Кредитна Карта Visa Classic

Кредитна Карта Visa Classic

Важно!

Пощенска Банка никога не би изискала от теб да разкриеш свои конфиденциални данни по имейл или в каквато и да е онлайн форма!

Моля, запознай с правилата за сигурност при онлайн разплащания с картитук.

 

 

Имаш много предимства при използването на кредитна карта Visa от Пощенска банка.

  • С картата си получаваш достъп до допълнителни средства, които да ползваш за ежедневните си разходи или при непланирани такива.
  • Всяко плащане ти носи точки по програмата ни за лоялност „Моите награди“, които след това да обмениш за парични награди. Сумата за година, която можеш да получиш с Visa Classic е 500 лв.
  • Възможност да ползваш безплатно мобилния портфейл на Пощенска банка ONE wallet - с него управляваш своите карти, правиш безконтактни плащания и бързи преводи и получаваш безплатна дигитална карта. Виж повече тук.
  • Имаш дълъг гратисен период, в който да платиш вноската по твоята карта и да не дължиш лихва за похарчената сума.

     

  • Препоръчай на познати кредитни продукти на Пощенска банка и заедно може да спечелите големи награди. Научи повече тук.

     

    С кредитна карта Visa Classic можеш да се възползваш от:

    • Възможност да пазаруваш на равни месечни вноски в над 5 000 търговски обекта чрез ПОС терминал на Пощенска банка.

    • Постоянен достъп до средства във всяка ситуация.

    • Безплатна застраховка "Помощ при пътуване“, която покрива медицински разноски при злополука в чужбина с лимит до 10 000 евро. За да бъде активна твоята застраховка е необходимо да използваш картата си за разход свързан с твоето пътуване.  

     

    С кредитна карта Visa можeш още да:

    • Пазаруваш във физически магазини в България и чужбина, както и онлайн във всеки сайт.

    • Използваш безконтактна функционалност – може да правиш безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намираш, на всяко устройство обозначено със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направиш е да доближиш картата до устройството. На територията на страната безконтактно можете да заплатите суми до 100 лв., като за всяка 6-та трансакция или при достигане на 300 лв. на безконтактни разплащания, плащането ще може да се осъществи след въвеждане на чип и ПИН.

    • Ползваш дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки*

    • Определяш сам размера на месечната си вноска - можеш да връщаш месечно само 3% от дължимата сума, но не по-малко от 15 лв. или цялата изразходвана сума.

    • Ползваш безплатно мобилния ни портфейл ONE wallet, с който лесно управляваш своите карти и плащаш директно със своето смарт устройство. Свали приложението от AppStore или GooglePlay.

    • Получаваш SMS/VIBER нотификация за всяка извършена трансакция на посочен от теб мобилен телефон. Можеш да се абонираш за услугата във всеки клон на банката.

    • Имаш възможност да се възползваш от допълнителна застраховка "Покритие на задълженията Плюс" - научи какво включва тук.

    Възползвай се от всички ползи още сега и кандидатствай онлайн.

     

    *Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.

    **Всеки картодържател има право да кандидатства и може да получи само по една кредитна карта от даден вид.

    Съвети за сигурност

    • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
    • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
    • Не записвайте Вашия ПИН на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата. 
    •  Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
    •  Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
    • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
    • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
    •  Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
    • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
    • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните свои лични, финансови и на притежаваните от Вас картови продукти данни в прикачени апликационни форми, Ви съветваме:
    • Да посещавате сайта на конкретната компания, за да се уверите, че не става дума за измама. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
    • Да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не попълвате данни и да не отговаряте на имейлите.
    • При получаване на имейли със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg

    Банката извършва разследване на жалби за измамни и неправомерни транзакции с карти.

    Как да си осигурите допълнителна защита?

    • Вземете застрахователен пакет "Покритие на задълженията Плюс" с покрити рискове срещу кражба на Вашата карта, който Ви застрахова и при кражба на пари изтеглени от банкомат или на ПОС терминал или при кражба на официални документи.
    • Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.


    При загубена или открадната карта уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.
     

     

      Visa Classic
    Възможност за ползване на безлихвен гратисен период до 50 дни
    Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 18,90%
    Такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 49 лв.
    Годишна такса за обслужване на платежен инструмент (начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата) 49 лв.

    Visa Classic - ГПР е изчислен при следните условия и допускания: 1) кредитен лимит от 3 000 лв. е усвоен изцяло чрез теглене на пари в брой на банкомат на Пощенска банка при годишен лихвен процент 18,9%; 2) начислени: такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 49 лв. и такса за използване на картата за теглене на пари в брой 3% от стойността на транзакцията + 3 лв.; 3) изплащане на усвоения лимит на 12 равни по размер месечни вноски, всяка в размер на 288,16 лв. Обща дължима сума от клиента: 3 453,92 лв., ГПР е 32,07%. 

    Застрахователен пакет при Visa Classic:

    • Медицински разноски вследствие на злополука в чужбина с лимит на отговорност 10 000 евро
    • Застраховка при смърт или трайна загуба на трудоспособност в резултат на злополука
    • Разходи за репатриране по медицински причини
    • Разходи за спешно зъболечение в чужбина
    • Застраховка на изгубен багаж или при кражба с взлом
    • Безплатна "Пътна помощ" – разходи за репатриране на аварирало МПС при пътнотранспортно произшествие, настъпило в България
       

    Застрахователна полица№ 150811001462/17.06.2012 г.

    Телефон за връзка при настъпване на застрахователно събитие: 

    +359 2 92 67 222 или +359 2 92 67 100

    имейл: assistance.claimsgenerali.bg

    За допълнителна информация можете да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0700 18 555.

    Обменни курсове при картови трансакции.