Мобилно банкиране m-Postbank

Добре дошли в m-Postbank - Мобилно банкиране от Пощенска банка

Нова различна визия и още повече възможности с мобилното приложение m-Postbank!

  • Изпращате валутни преводи към сметки в банката до определения дневен лимит.
  • Правите плащания по кредитни карти на други клиенти на Пощенска банка.
  • Търсите удобен банкомат или клон на банката? Сега още по-лесно може да намерите локацията и да използвате новата функционалност за насочване.
  • Може да се възползвате от подобреното меню при изпращане на преводи.

 

Знаем колко забързано и натоварено може да бъде ежедневието Ви и за да го улесним, специално за Вас, създадохме мобилното приложение m-Postbank. С нашето мобилно приложение може да банкирате лесно, сигурно и удобно по всяко време през Вашия смарт телефон, където и да се намирате.
Банката вече е в ръката Ви!

Ползвайки мобилно банкиране може да разполагате с повече свободно време, което да посветите на любимото занимание и близките Ви хора.
Модерният дизайн, удобната навигация и полезните функционалности на приложението m-Postbank ще го превърнат в незаменимо приложение във Вашия телефон и необходимо удобство във Вашето ежедневие.

Свалете го още сега и направете банкирането по-лесно!

 

 

1. Какво може да правите с m-Postbank?

Някои от основните операции, които ще може да извършвате бързо и лесно през мобилния си телефон на този етап:

  • Вътрешнобанкови преводи между собствени сметки
  • Преводи към трети лица в Пощенска банка и други банки в България до определен дневен лимит*
  • Плащане на комунални услуги и данъци
  • Плащане по кредит или кредитна карта

*Функционалността изисква мобилното устройство да бъде "Доверено". Можете да „Доверите“ устройството си като влезете във Вашето интернет банкиране e-Postbank. От меню „Настройки“, секция „Мобилни устройства“ трябва да изберете „Довери“ за устройството, което искате да използвате за преводи към трети лица. Можете да „Доверите“ устройството използвайки дигитален сертификат или квалифициран електронен подпис. След като „Доверите“ Вашето устройство е необходимо да влезете отново в мобилната апликация, за да използвате функционалността.  

За да се довери дадено устройство е необходимо да сте влизали през него в мобилното приложени m-Postbank поне веднъж. При всеки първоначален вход с потребителско име и парола с дадено устройство се изисква да създадете име за него, което ще се визуализира в меню „Настройки“, секция „Мобилни устройства“.

Лимитът за мобилното банкиране m-Postbank е част от Вашия общ лимит за интернет банкирането e-Postbank.

Посредством непрекъснатото развитие на m-postbank за Вас ще са достъпни всички съществуващи функционалности, които сте свикнали да използвате в електронното си банкиране.

Още със свалянето на приложението имате бърз достъп до:

  • Информация за офисите и банкоматите на Пощенска банка (меню “Контакти”)
  • Валутен калкулатор (меню “Валута”)
  • Демо версия на m-Postbank с информация за възможностите на приложението и полезни съвети за работа с него

За да можете да банкирате през мобилното приложение е необходимо да влезете с Вашето потребителско име и парола, които използвате за вход в системата за интернет банкиране e-Postbank на Пощенска банка.

В меню “Продукти” има информация за всички Ваши регистрирани в системата за интернет банкиране сметки, депозити и кредити в Пощенска банка.

Може да извършвате следните операции: да проверите баланса и движенията по сметките и депозитите Ви,да проверите погасителния план по кредита Ви и датата на следващата вноска, и други.

В меню “Карти” има информация за Вашите регистрирани в системата за интернет банкиране дебитни и кредитни карти от Пощенска банка.

Може да извършвате следните операции: да проверите трансакциите по картите Ви, да направите вноска по кредитната Ви карта, и други.

В меню “Преводи” има информация за наредените, отказани и чакащи преводи по Вашите сметки в Пощенска банка, които са регистрирани в системата за интернет банкиране.

Може да извършвате следните операции: да наредите вътрешнобанков превод между собствени сметки, да наредите вътрешнобанков и междубанков превод към трето лице в страната до определен лимит, да направите плащане по регистрирана в системата за интернет банкиране кредитна карта или кредит от Пощенска банка и други. 

В меню “Комунални” има информация за битовите Ви сметки, регистрирани за плащане в системата за интернет банкиране.

Може да извършвате следните операции: да създадете списък с дължимите комунални плащания, да направите плащане на дължимите суми по битовите Ви сметки, и други.
 

2. Как да използвате m-Postbank?

За ваше улеснение приложението Ви позволява допълнително да създадете ПИН код, различен от използваните за вход в е-Postbank име и парола, който ще Ви улесни за още по-бърз и удобен последващ достъп.

3. Такси

Мобилното приложение на Пощенска банка m-Postbank може да бъде свалено безплатно.
При ползване на m-Postbank са в сила същите такси като тези за интернет банкирането e-Postbank на Пощенска банка, които са по-ниски, в сравнение с таксите при банкиране в офис на банката.

Не дължите такса за:

  • Регистриране и поддръжка
  • Преводи в  лева и валута между собствени сметки

Пълната тарифа може да видите тук.

