Телефонно банкиране

 

Заповядайте в най-удобния клон на банката, за да подадете безплатно заявление-договор за регистрация.

  • След като заявите услугата, на посочения от Вас мобилен номер, ще получите SMS с временна парола за достъп до услугата „Телефонно банкиране“. Паролата ще е валидна 24 часа.
  • От същия номер, се обадете на 0700 18 555 и потвърдете регистрацията си, като изберете опцията за услугата „Телефонно банкиране“ от автоматичното меню (опция 3).
  • След като се идентифицирате и въведете временната парола за достъп ще можете да създадете Вашия ПИН код за „Телефонно банкиране“ (комбинация от шест цифри, по Ваш избор).

Вашата регистрация вече е активна и можете да използвате услугата.

Всеки път когато желаете да използвате услугата „Телефонно банкиране“, наберете 0700 18 555 от произволен телефон с тонално набиране и следвайте няколко лесни стъпки:

1. Изберете опцията за извършване на банкови операции чрез услугата „Телефонно банкиране“ (опция 3) от автоматичното меню на Центъра за обслужване на клиенти

2. Идентифицирайте се с Вашия ЕГН и ПИН код за „Телефонно банкиране“

3. След успешна идентификация наш експерт е на Ваше разположение, за да Ви предостави справка или да извърши заявените от Вас, платежни и други операции.