Как да се регистрирате за услугата?
 

  •  Заповядайте в най-удобния клон на банката, за да подадете безплатно заявление-договор за регистрация.
  • След като заявите услугата, на посочения от Вас мобилен номер, ще получите SMS с временна парола за достъп до услугата "Телефонно банкиране“. Паролата ще е валидна 24 часа.
  • От същия номер, се обадете на 0700 18 555 и потвърдете регистрацията си, като изберете опцията за услугата "Телефонно банкиране“ от автоматичното меню (опция 3).
  • След като се идентифицирате и въведете временната парола за достъп ще можете да създадете Вашия ПИН код за "Телефонно банкиране“ (комбинация от шест цифри, по Ваш избор).
  • Вашата регистрация вече е активна и можете да използвате услугата.
     

Всеки път когато желаете да използвате услугата "Телефонно банкиране“, наберете 0700 18 555* от произволен телефон с тонално набиране и следвайте няколко лесни стъпки:
 

  • Изберете опцията за извършване на банкови операции чрез услугата "Телефонно банкиране“ (опция 3) от автоматичното меню на Центъра за обслужване на клиенти
  •  Идентифицирайте се с Вашия ЕИК и ПИН код за "Телефонно банкиране“
  •  След успешна идентификация наш експерт е на Ваше разположение, за да Ви предостави справка или да извърши заявените от Вас други операции.
     

Разговорът се  таксува на цената на един градски разговор от стационарен номер на Vivacom и според тарифния план за всички останали оператори.