4. Технически изисквания

За да ползвате m-Postbank е необходимо мобилно устройство с операционна система Android 4.1+ Jelly Bean или iOS 8+.
Необходимо е да имате достъп до интернет чрез Wi-Fi или мобилен интернет. За ползване на m-Postbank с мобилен интернет от Вашия мобилен оператор, проверете индивидуалния Ви тарифен план.

5. Въпроси и отговори

  • За какво служи ПИН кодът?

Вие създавате и определяте Вашия ПИН код, той ви дава възможност по-удобно и по-бързо да влизате в приложението, без да е необходимо да въвеждате потребителското име и парола, които използвате зa вход в е-Postbank. Възможност да създадете ПИН код за улеснен достъп ще получите още с първото влизане в мобилното приложение. В случай , че не зададете ПИН код, но желаете да се възползвате от възможността в бъдеще, може да го направите по всяко време през меню „Информация“ – „ПИН“.

  • Какви са изискванията към ПИН кода?

ПИН кодът Ви трябва да бъде между  6 и 12 цифри. 
 

  • Какво ще се случи ако забравите своя ПИН код?

Ако забравите Вашия ПИН код, е необходимо да влезете в приложението отново с потребителското си име и парола за e-Postbank, след което можете да създадете нов ПИН код от меню „Информация“.
 

  • Какво трябва да направите ако забравите потребителското си име и парола за интернет банкирането e-Postbank на Пощенска банка?

При забравено потребителско име и парола е необходимо да посетите удобен за Вас клон на Пощенска банка, за да получите от нашите служители нова скреч карта, съдържаща потребителско име и парола за интернет банкиране.

  • Достатъчно сигурно ли е приложението за мобилно банкиране на Пощенска банка?

Нивото на сигурност на мобилното приложение m-Postbank е еднакво с това на интернет банкирането e-Postbank. За да го ползвате безпроблемно е необходимо да спазвате някои основни предпазни мерки, за предотвратяване на евентуална злоупотреба с Вашите лични данни. Важно е да използвате опцията „Изход“ когато приключите използването на мобилното приложение. Също така като допълнителна мярка за сигурност, Вашата сесия ще изтече, в случай че не сте използвали мобилното приложение повече от 5 минути.

  • Какво е необходимо за извършване на превод към сметка на трето лице в страната?

Необходимо е мобилното устройство, което използвате да бъде посочено като доверено във Вашето интернет банкиране e-Postbank.

  • Кое устройство може да бъде доверено?
За да се довери дадено устройство е необходимо да сте влизали през него в мобилното приложени m-Postbank поне веднъж. При всеки първоначален вход с потребителско име и парола с дадено устройство се изисква да създадете име за него, което ще се визуализира в меню „Настройки“, секция „Мобилни устройства“.
  • По какъв начин се доверява мобилно устройство в e-Postbank?

Необходимо е да имате инсталиран сертификат от Пощенска банка или да притежавате и използвате квалифициран електронен подпис (КЕП). В меню "Настройки" на Вашето интернет банкиране е добавена секция "Мобилни устройства". Там можете да откриете информация за всички устройства, от които сте достъпвали мобилното приложение m-Postbank. Изберете бутон "Довери" за устройството, което искате да използвате за преводи към трети лица.

  •  Какво е необходимо да се направи при загуба или кражба на доверено устройство?
Необходимо е да извършите следните действия:
Влезте в интернет банкирането e-Postbank и от секция „Мобилни устройства“ изберете „Премахни от доверени“ за даденото мобилно устройство. За извършването на това действие не е необходимо да притежавате сертификат или квалифициран електронен подпис. 
Имате възможност да се свържеш с Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка на телефон *7224, където да съобщите за загубено или откраднато устройство, което искате да изтриете като доверено.
За Ваше удобство за изгубено или откраднато устройство, което искате да изтриете като доверено, можете да съобщиш и във всеки клон на Пощенска банка.
  • Какви преводи могат да се извършват към трети лица?
На този етап имате възможност да извършвате вътрешнобанкови и междубанкови преводи към трети лица в страната, с лимит 1 000 BGN дневно, след като доверите ползваното от Вас устройство.
 
  • Общ ли е лимитът за услугите интернет банкиране и мобилно банкиране?
Лимитът за мобилното банкиране m-Postbank е част от Вашия общ лимит за интернет банкирането e-Postbank.
 
  • За какъв период важи лимитът на мобилното банкиране?
Лимитът е дневен за всяка една Ваша сметка и важи за период от 00:00 часа до 23:59 часа.
 
  • Може ли лимитът да бъде променян?
Имате възможност единствено да намалявате определения от банката лимит за приложението m-Postbank. Това може да бъде извършено във всеки един клон на Пощенска банка.
 
  • За какъв период може да бъде доверено дадено устройство?
Доверяване на устройството е свързано с валидността на сертификата/квалифицирания електронен подпис (КЕП), с който е доверено. При изтичане на валидността на Вашия сертификат или КЕП, устройството става автоматично недоверено и от него не може да се извършват преводи към трети лица.
 
 
Научете повече за Вашата сигурност при работа с e-Postbank и m-Postbank тук