За Western Union

Western Union е повече от услуга, улесняваща изпращането и получаването на пари. Всеки ден ние Ви помагаме да поддържате връзка с любимите си хора навсякъде по света чрез бързи, сигурни и достъпни парични преводи. Ние работим с мрежа от около 500 000 представителя в над 200 държави и провинции. В България услугите ни са достъпни и чрез мрежата на  Пощенска банка.

Услуги, предлагани от Пощенска банка и Western Union:

  • Паричен превод от чужбина към България – малките радости скъсяват големите разстояния и вие, които сте у дома, го знаете най-добре. С Western Union получавате парите си по-бързо.
  • Паричен превод от България към чужбина – можете да помогнете на любимите си хора, които са далеч, без значение къде се намират.
  • Паричен превод от България за България – дори когато не сте в чужбина, но сте далеч от семейството си, можете да направите нещо мило за хората у дома. С Western Union е лесно да превеждате левове или евро навсякъде в България.

Изпращане на пари:

1. Отидете до най-близкия клон на Пощенска банка. Всичко, което трябва да направите, е да представите валиден документ за самоличност, да ни кажете в коя страна искате да изпратите пари, сумата, която искате да изпратите, и пълното име на получателя.
2. След като внесете сумата, която искате да изпратите, и таксата (Western Union може да реализира печалба от разликата в обменните курсове), операторът на Western Union ще попълни информацията за превода в системата и ще отпечата разписка за изпращане.
3. Проверете данните в разписката, за да се уверите, че са въведени правилно, и я подпишете.
4. Разписката включва контролния номер на преводa (MTCN: десетцифрено число) и платената сума.
5. Парите могат да бъдат получени в момента, в който получите разписката с MTCN номера. Обикновено ползването на услугата отнема до няколко минути и когато изпращате, и когато получавате пари. Този интервал зависи от условията на услугата, включително работното време на представителя и различните часови зони. В определени държави, за да изтегли парите, получателят трябва да каже на оператора и контролния номер на превода (MTCN).

Получаване на пари:

1. Елате до най-близкия клон на Пощенска банка. Всичко, от което се нуждаете, е валиден документ за самоличност. Моля, кажете на служителя от коя държава е преводът, пълното име на изпращача, точната сума, която очаквате, както и контролния номер на превода (MTCN).
2. За да направи плащането, служителят на Western Union ще провери документа ви за самоличност, както и информацията, която сте предоставили.
3. Моля, проверете данните, напечатани в разписката за получаване на пари, за да се уверите, че са точни, и я подпишете. Служителят ще ви даде парите, както и разписката.

Таксите за парични преводи са стандартни и се плащат само от изпращача.

За повече информация за услугите на Western Union, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти на 02/954 9945, 02/816 6231, 02/816 6232

 

Станете представител на услугата Western Union за изпращане и получаване на парични преводи и увеличете възможностите си за приходи


Ползите за Вас от присъединяването към мрежата на Western Union и Юробанк България АД:

  • Юробанк България АД е лидер в предлагането на услугата от 1999г., с широка и постоянно развиваща се мрежа от партньори
  • Ставате част от глобалната мрежа от представители на услугата Western Union, обслужващи милиони потребители годишно
  • Увеличете приходите си и развийте бизнеса си
  • Поток от нови клиенти за Вашия бизнес чрез предлагането на услугата Western Union
  • Ще получите комисион за всеки превод – нареден и изплатен във Ваш офис
  • Можете да  се възползвате от банковите услуги в Юробанк България АД, без годишна или месечна такса за обслужване и без такса за операции – преводи между сметките, теглене и внасяне на каса.
  • Обучение за  услугата Western Union за Вас и Вашите служители
  •  Център за помощ  24/7, оказващ съдействие при възникнали проблеми и въпроси
  • Съвместни маркетингови и рекламни дейности с Юробанк България АД и Western Union за развитие и популяризиране на услугата във Вашите обекти
  • Безплатно инсталиране и поддръжка на необходимия софтуер – уеб базирано приложение на български език
  • Ще Ви бъде предоставена възможност да получавате предварителни средства за изплащане на преводи WU – за празници, почивни дни, както и за продължаване на ежедневната дейност

За да станете представител на услугата Western Union е необходимо да разполагате със следното:

  • Офис, където да предлагате услугата
  • Настолен компютър, интернет и принтер
  • Оборотни средства

За да научите повече за условията може да се обадите на следните телефони: + 359 2 81 66232 или мобилен + 359 897 867 191  или да отправите запитването си на имейл : Alternative_Sales_Channelspostbank.bg
 

За да започнете процеса по кандидатстване за представител на Western Union, изпратете на имейла ни следните данни - име,  фамилия, тел., име на фирмата, булстат, адрес на локацията/ ите, където ще предлагате услугата и ние ще се свържем с Вас.
 

Личните Ви данни ще бъдат използвани от нас единствено, за да Ви предоставим необходимата информация относно представителството на услугата Western Union.