Застраховка "Защита на дохода"

Понякога събитията в живота се случват по начин, който не очакваме, въпреки положителната ни нагласа. Това, което можем да направим, е да подходим отговорно и да се погрижим за сигурността на месечните си доходи. Именно затова Кардиф България разработи застрахователна програма "Защита на дохода" специално за клиентите на Пощенска Банка. Тя предоставя покрития с атрактивни обезщетения, които да помогнат за посрещането на финансовите последици при неблагоприятни ситуации като безработица, намалена работоспособност, заболяване и други.

Защо е важно да си застрахован?

  • Разчиташ на финансова подкрепа в ключови житейски моменти;
  • Планираш бюджета си по-добре;
  • Гарантираш стандарта си на живот;
  • Чувстваш се по-спокоен при неочаквани житейски събития.

Какви са предимствата?

  • Гъвкави застрахователни пакети, съобразени с личния ти бюджет;
  • Фиксирани нива на обезщетение;
  • Бърза и облекчена процедура по сключване на застраховката;
  • Удобно плащане на месечни премии;
  • Покрития валидни в цял свят;
  • Предоставя се от застрахователи с над 45-годишна история и с над 90 милиона застраховани клиенти в цял свят.

Как може да спестиш от стойността на застраховката?

При използване на програма за комплексно банково обслужване "Моето семейство", получаваш отстъпка в размер на 20% от дължимата и платена премия по застраховка "Защита на дохода".1

Кой може да се възползва?

Застрахователната програма "Защита на дохода" е предназначена за клиенти на Пощенска банка на възраст между 18 и 60 години, които имат открита разплащателна или спестовна сметка, с възможност за извършване на платежни операции в банката, от която се извършват плащания на премията по застраховката.

Заяви и вземи изцяло онлайн без посещение в офис! Подписваш документите дистанционно - бързо, лесно и удобно! Повече информация може да намериш тук.

Ако желаеш може да сключиш застраховката и в удобен за теб офис на Пощенска банка.

1В случай, че месечната такса за обслужване на сметката по програма "Моето семейство“ и месечната застрахователна премия за застраховка "Защита на дохода“ са заплатени през календарния месец, за който са дължими, в рамките на следващия месец банката възстановява обратно по сметката на клиента сума, равна по размер на 20% от платената месечна застрахователна премия за застраховка "Защита на дохода“.

 

 

                                                                                                     

Застраховката „Защита на дохода“ е създадена, за да предпази личния ти бюджет при непредвидени обстоятелства, които могат да доведат до намаляване или загуба на доходи.

Предлага се в два застрахователни пакета – пакет „Премиум“ и „Премиум Плюс“, с различни комбинации от покрития, които осигуряват:

Еднократна финансова подкрепа или

Периодично изплащане на месечни суми по твоя сметка в Пощенска банка

Избери подходящия пакет според твоите нужди и възможности:

По рисковете с предвидени месечни плащания се покрива едно застрахователно събитие в рамките на една годишнина на застраховката.

                                                                                                        

Какво е необходимо да направиш, за да предявиш застрахователна претенция?

 

Когато имаш сключена застраховка с „Кардиф България“ и с теб настъпи неочаквано застрахователно събитие:

Стъпка 1: Свържи се с контактния център на „Кардиф България“ на тел 02/4915 974 или посети офиса на “Кардиф България“ на адрес гр. София ул. Христо Белчев № 29А, вх. А, ет.1 и съобщи за събитието, като предоставиш пълна и подробна информация на служителите.

 

Стъпка 2: Попълни писмено Уведомление за настъпило застрахователно събитие и подготви всички изискани от служителите на Кардиф България документи. Информация за тази стъпка ще намериш на уеб адреса на Кардиф България: http://www.bnpparibascardif.bg или на телефоните за контакт.

 

Стъпка 3: Изпрати документите до адрес по удобен за теб начин:  

  • по куриер;
  • по "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесеш лично в офиса на "Кардиф България“;

 

„Кардиф България“ ще :

  • регистрира твоята застрахователна претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с теб на оставения за обратна връзка телефон и/или адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по твоя случай и ще те уведоми писмено или чрез СМС в срок до 15 дни след получаване на изисканата информация.

 

При възникнали въпроси по твоята претенция, можеш да се обърнеш към “Контактен център” на Кардиф България или към служителите в “Центъра за работа с клиенти“ всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 часа на телефон: 02/4915 974 или да изпратите запитване на електронната поща: cardifbulgaria@cardif.com

 

                                                                                                                 

Документи:

 

Застраховката се предлага чрез “Юробанк България” АД (Пощенска банка), регистрирано в търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК 000694749, със седалище и адрес на управление: гр. София, район “Витоша”, ул. “Околовръстен път” № 260, в качеството на застрахователен агент на “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, при съответните Общи условия на застрахователите.

Молим да вземеш предвид, че настоящата страница не съдържа всички условия по застраховката и не представлява препоръка, съвет или друг вид съвет по смисъла на приложимото законодателство, а има за цел само да представи в най-общ вид застрахователния продукт.

Пълна информация за условията и покритията на застрахователна програма “ЗАЩИТА НА ДОХОДА”, може да намериш в офисите на Пощенска банка в работно време, където можете да получиш на хартиен носител на български език Преддоговорна информация за застрахователите, застрахователния посредник и застрахователния продукт, Информационен документ и Общи условия и да избереш този тип защита, който съответства най-пълно на твоите потребности.

Молим да се запознаеш с нужното внимание и грижа с всички документи, свързани със застрахователния продукт. Информацията е съществена и ще ти помогне при вземането на информирано и разумно решение. В случай на неяснота или неразбиране можеш да се обърнеш за разяснение към служителите на Пощенска банка. Те ще обсъдят с теб повдигнатите въпроси.