ИнформацияПараметриПолезно да знаете

 

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН  на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата.
  • Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  • Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните в прикачени апликационни форми свои лични и финансови данни и информация за притежаваните от Вас банкови карти, като например номер на карта и срок на валидност, Ви съветваме да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не  попълвате данни и да не отговаряте на имейлите. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
  • При получаване на електронни писма със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg.


Как да си осигурите допълнителна защита?

Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.

При загубена или открадната карта, както и при узнаване за извършени неразрешени операции с картата, моля уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.