Online-consumer-loan
  • Заяви лесно и бързо
  • Без посещение в офис
  • Безплатно дистанционно подписване на документи²
  • Само с лична карта³

Стартирай финансирането на плановете си само с няколко клика!

  • По всяко време, където и да си
  • Без да чакаш на опашки
  • Атрактивни лихвени условия при превод на работна заплата4
  • Отговор до 2 часа5
  • Преференциална такса за обработка на документи при кандидатстване

Заяви онлайн потребителски кредит4 и можеш да получиш:

  • Потребителски кредит до 10 000 лв.6 и срок до 72 месеца
  • Възможност за застраховка по кредита с програма "Защита на плащанията" 7
  • Възможност да ползваш Дигитална пакетна програма с разплащателна сметка и дебитна карта за комплексно банково обслужване
  • Безплатна регистрация за интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank за лесно управление на средствата ти 24/7

Атрактивни лихвени условия 4:

  • 5.99% - годишен лихвен процент при превод на заплата по сметка в банката и ползване на Дигитална пакетна програма
  • 7.99% - годишен лихвен процент без превод на заплата по сметка в банката и без ползване на пакетна програма

Твоето онлайн пътешествие - само в няколко стъпки!

Попълни кратката онлайн заявка и очаквай обаждане от наш експерт. След разговора ще получиш линк на твоя email, за да продължиш със следващите стъпки:

0 1 2 3 4

Твоето онлайн пътешествие - само в няколко стъпки!

Попълни кратката онлайн заявка и очаквай обаждане от наш експерт. След разговора ще получиш линк на твоя email, за да продължиш със следващите стъпки:

  • 1

    Попълни формата

    Въведи необходимите данни във формата, която ще отвориш от изпратения линк.

  • 2

    Идентификация

    Направи идентификация чрез приложението на Evrotrust и подпиши в него нужните документи  за идентификация с издадения електронен подпис (КЕП).2

  • 3

    Довърши заявката

    Попълни данните в онлайн формата и избери предпочитани допълнителни услуги или продукти.

  • 4

    Подпиши документите

    При одобрение на искането за кредит, ще получиш известие на телефона, че документите за избраните от теб услуги и продукти са налични за подписване в приложението на Evrotrust. Можеш да подпишеш в рамките на работния ден.2

  • 5

    Усвояване на кредита

    След успешно подписване на всички документи, сумата по кредита се отпуска по твоя сметка в Пощенска банка.

Важно е да знаеш:

  • Можеш да извършваш изходящи операции (вкл. преводи от сметка, трансакции с банкова карта и др.) от твоята разплащателна сметка към кредита, открита онлайн, до 5 000 лв. на месечна база 8
  • При усвояване на потребителски кредит, максималният размер на лимита за изходящи операции се увеличава с размера на усвоеният кредит, за период от 1 месец 8
  • Максималният размер на входящи постъпления (касови и безкасови преводи) е 30 000 лв. на месечна база.8
  • Максимална наличност по сметката е в размер на 250 000 лв.

Какво е необходимо, за да станеш клиент онлайн:

  • Да си дееспособно физическо лице, с българско гражданство
  • Да имаш валидна лична карта
  • Да разполагаш с мобилно устройство с Android или iOS с интернет достъп
  • Да не си настоящ клиент на Пощенска банка

Често задавани въпроси

Не, не е задължително, но при превода на работна заплата може да се възползваш от по-добри условия по потребителския кредит.

Застраховка "Защита на плащанията“ ти предлага финансова подкрепа при настъпване на редица неблагоприятни събития, съгласно условията на застрахователния пакет. Застраховката може да ти осигури допълнителна защита и сигурност, като покрие непогасения остатък от кредита или месечните погасителни вноски, при непредвидени житейски събития. Виж повече тук.

Необходимо е да предоставиш валиден документ за самоличност. В отделни случаи банката може да изиска допълнителни документи, свързани с оценката на кредитоспособността.

