ПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТ
"Action месец"
Заяви и осъществи плановете си с атрактивни условия до 30.09.2023г.1
За големите планове, за смелите мечти, за вдъхновяащите идеи - разчитай на нашата подкрепа!
ЗАЯВИ ОНЛАЙН Потребителски кредит още сега!2
С възможност да вземеш изцяло онлайн:
- За настоящи клиенти на Пощенска банка - заяви тук!2
- За нови клиенти на Пощенска банка - стани клиент и заяви тук!3
Какви са предимствата за теб?
- Ползваш атрактивни лихвени условия;
- Заявяваш лесно, бързо и удобно с няколко клика;
- Възможност да вземеш кредит до 3 часа, с опцията за експресно разглеждане по програма "СЕГА";
- Кандидатстваш само с лична карта;4
- Фиксирана лихва за първите 6 месеца от срока на кредита.5
Получаваш още:
- Безплатно интернет банкиране;
- Покритие на вноските по кредита при безработица, нетрудоспособност, продължителен болничен и др. с програма "Защита на плащанията"6.
- Възможност за обединение на задължения по потребителски кредити и други кредитни продукти в едно.
- Научи повече за предимствата на Кредитната карта тук
1Предложението е валидно при подаване на искане за нов потребителски кредит от Пощенска банка, в лева, в периода 01.09.2023 г. – 30.09.2023 г. и в случай че лицето отговаря на изискванията на банката. Отпускането на кредит подлежи на одобрение от банката. Кредитор е „Юробанк България“ АД. Пълна информация за приложимите условия виж на www.postbank.bg, както и във всеки офис на Пощенска банка.
2Банката предлага възможност за дистанционно подписване на документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП), за съществуващи клиенти на банката, при подадено и одобрено искане за нов потребителски кредит в размер до 40 000 лева и в случай, че клиентът отговаря на допълнителните изисквания на банката. Пълна информация за приложимите условия може да намерите на www.postbank.bg, както и във всеки офис на банката.
3Банката предлага възможност за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи, посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) за нови клиенти на банката - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Услугата за дистанционно подписване на документи за нови клиенти се предлага за следните продукти и услуги, предлагани от или чрез банката – потребителски кредити до 10 000 лв. и срок до 72 месеца, кредитни карти, застраховка “Защита на плащанията“ по потребителски кредити, респективно по кредитни карти, дигитална програма, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Mastercard, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank, както и застраховка “Карт протект“ към дебитна карта. Научи повече тук.
4Банката може да изиска допълнителни документи и/или поръчител в зависимост от индивидуалната оценка на кредитоспособността на клиента.
5За първите 6 /шест/ месеца от срока на кредита се прилага фиксиран лихвен процент по потребителски кредити в лева. След шестия месец от срока на кредита, годишният лихвен процент е променлив. Пълна информация за приложимите условия относно лихвените проценти, виж в секция Параметри.
6Застрахователна програма "Защита на плащанията“ е допълнителна услуга към потребителски кредити от Пощенска банка. Застраховката се прилага съгласно Общи условия на програма "Защита на плащанията" за потребителски кредити от Пощенска банка, достъпни при поискване във всеки офис на Банката.