Застраховка по овърдрафтни кредити "Защита на плащанията"

Застрахователна програма „Защита на плащанията“ е застрахователен продукт, разработен от "Кардиф България" специално за клиенти на Пощенска банка – ползватели на овърдрафт по разплащателна сметка. Целта му е да предложи максимална защита и сигурност като покрие усвоения, но непогасения лимит по овърдрафта в моменти на финансово затруднение и непредвидени житейски събития.

 

Предимства:

  • Широка гама от застрахователни покрития, които осигуряват финансова сигурност за клиентите и техните семейства;
  • Автоматично заплащане на премиите от разплащателната Ви сметка, свързана с овърдрафта;
  • Осигурява защита при Нежелана безработица;
  • Възможност за дистанционно сключване на застраховката;
  • Предоставя се от застраховател с над 45-годишна история и с над 90 милиона застраховани клиенти в цял свят;

 

Кой може да се възползва?

 

Застрахователна програма „Защита на плащанията“ е предназначена за физически лица получатели на овърдрафтни кредити по разплащателни сметки, предоставени от Пощенска банка, на възраст от 18 до 69 навършени години.

 

 

Къде може да сключиш застраховката?

 

Заяви и вземи изцяло онлайн без посещение в офис! Подписваш документите дистанционно - бързо, лесно и удобно! Повече информация може да намериш тук.


Ако желаеш може да сключиш застраховката и в удобен за теб офис на Пощенска банка.

 

Какво е покритието?

  • Инвалидизация над 70% в резултат на заболяване или злополука; 
  • Продължителни болнични над 60 дни в резултат на заболяване или злополука;
  • Нежелана безработица в резултат на уволнение над 60 дни;
  • Хоспитализация над 7 дни в резултат на злополука (като заместващ нежеланата безработица риск, когато застрахования не може да се възползва от него);

 

За лица на възраст от 65 до 70 навършени години се покриват рискове:

  • Инвалидизация над 70% в резултат на злополука;
  • Продължителни болнични над 60 дни в резултат на злополука, ако застрахованият не е пенсионер;
  • Нежелана безработица в резултат на уволнение над 60 дни, ако застрахованият не е пенсионер.

Размер на застрахователни плащания - за всички покрити рискове по застраховката застрахователната сума е в размер на усвоения, по непогасен лимит на овърдрафта към датата настъпване на Застрахователното събитие. В случай че към датата на настъпване на Застрахователно събитие по покрит риск няма усвоен, но непогасен лимит по овърдрафта, Застрахователите не дължат извършване на застрахователно плащане.

Застраховката служи за обезпечение на предоставения овърдрафт, затова ползващо се лице е Пощенска банка или съответния кредитор на застрахования към датата на настъпване на застрахователното събитие. 

Застрахователната премия е месечна и е в размер на определен процент от усвоения, по непогасен лимит на овърдрафта към 21-во число на съответния месец. Премията се изчислява от Банката, събира се служебно на посочената дата от наличните средства по разплащателната сметка, към която е отпуснат овърдрафт кредита и се превежда на Застрахователите.

Какво е необходимо да направиш, за да предявиш застрахователна претенция?

 

Когато имаш сключена застраховка с „Кардиф България“ и с теб настъпи неочаквано застрахователно събитие:

 

Стъпка 1: Свържи се с контактния център на „Кардиф България“ на тел 02/4915 974 или посети офиса на “Кардиф България“ на адрес гр. София ул. Христо Белчев № 29А, вх. А, ет.1 и съобщи за събитието, като предоставиш пълна и подробна информация на служителите.

 

Стъпка 2: Попълни писмено Уведомление за настъпило застрахователно събитие и подготви всички изискани от служителите на „Кардиф България“ документи. Информация за тази стъпка ще намери на уеб адреса на Кардиф Българияhttp://www.bnpparibascardif.bg или на телефоните за контакт.

 

Стъпка 3: Изпрати документите до адрес по удобен за теб начин:

  • по куриер;
  • по "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесеш лично в офиса на "Кардиф България“;

 

„Кардиф България“ ще :

  • регистрира застрахователната ти претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с теб на оставения за обратна връзка телефон и/или адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по твоя случай и ще те уведоми писмено или чрез СМС в срок до 15 дни след получаване на изисканата информация.

 

При възникнали въпроси по вашата претенция, можеш да се обърнеш към “Контактен център” на Кардиф България или към служителите в “Центъра за работа с клиенти“ всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 часа на телефон: 02/4915 974 или да изпратиш запитване на електронната поща: cardifbulgaria@cardif.com

Документи:

 

Застраховката се предлага чрез “Юробанк България” АД (Пощенска банка), с ЕИК 000694749, със седалище и адрес на управление: гр. София, район “Витоша”, ул. “Околовръстен път” № 260, в качеството на застрахователен агент на “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК: 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, 175190073, при съответните Общи условия на застрахователите.

Застраховката се сключва при условията на чл.382 от Кодекса за застраховането като застраховка за обезпечение на кредит (в полза на кредитора).

Молим да се вземе предвид, че настоящата страница не представлява препоръка, съвет или друг вид съвет по смисъла на приложимото законодателство, а има за цел само да представи в застрахователния продукт.

Пълна информация за усл овията и покритията на застрахователната програма, може да намериш и в офисите на Пощенска банка в работно време, където можеш да получиш на хартиен носител на български език Преддоговорна информация за застрахователите, застрахователния посредник и застрахователния продукт, Информационен документ и Общи условия на застрахователния пакет.

Молим да се запознаеш с нужното внимание и грижа с всички документи, свързани със застрахователния продукт. Информацията е съществена и ще ти помогне при вземането на информирано и разумно решение. В случай на неяснота или неразбиране можеш да се обърнеш за разяснение към служителите на Пощенска банка. Те ще обсъдят с теб повдигнатите въпроси.