Бизнес Кредитна Карта

Mastercard Business са последно поколение кредитни карти, обединяващи чип технологията и иновативната функционалност за безконтактни плащания.


Възползвайте се от предимствата на безконтактните кредитни карти Mastercard Business :

 

  • Ново! Fast Track - преминавате приоритетно през първа проверка на лични документи и се възползвате от специална лента за проверка на багаж. Услугата е достъпна на Летище София, Терминал 2.
    Всеки картодържател има право на още един придружител, безплатно. Научете повече за услугата тук.
  • Безконтактна функционалност – можете да извършвате безконтактни плащания, независимо в коя точка на света се намирате, на всяко ПОС устройство/ четец, обозначени със символа за безконтактно плащане. Единственото, което трябва да направите, за да извършите плащането е да доближите картата до устройството. Успешното безконтактно плащане се потвърждава от кратък звуков и светлинен сигнал от ПОС устройството/ четеца. На територията на страната безконтактно и без въвеждане на ПИН можете да заплатите суми до 25 лв.
  • "Спешно предоставяне на пари в брой в чужбина" (Emergency Cash Advance) – услуга, която се предоставя с помощта на картовата организация Mastercard WorldWide и дава възможност на всички картодържатели с Mastercard да получат пари в брой при възникнал проблем с използването на кредитна карта в чужбина (в случай на загуба, кражба или повреда на карта), чрез обаждане на телефон +359 2 816 60 00, Център за обслужване на клиенти.
  • Покупки на равни месечни вноски – имате възможност да разсрочвате стойността на Вашите покупки в избрани търговски обекти в цялата страна при плащане на ПОС терминал на Пощенска банка.
  • Дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни при покупки.*
  • Безплатна застраховка "Помощ при пътуване". Пълните условия на застраховката може да видите тук .



 * Продължителността на гратисния период за конкретна покупка е в зависимост от датата на покупката и срока за погасяване на задълженията по последното издадено от банката месечно извлечение по картата. Банката не начислява лихва за направените с картата покупки, ако в рамките на този период се погасят всички задължения по картата. Гратисният период не се прилага за лихвата, начислявана при теглене на пари в брой.
 

  Credit Card Mastercard Business
Възможност за ползване на гратисен период до 50 дни
Фиксиран годишен лихвен процент при покупки и теглене на пари в брой 15,90%
Такса за разглеждане на заявление за кредитна карта 100 лв.
Годишна такса за обслужване на платежен инструмент
(начислява се след изтичане на всеки едногодишен период от активиране на картата)
100 лв.

 

Съвети за сигурност

  • Не предоставяйте Вашата картата на други лица.
  • Запомнете Вашия ПИН и не го предоставяйте на никого. Унищожете листа, на който е бил отпечатан.
  • Не записвайте Вашия ПИН  на лист, който стои в портфейла Ви в близост до картата.
  • Бъдете предпазливи, когато въвеждате Вашия ПИН код! Винаги го правете далеч от недискретните погледи чрез покриването на клавиатурата с ръка.
  • Сменяйте периодично ПИН кода на Вашата карта на всеки банкомат на Пощенска банка от меню "Други услуги" -> "Смяна на ПИН".
  • Оглеждайте  добре външната част на АТМ устройствата и избягвайте тези, които Ви се струват в лошо състояние.
  • В момента на плащане при търговец, не изпускайте от поглед Вашата карта, за да контролирате извършената с нея операция.
  • Изисквайте и пазете бележките за трансакциите от ПОС устройствата  и ги сравнявайте с информацията от извлечението си.
  • При покупки в Интернет се уверете в защитата на страницата на търговеца: обозначена е с катинар в долния ъгъл на прозореца или адресът започва с «https».
  • В случай на получаване на писма по електронната поща от името на  различни организации, в които Ви приканват  да попълните в прикачени апликационни форми свои лични и финансови данни и информация за притежаваните от Вас банкови карти, като например номер на карта и срок на валидност, Ви съветваме да не отваряте хипервръзката към съобщението, да не  попълвате данни и да не отговаряте на имейлите. Практиката на компаниите и платежните системи, предлагащи услуги, посредством Интернет, е да не изискват от своите регистрирани клиенти обновяване на акаунт или други конфиденциални данни, чрез изпращане на писма по електронна поща.
  • При получаване на електронни писма със съдържание, което покрива описаните по-горе критерии, да ги препращате към Пощенска банка на електронен адрес antiphishing@postbank.bg.


Как да си осигурите допълнителна защита?

Абонирайте се за услуга "SMS уведомление“, която дава възможност за получаване на информация за извършени трансакции в on-line режим на посочен от клиента мобилен телефон (A1, Vivacom, Telenor), както и информация за разполагаемо салдо по всички абонирани банкови карти.

При загубена или открадната карта, както и при узнаване за извършени неразрешени операции с картата, моля уведомете незабавно Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка, който е  денонощно на Ваше разположение.