EVA Postbank е първото банково мобилно приложение в България с интегриран чатбот. С него можеш да получиш отговор на въпросите, свързани с предстоящото обединение на Пощенска банка и Банка Пиреос и да намериш информация за основни банкови продукти и услуги.

За твое удобство в приложението има и възможност за "live chat" разговор със служител на Пощенска банка.

  • Как да свалиш приложението?

Сканирай QR кода или потърси „EVA Postbank“ в Google Play/ App Store:

Приложението не изисква регистрация и може свободно да се използва от всеки.

  • Какво получаваш като клиент на Банка Пиреос?
  • Имаш непрекъснат достъп до цялата информация за предстоящите промени в продуктите и услугите, които използваш в Банка Пиреос
  • Можеш да провериш какъв ще бъде новият IBAN на сметките ти, след обединението на двете банки
  • Получаваш актуални новини
  • Имаш достъп до информация с „Въпроси и отговори“, свързани с обединението
  • Ще се информираш навреме за датата, на която предстои да се реализира обединението
  • Можеш да получиш консултация за въпросите, които те интересуват в "live chat" разговор със служител на Пощенска банка

EVA Postbank е изключително полезна и за настоящи клиенти на Пощенска банка. Тя предоставя синтезирана информация за продуктите и услугите, които банката предлага, както и достъп до кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване за кредити.
Допълнително, всеки клиент може да получи съдействие, ако изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, забравил е потребителското име или паролата за интернет банкирането си или ПИН кода на своята банкова  карта и много други.