Застраховка за дебитни карти "Карт Протект Плюс"

Помага при кражби и загуби в дигиталния и реалния живот

Защити парите и личните си вещи със застраховка "Карт Протект Плюс"

Дебитната карта е неразделна част от ежедневието ни. Тя ни дава удобството и свободата да разполагаме със средства когато и както имаме нужда. Всяка покупка вече е “на една карта“ разстояние. 
Това е причината да предложим и специален достъпен застрахователен продукт, създаден от "Кардиф България" , осигуряващ защита при неправомерно ползване на застрахованата дебитна карта. 
И това не е всичко. Застрахователната защита обхваща и случаи на злоупотреба при електронни плащания с картата, отнемане на парични средства, отнемане или загуба на застраховани лични вещи, които ползваме в ежедневието си – като чанта, портмоне, документи, ключове, телефон, лаптоп, четец и други електронни устройва, часовник, бижута, козметика, очила (слънчеви и с диоптър) и много други.

Допълнителни предимства на този продукт са:

  • Покрития с обхват за общо над 10 000 евро годишно - само за 1.99 евро месечно;
  • Лесна процедура по сключване на застраховката – само срещу лична карта;
  • Автоматично заплащане на премиите от разплащателната ти сметка, свързана с картата;
  • Предоставя се от застраховател с над 50-годишна история и с над 90 милиона застраховани клиенти в цял свят;
  • Покритие за загуба на мобилни и преносими устройства;
  • Застраховката се сключва за неопределен срок.

 

Кой може да се възползва?

Застраховката е специално предназначена за пълнолетни физически лица - картодържатели на активни дебитни карти, издадени от Пощенска банка.

 

Заяви и вземи изцяло онлайн без посещение в офис! Подписваш документите дистанционно - бързо, лесно и удобно! Повече информация може да намериш тук.

Ако желаеш може да сключиш застраховката и в удобен за теб офис на Пощенска банка.

 

                                                                                                               

     

Застрахователно покритие

Неправомерно ползване на застрахована дебитна карта

  • в резултат на „загуба“ или отнемането й чрез “кражба”, “кражба чрез взлом” или “грабеж”, извършено до 120 часа преди блокиране на застрахованата дебитна карта;
  • обезщетение до 2 000 EUR;

Злоупотреба при електронни плащания

  • в резултат на „Кражба на данни“ на Застрахованата дебитна карта или чрез „Неразрешен достъп“ до дигитални платежни инструменти на Застрахования;
  • обезщетение до 2 000 EUR;

Грабеж  на парични средства от застрахованото лице

  • изтеглени чрез „Застрахованата дебитна карта“ от „Банкомат“ или на „ПОС терминал“, извършен в рамките на 12 часа след трансакцията;
  • обезщетение до 2 000 EUR;

Отнемане или загуба на застраховани лични или служебни вещи

  • в резултат на „Кражба“, „Кражба чрез взлом“, „Грабеж“ или „Загуба“;
  • вещи (чанта, портмоне, документи, ключове, очила, козметика и др.) и преносима електроника (лаптоп, таблет, мобилен телефон, четец, смарт часовник и др.);
  • обезщетение до 2 000 EUR респ. до 200 EUR за определени вещи;

Покупка на стоки през интернет

  • свързана с финансови загуби, произтекли от „Неуспешна доставка “, „Неточна доставка“ или „Доставка на дефектни стоки“;
  • обезщетение до 2 000 EUR респ. до 200 EUR за определени покупки;

Отнемане на парични средства от застрахованото лице

  • включващо „Кражба“, „Кражба чрез взлом“ или „Грабеж“ на пари в брой и/или „ Ваучери , без доказателство за време и източник на теглене, удостоверено от компетентните органи на МВР;
  • обезщетение до 100 EUR;

Преиздаване на отнета или изгубена Застрахована дебитна карта

  • вследствие на „Кражба“, „Кражба чрез взлом“, „Грабеж“ или „Загуба“ (дори без да е имало измама);
  • всички такси, независимо от вида преиздаване, вкл. експресно.

         

     

                                                                                                                 

 

Какво е необходимо да направиш, за да предявиш застрахователна претенция?

Когато имаш сключена застраховка с „Кардиф България“ и настъпи неочаквано застрахователно събитие:

Стъпка 1: Свържи се с контактния център на „Кардиф България“ на тел 02/4915 974 или посети офиса на “Кардиф България“ на адрес гр. София ул. Христо Белчев № 29А, вх. А, ет.1 и съобщи за събитието, като предоставиш пълна и подробна информация на служителите.

Стъпка 2: Попълни писмено Уведомление за настъпило застрахователно събитие и подготви всички изискани от служителите на „Кардиф България“ документи. Информация за тази стъпка ще намериш на уеб адреса на Кардиф България: http://www.bnpparibascardif.bg или на телефоните за контакт.

Стъпка 3: Изпрати документите до адрес по удобен за Вас начин:  

  • по куриер;
  • по "Български пощи" като писмо с обратна връзка;
  • като ги занесете лично в офиса на "Кардиф България“;

„Кардиф България“ ще :

  • регистрира застрахователна претенция и ще извърши оценка на представената информация;
  • се свърже с теб на оставения за обратна връзка телефон и/или адрес, в случай на нужда от допълнителен документ или уточнение;
  • вземе решение по твоя случай и ще те уведоми писмено или чрез СМС в срок до 15 дни след получаване на изисканата информация.

При възникнали въпроси по твоята претенция, можеш да се обърнеш към “Контактен център” на Кардиф България или към служителите в “Центъра за работа с клиенти“ всеки делничен ден от 9:00 до 17:30 часа на телефон: 02/4915 974 или да изпратиш запитване на електронната поща: cardifbulgaria@cardif.com 

 

                                                                                                                

Документи:

 

Бихме искали да Ви информираме, че:

Застрахователните покрития по застраховката „Карт Протект Плюс“ се осигуряват от “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ с ЕИК 175190059, съгласно Общи условия. „Юробанк България“ АД осъществява застрахователно посредничество като застрахователен агент на “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, на основание сключен агентски договор.
Застрахователният продукт „Карт протект Плюс“ се предлага на титуляри на дебитни карти в лева и евро, издадени от Банката и не се предлага отделно. Условията по договора за издаване на дебитна карта не са обвързани със сключване на застраховката. Това е маркетингово съобщение, което има за цел само да представи застрахователния продукт и не изчерпва всички условия по застрахователния продукт. За да вземете информирано решение, е необходимо преди да сключите договор, да се запознаете  внимателно с всички документи, свързани със застраховката. Документите са на разположение на хартиен носител във всички офиси на Пощенска банка. Публикуваната информация не представлява съвет, нито подтикване за покупка на споменатата застраховка, а е рекламен текст с информационна цел и не представлява препоръка по смисъла на приложимото законодателство.