С нашия онлайн потребителски кредит, ще получиш отговор до 2 работни часа, между 8:30 и 17:00 часа. Времето може да бъде удължено при необходимост от предоставяне на допълнителна информация или документи.

Попълването на онлайн заявката за потребителски кредит отнема по-малко от 10 мин. Започни сега тук.

Виж всички

  • 1Банката предлага възможност за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП) за нови клиенти на банката - дееспособни физически лица, които до момента на дистанционната им регистрация като клиенти не ползват продукти и услуги на банката. Услугата за дистанционно подписване на документи за нови клиенти се предлага за следните продукти и услуги, предлагани от или чрез банката – потребителски кредити до 10 000 лв. и срок до 72 месеца, кредитни карти, застраховка ''Защита на плащанията“ по потребителски кредити, респ. по кредитни карти, Дигитална програма, включваща разплащателна сметка в лева или евро, дебитна карта Mastercard, интернет банкиране e-Postbank и мобилно банкиране m-Postbank, както и застраховка ''Карт протект“ към дебитна карта. Искането за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, подлежи на разглеждане и извършване кредитна оценка на кредитоискателя. В отделни случаи е възможно банката да откаже да приеме подаденото дистанционно искане за кредит, респ. за издаване на кредитна карта, както и да открие сметка дистанционно и да изиска лицето да се яви в офис на банката за присъствена идентификация. За пълните условия за дистанционна идентификация и подписване от разстояние на документи от нови клиенти, виж Общите условия на ''Юробанк България“ АД за регистрация на нов клиент и за сключване на договор за предоставяне на финансови услуги от разстояние.
  • 2Дистанционното подписване на документи се извършва посредством квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение Evrotrust на ''Евротръст Технолоджис“ АД. Необходимо е да имате смартфон или таблет с работеща предна камера, операционна система Android (версия 5.0 или по-нова) или iOS (версия 10.0 или по-нова), достъп до интернет, както и да се идентифицирате и регистрирате в приложението, като предоставите лична карта. Подробно описание на стъпките за подписване е публикувано тук. Повече информация относно предоставяната услуга можеш да намериш на уебсайта на Евротръст  - www.evrotrust.com.
  • 3Банката може да изиска допълнителна информация и/или документи, съгласно действащото законодателство във връзка с процеса по идентификация на нов клиент, както и в зависимост от индивидуалната оценка на кредитоспособността на клиента.
  • 4Предложението е валидно при подаване на искане за нов онлайн потребителски кредит в лева, от Пощенска банка, който се предлага на нови клиенти – физически лица, идентифицирани и регистрирани като клиенти на банката изцяло онлайн, които подписват от разстояние необходимите документи посредством облачен квалифициран електронен подпис (КЕП). Годишният лихвен процент е променлив и се формира от сбора на референтен лихвен процент плюс надбавка, която се договаря индивидуално. За референтен лихвен процент се ползва референтният лихвен процент ПРАЙМ на ''Юробанк България“ АД за необезпечени кредити, който се определя от Комитета по управление на активите и пасивите - ALCO /Assets and Liability Committee/ съгласно Методологията на Банката за определяне на референтен лихвен процент ПРАЙМ по потребителски и жилищно-ипотечни кредити, публикувана на интернет страницата на Банката www.postbank.bg. ПРАЙМ подлежи на преразглеждане на тримесечна база, при спазване на условията, описани в Методологията. Приложимата актуална стойност на ПРАЙМ за необезпечени кредити в лева е 2.50%. Лихвената надбавка се определя след извършване на индивидуална оценка на кредитоспособността на клиента. В отделни случаи, определени от банката условия за финансиране за конкретен кредит, в това число и определения лихвен процент, може да се различава от стойностите, посочени по-горе. Банката ще се свърже с Вас чрез предоставените данни за контакт, за да ви представи Вашата индивидуална оферта. Кредитор е ''Юробанк България“ АД. При кредит с размер 5 000 лв., срок 72 месеца, с 5.99% фиксирана годишна лихва за първите 6 месеца и 5.99% променлива годишна лихва за останалия период, разплащателна