Програмата осигурява богат набор от банкови продукти и услуги, които ти носят удобство в натовареното ежедневие. Възползвай се от комплексно банково обслужване, което можеш да адаптираш към твоите индивидуални потребности.
Внасяй без такса по твоята сметка в лева. Без ограничение за размера на внесените суми.
Какво получаваш срещу една месечна такса:
- Сам решаваш кои продукти да избереш и от кои преференции да се възползваш, а таксата е само една. Разплащай активно с твоята дебитна карта към сметката за работна заплата и ще платиш по-ниска месечна такса за обслужване на програма „Моето банкиране“.
- Разплащателна сметка в лева и пакет от услуги за удобно и сигурно банкиране;
- Международна дебитна карта Debit MasterCard/Visa Classic (без месечна такса, с лимит 2 000 лв. за теглене на АТМ);
- Интернет и мобилно банкиране за бърз достъп до средствата;
- Мобилно приложение „One Wallet by Postbank” – плащаш бързо, сигурно и удобно с нашия дигитален портфейл само с мобилния си телефон;
- Неограничени вътрешнобанкови преводи онлайн от основната сметка;
- 3 безплатни месечни комунални плащания или местни данъци и такси;
- Специални депозитни предложения.
Допълнителни преференции при превод на работна заплата в банката:
- Само 3 дебитни трансакции месечно → намалена месечна такса за следващия месец;
- Безплатно теглене от всички банкомати на Пощенска банка;
- 3 безплатни SMS известия месечно за операции по разплащателната сметка вкл. трансакции с дебитната карта;
- Преференциални лихви по овърдрафти, потребителски и жилищни кредити.
Защо да избереш „Моето банкиране“:
- Пестиш средства – колкото по- активно ползваш програмата, толкова по- ниска месечна такса плащаш и ползваш неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи;
- Печелиш – получаваш преференциални условия по най- често използваните услуги за ежедневно банкиране;
- Пестиш време – плащаш автоматично битовите си сметки и банкираш онлайн по всяко време и на всяко място без да чакаш на опашки.
Кампанията за вноска без такса е валидна от 01.08.2025 г. до 31.12.2025 г. за извършени вноски на банкноти в лева по лични сметки на физически лица, в лева - в офис, на ATM или терминални устройства за самообслужване на Пощенска банка. При внасяне на суми над 100 000 лв. (51 129.19 евро) на каса банката изисква подаване на писмена заявка 3 работни дни предварително. При липса на заявка се прилага стандартната такса съгласно Тарифата за таксите и комисионите, които "Юробанк България" АД прилага по извършвани услуги на клиенти - физически лица. В обхвата на кампанията не влизат вноски от трети физически лица и внасяне на монети. При внасяне на АТМ или терминално устройство на самообслужване, условията се прилагат до размера на максималните дневни лимити за съответния канал.
По-ниска месечна такса за обслужване на Пакетна програма „Моето банкиране“ се прилага при извършване на най-малко три дебитни трансакции с банковата карта към основна разплащателна сметка с превод на работна заплата, през предходния календарен месец, вкл. през мобилно приложение “One Wallet by Postbank”.
Всички SMS съобщения се предоставят чрез съответния доставчик на мобилни комуникации, като банката не носи отговорност за не получаването им или ненавременното им получаване, когато това се дължи на причини, намиращи се извън контрола на банката, в това число, но не само, проблеми в преносната комуникационна среда на съответните доставчици на мобилни комуникации, форсмажорни обстоятелства и др.
Отпускане на овърдрафт, потребителски кредит или жилищен кредит при условията на програма "Моето банкиране" на Пощенска банка, се извършва при одобрение на подадено от потребителя искане и сключване на съответните договори за кредит. За програма "Моето банкиране" и включените към нея банкови продукти и услуги се дължат съответните такси, посочени в Тарифата за физически лица на Банката.
Добавянето на допълнителни услуги, включени в програма "Моето банкиране" на Пощенска банка се извършва при подписване на съответните допълнителни договори, когато това е приложимо за съответната услуга.