Кредитна карта Mastercard World

Важно!

Пощенска Банка никога не би изискала от теб да разкриеш свои конфиденциални данни по имейл или в каквато и да е онлайн форма! Моля, запознай се с правилата за сигурност при онлайн разплащания с карти тук.

Кандидатствай за своята нова кредитна карта Mastercard изцяло онлайн!

oС възможност да заявиш и вземеш изцяло онлайн тук, ако си настоящ клиент на банката
oСтани клиент на Пощенска банка онлайн и вземи кредитна карта изцяло дистанционно, без посещение в офис! Заяви онлайн тук.

Безконтактни кредитнa картa Mastercard World за по-сигурни и лесни разплащания.

Препоръчай на познати кредитни продукти на Пощенска банка и заедно спечелете големи награди. Научи повече тук.

Възпозлвайте се предимствата на Mastercard World:

  • Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки.*
  • Програма за лоялност MyRewards (Моите Награди) – с всеки похарчен лев при трансакции направени за закупуване на различни стоки и услуги, получаваш точки, които лесно обменяш за парични награди, достигащи до 500 лв.
  • Възможност да ползваш безплатно мобилния портфейл на Пощенска банка ONE wallet - с него управляваш своите карти, правиш безконтактни плащания и бързи преводи и получаваш безплатна дигитална карта. Виж повече тук.
  • Възможност да се възползваш от застраховка "Покритие на задълженията Плюс" – научи повече тук.
  • Покупки на равни месечни вноски – имаш възможност да разсрочваш стойността на твоите покупки в избрани търговски обекти в цялата страна при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка.
  • Безконтактна функционалност – можетш да извършваш безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намираш, на всяко ПОС устройство/четец, обозначени със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направиш, за да извършиш плащането е да доближиш картата до устройството. На територията на страната безконтактно можете да заплатиш суми до 100 лв., като за всяка 6-та трансакция или при достигане на 300 лв. на безконтактните разплащания, плащането ще може да се осъществи след въвеждане на чип и ПИН.

При пътуване:

  • Безплатна застраховка "Помощ при пътуване“ в чужбина – запознай се с условията на застраховката тук.
  • Безплатен достъп за картодържателя и един придружител до бизнес салон "Aspire" на летище София, терминал 2, както и до:

-  SKY Lounge на летище Виена, терминал 3

-  Primeclass Business Lounge на летище Скопие

-  IGA Lounge на летище Истанбул

-  Kepler Club на летище Истанбул Сабиха Гьокчен

-  Business Club на летище Белград, терминал 2

Повече информация за услугата може да намериш на www.mastercard.bg или чрез обаждане на телефона на Центъра за обслужване на клиенти 0 700 18 555 или на кратък номер *7224.

За да се възползваш от услугата, е необходимо единствено да представиш своята физическа карта (пластиката) на служителите в салона.  
    • Airport Security Fast Track 

    избягваш опашките на повече от 70 летища по целия свят и имаш повече свободно време в зоните за отдих и пазаруване. Цената на Airport Security Fast Track на всяко летище е различна, като варира между 3.15 евро и 17 евро. Пълният списък на летищата, както и повече информация за услугата може да намериш тук.

     

    *Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.

    Важно: Всеки картодържател има право да кандидатства и може да получи само по една кредитна карта от даден вид.

    Съвети за сигурност

    • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
    • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
    • Не записвайте Вашия ПИН на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата. 
    •  Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
    •  Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
    • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
    • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
    •  Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
    • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
    • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните свои лични, финансови и на притежаваните от Вас картови продукти данни в прикачени апликационни форми, Ви съветваме:
    • Да посещавате сайта на конкретната компания, за да се уверите, че не става дума за измама. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
    • Да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не попълвате данни и да не отговаряте на имейлите.
    • При получаване на имейли със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg

    Банката извършва разследване на жалби за измамни и неправомерни транзакции с карти.

    Как да си осигурите допълнителна защита?

    • Вземете застрахователен пакет "Покритие на задълженията Плюс" с покрити рискове срещу кражба на Вашата карта, който Ви застрахова и при кражба на пари изтеглени от банкомат или на ПОС терминал или при кражба на официални документи.
    • Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.


    При загубена или открадната карта уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.
     

       Mastercard World
     Възможност за ползване на безлихвен гратисен период до 50 дни 
     Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 17,90% 
     Такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 100 лв. 
     Годишна такса за обслужване на платежен инструмент (начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата) 100 лв. 

     

    MasterCard World - ГПР е изчислен при следните условия и допускания:

    1) кредитен лимит от 3 000 лв. e усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 17,9%
    2) начислени: такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 100 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой - 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.;
    3) изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 290.98 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 491,77 лв., ГПР е 35.23%.

    Безплатен застрахователен пакет при MasterCard World:

    •  Медицински разноски вследствие на злополука в чужбина с лимит на отговорност 50 000 евро
    • Застраховка при смърт или трайна загуба на трудоспособност в резултат на злополука
    • Разходи за репатриране по медицински причини 
    • Разходи за спешно зъболечение в чужбина
    • Кражба чрез взлом или загуба на багаж
    • Загуба на чекиран багаж
    • Безплатна "Пътна помощ" – разходи за репатриране на аварирало МПС при пътнотранспортно произшествие, настъпило в България (до 50 км)

     
    Застрахователна полица № 150811001462/17.06.2012 г.

    Телефон за връзка при настъпване на застрахователно събитие:

    +359 2 92 67 222 или +359 2 92 67 100

    имейл: assistance.claims@generali.bg

    За допълнителна информация можете да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0700 18 555.

    Обменни курсове при картови трансакции.