сметка за обслужване на кредита с месечна такса 3.50 лв., при превод на работна заплата по разплащателна сметка по Дигитална програма за комплексно банково обслужване, с месечна такса 2.50 лв., ползване на пакет по застрахователна програма ''Защита на плащанията“ по потребителски кредит, такса за обработка на документи при кандидатстване 100 лв., ГПР е 9.33% месечната вноска е 90 лв., обща дължима сума 7 011.80 лв. При кредит с размер 5 000 лв., срок 72 месеца, със 7.99% фиксирана годишна лихва за първите 6 месеца и 7.99% променлива годишна лихва за останалия период, разплащателна сметка за обслужване на кредита с месечна такса 3.50 лв., ползване на пакет по застрахователна програма "Защита на плащанията" по потребителски кредит, такса за обработка на документи при кандидатстване 100 лв., ГПР е 11.46% месечната вноска е 94.84 лв., обща дължима сума 7 387.50 лв.
  • 5В рамките на 2 (два) работни часа, считано от датата и часа на въвеждане на искането за кредит, банката разглежда и уведомява кредитоискателя, че има изготвено становище, с което го одобрява или отхвърля, или че е необходимо предоставянето на допълнителни документи. В този случай банката не се ангажира с предоставяне на окончателно становище в посочения срок. Уведомяване за изготвено становище се извършва с изпращане на текстово съобщение (СМС) или друго електронно съобщение на посочения от кредитоискателя мобилен телефон или при явяването му във финансовия център, в който е подал искането. Работните часове се определят като часове в рамките на официално обявеното работно време между 08:30 - 17:00 часа.
  • 6В следните случаи подписването на съответната договорна документация за потребителски кредит може да се извърши само в офис на банката: (i) при размер на отпускания потребителски кредит над посочените размери; (ii) при заявени допълнителни услуги и/или продукти от клиента, извън посочените, (iii) при необходимост от съкредитоискател и/или поръчител по кредита; (iv) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (v) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. За повече информация относно дистанционното подписване на документи за кредит виж тук. За информация за условията и параметрите на предлаганите от банката потребителски кредити и овърдрафти виж тук.
  • 7Банката извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството на застрахователен агент на застрахователите: “Кардиф Животозастраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190059 и “Кардиф Общо Застраховане, Клон България” КЧТ, с ЕИК 175190073. Застраховките се предлагат само за клиенти на Пощенска банка при съответните Общи условия на застрахователите. Страницата няма за цел да представи застрахователните продукти, а само начина на сключване на застраховките/застрахователните договори, като предоставя и възможност на клиентите на Пощенска банка да заявят желания застрахователен продукт. Обща информация за предлаганите от Банката застрахователни продукти може да намериш тук. Съветваме клиентите преди сключване на застраховката/подписване на договора за застраховка да се запознаят внимателно и с всички документи, свързани с избрания продукт, които ще бъдат изпратени по електронен път.
  • 8Посочените лимити за операции се прилагат на ниво клиент и са общи по отношение на всички дистанционно заявени продукти и услуги, до личното явяване на клиента във финансов център на Пощенска банка за присъствена идентификация. В калкулирането на лимитите не участват вътрешнобанкови преводи към друга сметка на клиента в банката и суми за усвояване на кредит, в рамките на месеца, през който кредитът е отпуснат от банката на клиента. При определяне на лимита за операции в евро се прилага левовата равностойност по валутния курс на БНБ.
  • За "Юробанк България" сигурността и защитата на клиентските данни е от съществено значение. "Юробанк България" се ангажира в максимална степен да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от потребителите онлайн чрез попълване на форми в корпоративния уебсайт на банката. Предоставените от клиентите лични данни се обработват в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и подзаконовите актове за неговото прилагане.

    Запознайте се с нашите препоръки за сигурност в електронна среда тук.
Виж повече