изпълнение на мисията ни да бъдем доверен финансов партньор на нашите клиенти.
  • Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски само с едно обаждане по телефона на *7224.
  • Клиентите – юридически лица, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат гратисен период, в който заплащат само лихва. За повече информация или възникнали въпроси можете да пишете на следния имейл адрес: SBB_Sales_Branch_Network@postbank.bg, като задължително условие е да посочите име на юридическо лице, ЕИК и град, както и телефонен номер. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално, с максимална грижа за Вашите финансови планове и в изпълнение на мисията ни да бъдем доверен финансов партньор на нашите клиенти.
  • Както и до момента, можете изключително удобно и лесно да извършвате текущи погасявания и усвоявания на средства от БМБ кредитните линии, без да се налага да посещаване банков клон.
  • На всички наши настоящи и потенциални клиенти напомняме, че Пощенска банка предоставя уникалната за пазара услуга експресно издаване на дебитна карта, която може да бъде заявена и получена до 15 минути в 10 (десет) от клоновете ни в най-големите градове на страната (София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Стара Загора, Добрич и Благоевград).
  • Всички наши настоящи клиенти с разплащателни и спестовни сметки имат възможност да заявят своята нова дебитна карта изцяло онлайн, а всички наши настоящи и потенциални клиенти могат да подадат заявление за нова кредитна карта онлайн, със специална оферта без такса за издаване и без лихва за първите 6 месеца и без годишна такса за първата година.
  • Всеки от нашите клиенти има възможност да увеличи лимита на своята кредитна карта. Банката ще предоставя услугата след индивидуално разглеждане на всеки отделен случай.
  • Клиентите ни, които получават трудовите си възнаграждения по сметка в банката, имат възможност да заявят предварително одобрен експресен овърдрафт в размер до една месечна заплата. Клиентите, които ползват сметка за заплата СуперСметк@ да могат заявят овърдрафт с 0% лихва през първите три месеца от договора за кредит.
  • Препоръчваме активно използване на банкоматите на банката, като голямо предимство на част от АТМ устройствата е депозитната им функция. По този начин Вие можете не само да теглите, но и да внасяте средства по сметките си, само с няколко прости действия. Списък с всички АТМ устройства, включително и тези с депозитна функция, отново можете да намерите на сайта на банката: https://www.postbank.bg/Contacts/Network .

Като една от банките с най-добре развити дигитални канали, ние ви предоставяме постоянна възможност за онлайн консултации, свързани с всички продукти и услуги на банката. Можете да се възползвате от разнообразните варианти за връзка с нашите експерти – освен специалистите, които могат да ви съветват на кратък номер * 7224, на разположение на клиентите са мобилното ни приложение EVA Postbank с възможност за чат в реално време и опцията за видео консултации чрез Skype.

При въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

С уважение,

Екипът на Пощенска банка